TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- NLTA dj contest
Pages (3): [1] 2 3 »
NLTA dj contest
Als er mensen zijn die mee willen doen dan kan dat!
Er doen nu 20 man mee (dacht ik ) en volgens mij kunnen er nog 5 mensen meedoen!
Kiek maar eem in het hollandforum en geeft je op!
Tjow!
Ik denk dat jullie ons daar nu redelijk rauw lusten met die uitspattingen van de twee dorpsmongolen X-Tune en mellow_head 
En on-topic: I might just do that 
| quote: |
| Originally posted by Xilver Ik denk dat jullie ons daar nu redelijk rauw lusten met die uitspattingen van de twee dorpsmongolen X-Tune en mellow_head ![]() En on-topic: I might just do that |
Neuman. Neem het allemaal niet zo serieus.
Niets aan de hand.
je loopt niet zomaar over een groep hollanders. het zit in ons bloed. 
| Originally posted by Xilver En on-topic: I might just do that |
Zoals al gezegd in het topic op NLTA: I'm in 
Kan je anders nog ff alle gegevens hier zetten Tim? 
Hoe lang, welk formaat, waar uppen en hoe, en al die zooi...
| Originally posted by Jasperovitsj Zoals al gezegd in het topic op NLTA: I'm in ![]() Kan je anders nog ff alle gegevens hier zetten Tim? ![]() Hoe lang, welk formaat, waar uppen en hoe, en al die zooi... |
Alle info kan je lezen in de thread op NLTA forum. 
Lol, maar de inleveringsdatum is wel 1 juli blijkbaar, dat gaat nog krap worden als er niks beslist is 
| Originally posted by Jasperovitsj Lol, maar de inleveringsdatum is wel 1 juli blijkbaar, dat gaat nog krap worden als er niks beslist is |
Ze zullen het deze week wel rond hebben.
MixMeister zal wel niet toegelaten zijn zeker?

| Originally posted by Belgian Bonzai MixMeister zal wel niet toegelaten zijn zeker? |
als het maar "live" gemixed wordt hebben we besloten dit keer
Dus niet knip en plak werk met wat tracks waar je tijden over kan doen, maar een uurtje mixen en dat lever je in
Dus meld je aan in deze thread zolang het nog kan: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=264646
En idd dude... Get Live 
| quote: | ||
Originally posted by raoel Dj's (22/25) ahp2002 Bailey Chicane Cosmic Ding Chavez DJ D-Man DJ_Siesta dj_spare djdavid eieregooie Glaniskanis Jasperovitsj Lynxx mahwang MennoB Raoel sndh subtrance Theseus tijs08 TranceFool Wilkman Twijfel Dj's Switch? Juryleden (10) @win Asperge basvh Creamfields23 Djeebie Fkwebeman moogwai Muppy nwopper SnuggLe 1/2 Bouma Bros? Van deze weet ik niet wat ze willen: Phortje Basd doet niet mee met de huidige sluitingsdatum van 1 juli. Mocht die later worden dan kan dat nog veranderen. Als Switch en Phortje nog even aangeven wat ze wel of niet doen hebben we waarschijnlijk iedereen wel. Ik heb even in het 1 en ander opgezocht in de topicvan de vorige contest. Uiteindelijk is er bepaald dat de mixen max 80 minuten mochten duren. Er zijn toen in totaal 3 rondes geweest, net als bram nu bedoeld, maar dat omschrift hij wat krom door er ronde 3 en de finale te noemen, wat eigenlijk hetzelfde is. Vorig jaar heeft hij dit getypt:
Zoiets wordt nu weer de opzet, afhankelijk van het aantal deelnemers. En volgens mij was het zo dat de juryleden per ronde een week de tijd kregen om te beoordelen. Misschien dat dat nu wat moeilijk wordt vanwege de vakantie, maar daar hebben we nog wel even de tijd voor. Jureren Elke Dj doet zijn eigen ding, stijl doet er niet toe. Opbouw, platenkeus die iets of juist niets bijdraagt aan de sfeer van de set en natuurlijk mixtechniek zijn de punten om te beoordelen. Natuurlijk zal een tranceliefhebber de sfeer van een trance set lekkerder vinden dan van zo'n eentonig en saaie prog set maar daar moet je toch een beetje doorheen kijken! Weet niet hoe het beoordelen vorig jaar is gegaan. Misschien kan Bram dat even toelichten. Elke mix toelichten met een paar regels tekst, zoiets las ik in de topic van de vorige keer. Of is dat uiteindelijk alleen gedaan bij de finale? Ik denk dat het in de 1e ronde al voldoende is als elk jurylid doorgeeft wie nummer 1, 2 ,3 etc is. Daar komen de nummers 1 en 2 uitgerolt. Eindigen er meerdere deelnemers gelijk op de bovenste 2 plaatsen, dan moet de jury maar even overleggen via msn/chat. In de verdere ronde misschien een persoonlijke toelichting per set? Maar goed, dat is verder aan de jury... Dus: - 1 juli sluitingsdatum - Mixen maximaal 80 minuten (of tussen de 60 en 80 minuten?) - Mixen encoderen op VBR (--alt-preset standard) - Stijl niet belangrijk; mixen beoordelen op opbouw, sfeer en mixtechniek. |
Nog 1 plekkie te vergeven voor een dj... de rest zal moeten w88 op het reservebankje voor als iemand uitvalt 
[edit]
Xilver heeft hem ingepikt 
Wil niet zeggen dat je niet meer mee kan doen:
| Originally posted by Glaniskanis Oke vol dus... iedereen die nu nog wil meedoen wordt op de reservebank geplaatst... andere keren is gebleken dat dit een redelijke kans geeft om als nog mee te doen, omdat er vrijwel altijd wat afvallers zijn Het is dus niet zo dat het geen zin meer heeft om je aan te melden Bij deze ook succes aan alle medekandidaten ![]() |
| Originally posted by Glaniskanis Nog 1 plekkie te vergeven voor een dj... de rest zal moeten w88 op het reservebankje voor als iemand uitvalt |
Ale ik zit er ook in.
Kben es benieuwd
Go BeTA 
| Originally posted by Glaniskanis als het maar "live" gemixed wordt hebben we besloten dit keer Dus niet knip en plak werk met wat tracks waar je tijden over kan doen, ![]() |
Daar was ik vroeger ook een kei in... maar sinds ik met Ableton Live mn dingetjes doe is die tijd voorgoed achter me 
Duurde me ook sowieso te lang om over een mix te doen toentertijd dus wat dat betreft ben ik wel blij met die nieuwe ontwikkeling 
Dus who's in van de Beta's? Real, Xilver en mezelf?
| DJ's (25/25) ahp2002 Bailey Chicane Cosmic Ding Chavez DJ D-Man DJ Siesta DJ Spare djdavid eieregooie ElSandro Glaniskanis Jasperovitsj Lynxx mahwang MennoB Raoel Real sndh subtrance Theseus tijs08 TranceFool Wilkman Xilver |
Ze zoeken ook nog enkele (3 of 4) BETA-juryleden voor de contest. Alles wat je daarvoor moet doen is een paar mixjes downloaden en beoordelen, dus iemand interesse? 
jep ik wil wel jureren... 
ik ook
Mooi zo
Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Ik wil er ook wel een paar reviewen, np.
Ik heb zojuist de defnitieve topic geopent voor de mix contest.
Zie hier:
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=271832
Iedereen dient zijn deelname te bevestigen. Ik neem aan dat het voldoende is om alleen hier in het belgisch forum te posten dat dit nodig is. Zal er geen nieuwe topic voor openen.