TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- gentlemen start your *******ing
Pages (4): [1] 2 3 4 »
gentlemen start your *******ing
Speciaal voor mellonhead en x toon
een topic deze helemaal alleen mogen verneuken
ik wens jullie veel plezier
ps.... ik vind ze best grappig 
Re: gentlemen start your *******ing
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas ps.... ik vind ze best grappig |
| Originally posted by Kaidreas ps.... ik vind ze best grappig |
ja, die hollanders zijn soms echt enorm grof (ook al is het "voor de gein" bedoeld en blabla...)
desalniettemin, goeie topic, ik ben al die xtjoewn en mellowhoofd hun onderonsjes nogal beu..
| Originally posted by Kaidreas een topic deze helemaal alleen mogen verneuken |
heb jij ook asterix en obelix al zwemmend in het water nodig
| Originally posted by Kaidreas heb jij ook asterix en obelix al zwemmend in het water nodig |
lol @ uw sig X-Tune 
mellow_head is gebanned lees ik in het ID-contest topic...
| Originally posted by Bertn mellow_head is gebanned lees ik in het ID-contest topic... |
| Originally posted by Bertn mellow_head is gebanned lees ik in het ID-contest topic... |
| Originally posted by TOR yep, en zie eigenlijk niet in waarom |
| Originally posted by Xilver Ik anders wel |
| Originally posted by TOR care to enlighten me? |
| Originally posted by mellow_head FUCK HOLLAND AND HER MORONIC INHABITANTS WHO GOT NOTHING BETTER TO DO THEN ACTING LIKE A COUPLE OF SMELLY CHEESE-HEADS!!! Belgi� rulez, jullie moeten dood!!! |
uhm ja.. en? 
| Originally posted by TOR uhm ja.. en? |
dan zou half hollands forum gebanned moeten zijn, stelletje flamers daar
Twas ongepast, maar ik heb nergens gezegd dat ik niet vind dat Remy niet zou moeten geband worden. Hij verdient het zelfs meer vind ik. Mr ja...
| Originally posted by Zehra +1 geen reden om hem te bannen. Remy D heeft nog ergere dingen gezegd over Belgi� en hij mag wel lekker doorspammen. als ge daarmee al mensen begint te bannen... dan zou half hollands forum gebanned moeten zijn, stelletje flamers daar |
de dingen die sommige nl ta's posten waren zeker even erg
Ik ben ook van mening dat je ofwel het hele zootje bant, ofwel niemand...
En op het NL-forum ligt de tolerantiegraad tegenover spammen/beledigen/flamen veel hoger, dus ik vind het ook maar raar dat ze nu net Mellow bannen
Maar ja, das een zaak van en voor de mods, ik denk niet dat onze mening ook maar iets gaat uithalen...
| Originally posted by TOR yep, en zie eigenlijk niet in waarom |
och, er mag wel eens wa gezeverd worden, anders wordt het saai;
en die ruzies met de hollanders ben ik al zo gewoon;
vroeger werd ik altijd uitgescholden voor hollander;
ik heb namelijk buiten de belgische ook de nederlandse nationaliteit, maar kben wel geboren in Turnhout
het lijkt wel alsof het hier allemaal veel serieuzer wordt genomen, net als bij die balkenellende affaire.. of waren wij nou zo nuchter?
ik lach me gewoon kapot om dit soort flames, zolang je maar weet dat het toch niet gemeend is, dan is het alleen maar leuk voor het forum vind ik
maakt het leuker om te lezen
| Originally posted by Roger het lijkt wel alsof het hier allemaal veel serieuzer wordt genomen, |
Hollanders blijven hollanders. Ze smeekten dat ik zou stoppen, en nu hebben ze weer een grote mond. 
Ik ben niet helemaal mee met die thread, maar ziet er wel grappig uit
Maar of ze nu mensen moeten bannen voor die zever... Ze bannen Karel De Gught toch ook niet omdat hij hollanders met Harry Potter vergelijkt enzow?