TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- full...
Pages (3): [1] 2 3 »
full...
nu e jag full som faan.. har dragit massa vodka.. blev ingen sprite att blanda ut me...
n�n annan full h�r?
kraXXX
vodka e gott.. fast godare me cranberry
Sj�lv dricker jag kognac och schwepps.

I kv�ll ksa man bli full � gla, brorsan fyller 30 s� de bli la fest..
�ntligen, har v�ntat en vecka p� att festa nu..
ses...
Jag som trodde att folk blir deprimerade efter att ha fyllt 30...

F�rresten, �r det n�n som dricker �l???
Vad f�redrar ni i s� fall??
| quote: |
| Originally posted by [A|ienFactory] F�rresten, �r det n�n som dricker �l??? Vad f�redrar ni i s� fall?? |
| Originally posted by reveal Carlsberg Sort Guld �r fint |
)
stark�l s�klart
| Originally posted by reveal stark�l s�klart |

Jag h�ller mig till Andersson ofta, annars Grolsh ocks�, stark s� klart
HAr ni testa idern som heter Xider, jag st�tte p� den f�r f�rsta g�ngen p� �land i somras, goda minnen med den, ja dom minnen som fastande d� f�r man s�p ju r�tt bra.
ps. fruktsoppa, kan du inte blanda ut din vodka n�sta g�ng med fruktsoppa, det ska jag fan testa n�n g�ng ds.
Andersson smakar �ckligt IMO
Xider �r d�remot v�ldigt gott
| Originally posted by SteveTranz4ever ps. fruktsoppa, kan du inte blanda ut din vodka n�sta g�ng med fruktsoppa, det ska jag fan testa n�n g�ng ds. |

| Originally posted by [A|ienFactory] Jag som trodde att folk blir deprimerade efter att ha fyllt 30... ![]() ![]() F�rresten, �r det n�n som dricker �l??? Vad f�redrar ni i s� fall?? |
Heineken och vodka-redbull (inte i samma glas dock!) 
| Originally posted by x-dream Heineken ska det vara helt klart det godaste.... Men det duger med Lapin � Mariestad ox�... |
| Originally posted by Kraith Heineken och vodka-redbull (inte i samma glas dock!) |
Jag dricker mer �n g�rna �l:
Carlsberg Sort Guld �r schysst, drack senast ig�r
Mariestad, riktigt bra
Staropramen, favvorit�l tillsammans med Urquels. Tjecker kan sin b�rs!!
Annars dricker jag g�rna Cuba Libre eller GT.
Jag kan dock inte "v�rma" p� �l. Det funkar inte, jag blir f�r seg och tr�tt. Sprit �r bra.
| Originally posted by x-dream Heineken ska det vara helt klart det godaste.... Baccardi lemon � cola....Fast lite absolut currant skadar ju inte.. Var ju ett tag sen man drack faktiskt....F�r nog ta tag i det igen... |
| Originally posted by SteveTranz4ever Hmm Heineken har jag ledsnat p�, men bacardi lemon e la go den. N� nu ska jag dra mig till festen. Ha de bra alla Ses... |
| Originally posted by x-dream Det farligaste �r v�l att den slinker ner alldeles f�r l�tt...Brukar bli lite f�r mycket ibland bara.... |

En g�ng sluta det med sjukan....Vakna upp visste inget om var jag var...Enda jag s�g var stora l�nga korridorer...Tr�ffa vakten n�gra dagar senare...
Det vissa sig att jag hade �kt p� stryk....F�tt ett slag eller spark i huvudet.....
| Originally posted by x-dream Det vissa sig att jag hade �kt p� stryk....F�tt ett slag eller spark i huvudet..... |
| Originally posted by [A|ienFactory] Usch. Horribelt. |
| Originally posted by SteveTranz4ever ps. fruktsoppa, kan du inte blanda ut din vodka n�sta g�ng med fruktsoppa, det ska jag fan testa n�n g�ng ds. |
kanske blir en riktigt stor hit
om den blir det, vad ska du kalla drinken?