TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Hoe GAAF dat België het WK niet gaat halen!!!
Pages (3): [1] 2 3 »
Hoe GAAF dat België het WK niet gaat halen!!!
jammer joh, volgende keer meer geluk!!! hahaha

niet zo idioot doen eh, België was er tot nu toe altijd bij.
Maar dat weet je natuurlijk niet als je zo een domme opmerkingen komt maken.
Re: Hoe GAAF dat België het WK niet gaat halen!!!
| quote: |
Originally posted by Remy D jammer joh, volgende keer meer geluk!!! hahaha |
Lol, ik denk niet dat er hier veel mensen het zoooooooo verschrikkelijk erg gaan vinden dat Belgie misschien niet naar het WK gaat. In ieder geval niet zo erg om een beetje flame-war te gaan voeren met een Hollander die ons komt uitdagen 
| Originally posted by Buoyant niet zo idioot doen eh, België was er tot nu toe altijd bij. Maar dat weet je natuurlijk niet als je zo een domme opmerkingen komt maken. |

dus kan nog ni klagen
Jason McAteer
remember 'm ?
ik jammergenoeg wel
ben een grote fan van het Nederlands elftal maar je niet kunnen kwalificeren met zo'n wereldteam was toch wel schandalig
whahaha, in tegenstelling tot de hollanders zitten we niet voor ieder EK/WK te schreeuwen dat we het gaan winnen om daarna af te gaan of er niet eens bij te zijn 
on a side note: i couldn't care less about football, maar zo'n opmerking van een hollander is natuurlijk een binnenkopper 
Iets zegt mij dat dit een jong irritant jongetje is
| Favorite DJ or Producer - TIESTO!!!!! |
De Gucht > .NL
verder geen commentaar

Re: Hoe GAAF dat België het WK niet gaat halen!!!
Originally posted by Remy D jammer joh, volgende keer meer geluk!!! hahaha |

| Originally posted by Phortastic De Gucht > .NL verder geen commentaar |
De Belgische voetballer die doet wat Bergkamp daar doet moet toch nog geboren worden
Sry ma das één van de zaligste goals ooit
Ja, ik ga hier het Nederlands voetbal verdedigen
't is gewoon tè zalig
en ze zijn over dat penalty syndroom heen sinds het EK in Portugal 
| Originally posted by Bertn Trouwens, ik zou op het WK graag nog eens een wedstrijd zien waarbij Holland penalties moet trappen om door te gaan... |
Ik weet trouwens nog heel goed hoe leuk het was om in mijn truitje van België naar school te gaan(= naar Eindhoven) de dag na de 1-0 tegen Nederland vorig jaar
aaaaaaaaah memories
| Originally posted by Buoyant Ik weet trouwens nog heel goed hoe leuk het was om in mijn truitje van België naar school te gaan(= naar Eindhoven) de dag na de 1-0 tegen Nederland vorig jaar aaaaaaaaah memories |
YOU'LL NEVER WIN THE CUP

| Originally posted by Buoyant Ik weet trouwens nog heel goed hoe leuk het was om in mijn truitje van België naar school te gaan(= naar Eindhoven) de dag na de 1-0 tegen Nederland vorig jaar aaaaaaaaah memories |
lol man, wacht maar af. er gebeurt nog wel een mirakel ofzow, we zullen er wel bij zijn, zelfs als het ten koste van spanje moet =>.
/me still believes
Ik ga er toch ook ni van wakker liggen, België deed ook ni mee aan Eurosong, ik zie het verschil echt niet
| Originally posted by Gladius lol man, wacht maar af. er gebeurt nog wel een mirakel ofzow, we zullen er wel bij zijn, zelfs als het ten koste van spanje moet =>. /me still believes |
barrage-wedstrijden, ware dit pas vanaf volgend jaar afgeschaft?
Belgie had haar hoogtepunt in 86 en wij in 88
En toen ging het bergaf 
| Originally posted by jp Belgie had haar hoogtepunt in 86 en wij in 88 En toen ging het bergaf |
Wij zijn gewoon meesterlijk!!! en in 2002 gaven we alle eer aan Guus!!