TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Met 250 in de spits... MovAy
Met 250 in de spits... MovAy
Ik rij met 250 in de spits... VroeM
Phat.. (Nou ja phat.. phat dood ja)
CHeck t maar ff.. lekker snel met je motor naar je werk 250 in de spits.. vroem vroem..
ech zooo gevaarlijk maar wel skilzz 
Eeeh file is 50 mb ofzow
compleet "hoe rijd ik mezelf dood verslag.. zonder dood dan"
GreetZz
Waaaaaa
Echt wel aso ja.
hoe noemen ze die route door parijs ook alweer (dat is deze toch???)
Die rijdt hij ff met een gemidelde van 192 Km/h
w00t!!!!!
k heb dit nog nooi gezien, maar een vriend van me heeft er al meerdere filmpjes van gehad.
Deze man is overigens al dood.
En ja, je raad het goed, hijs verongelukt
hoe kan het ook anders 
tering!! echt EXTREEM heftig!! wooooow!
dat was even echt heftig.. na een tijdje zit je gewoon mee te bewegen in de bochten :-/
maaru mijn neef heeft ook een motor en die heeft dit dus gedaan ooit. toen was het wel minder druk maar hij reed 210-220 en 180 door de bocht. hij is echt gek 
Zo niet normaal joh. Jezus het lijkt wel Speed, u mag niet onder de 180 rijden anders ontploft je motor ofzo. Jezus in die 11 minuten had ie gewoon 192 km/h gem gereden, dat is zo hard. Extreem 

Die gast is mijn held man! Bier voor die vent 
En als we het toch over snelheid hebben, hier een filmpje van een chinees die 199mph (ongeveer 320km/h) op de openbare weg rijdt in ze F40. Luister vooral nar commentaar van die engelsman, is lachen 
http://taner.equinix.com/ferrari199.ram
En nog eentje van de McLaren F1, mooiste roadcar ooit gebouwd, en die gaat 391 km/h. Maar das wel op een testcircuit.
http://taner.equinix.com/McLaren_F1-FAST.mov
Als je geen quicktime hebt kun je em gewoon renamen naar .avi
GreetZ, DC
jaja.. vet..!! maar uuh ik neem aan dat meeste hier de film, fast and furious gezien hebben (zeer geine film!!) nou daar gaan ze pas (nep)hard!! en het schijnt dat 9o.a) door die film er nu illigale races zijn begonnen in rotterdam etc.. das pas cool!! 

lol die f40.. is ook wel phatt
.. vrrrroemmm en politie kwam er ook snel achter 
ook beetje jammer van die rotterdammers die ook weer mee moeten doen hoor..
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez En nog eentje van de McLaren F1, mooiste roadcar ooit gebouwd, en die gaat 391 km/h. Maar das wel op een testcircuit. |

Er is nu een nieuwe Bugatti uit met 1070 PK in 13.7 seconden zittie op de 300 km/h!!! Gaat 410 km/h op zijn top 

!
eigtyseven en seventyeight is in het engels net omgedraait, ff opletten
hij zegt 387 en daarna 391.
maarja boeien, het is hard! 
wat een sukkel zeg, die gast in die Ferrari,
gepakt door je eigen filmpje, hahaha
| quote: |
| Originally posted by slayon eigtyseven en seventyeight is in het engels net omgedraait, ff opletten hij zegt 387 en daarna 391.maarja boeien, het is hard! |

Het lukt em echt hoor 
Versnellingsbak was wel 130 graden zei ie
en misschien had ie wel wind mee 
berg af?

vette movies 
die motorrijder is echt lomp!!!
fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuck
ik wil ook kabelinternet
zit nog steeds met zon afstand 56k modempie
greetz kolkiewolkie