TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אנשים בבקשה אני צריך עזרה תכנסו


Posted by DjChook on Nov-30-2001 20:30:

אנשים בבקשה אני צריך עזרה תכנסו

אנשים יש איזה טראק פרוגרסיב האוס נראה לי מהחדשים
שהוא עם ווקל נשי (PRINCESS BEAUTIFUL???)
אולי.... קיצר אני צריך את זה דחוף, הקטע של זה זה הטרבוקות וממש הרבה קטעים עם טרבוקות, בבקשה עם מישהו יודע, שיכתוב פה או שישלח לי לאייסיקיו הודעה...
992217
תודה אחים שלי,

חן


Posted by m0sh on Dec-01-2001 08:44:

חן מה המצב

long time no see...


Posted by DjChook on Dec-01-2001 14:24:

ראסמי....

נו מישהו זיהה ?

דר"א למישהו יש את עברי לידר - בתי קפה ?


Posted by Dj-2TaLL on Dec-01-2001 14:31:

quote:
Originally posted by DjChook
ראסמי....

נו מישהו זיהה ?

דר"א למישהו יש את עברי לידר - בתי קפה ?


לשירים כאלה יש מקום בפורומים אחרים...
אתה מרגע זה מנודה...
...
..
.
.
..
...
סתם!!!
אין לי אחי...


Posted by Pinto on Dec-01-2001 15:46:

נראה לי שאתה מתכוון ל

africanism - ednoy


Posted by DjChook on Dec-01-2001 19:32:

ראסמי צודק אחי..

ולא מצאתי את השיר שרשמת באודיו גלאקסי

אם מישהו יכול להפנות אותי או לשלוח לי את זה, זה ממש דחוף

תודה


Posted by Hell_Copter on Dec-01-2001 19:43:

quote:
Originally posted by DjChook
ראסמי צודק אחי..

ולא מצאתי את השיר שרשמת באודיו גלאקסי

אם מישהו יכול להפנות אותי או לשלוח לי את זה, זה ממש דחוף

תודה


אחי...
יש את הטראק הזה באודיו גלאקסי

פשוט הייתה שגיאת כתיב שם

זה אמור להיות

africanism - edony (clap your hands)


Posted by Ariels on Dec-01-2001 21:56:

יש את זה ב
KAZAA
מה שאומר שב
AG
זה חייב להיות


Posted by DjChook on Dec-02-2001 21:17:

תודה לכם אחים שלי, כולכם גדולים

עוד יומיים למניאק, סוף סוף איידיאסאל

נתחיל להתראות לעיתים קרובות יותר, צריך כבר לקבל שם משלי,


Posted by Hell_Copter on Dec-05-2001 04:53:

quote:
Originally posted by DjChook
תודה לכם אחים שלי, כולכם גדולים

עוד יומיים למניאק, סוף סוף איידיאסאל

נתחיל להתראות לעיתים קרובות יותר, צריך כבר לקבל שם משלי,


אין בעיה אחי...

ואני בטוח שכבר יש לך איי די אס אל ואתה חורש עליו

הייתי רוצה להיות במקומך אבל לא נורא

תהנה גבר


Posted by DjChook on Dec-05-2001 11:41:

כן כן הוא כבר כאן...

אהה תגידו

מישהו יכול לשלוח לי לאייסיקיו את המיקסים של בריטני - אני עבד שלך

יש של קוסמיק גייט אני יודע וכו',
וגם את הפבליק דומיין רמיקס לבק טו ארט..

תודה,

המספר הוא: 992217

סתתם גם בשביל שיהיה לכם.....



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.