TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line-Up Trance Energy 16-02-2002
Pages (2): [1] 2 »
Line-Up Trance Energy 16-02-2002
De line-up van de volgende editie van Trance Energy is bekend. Dit alom bekende ID&T feestje zal dit keer plaats vinden in de Jaarbeurs hallen te Utrecht op 16 februari 2002.
In plaats van een grote zaal zal Trance Energy nu plaats vinden in 4 verschillende hallen waar de volgende DJ's hun kunsten zullen vertonen:
MAINSTAGE
Te gek voor woorden! Count me in
woei.. trance energy is helemaal vol gegooid met vette namen, vind ik dan 
.. alleen het grote probleem is dat ik na innercity denk ik geen geld meer heb.. maar ja misschien win ik nog wel de jackpot of een kraslot ofzo.. 

Mark van Dale, Barthezz en Jurgen mogen thuisblijven van mij, maar de rest.. Zeker ok!
Kai Tracid! Bas&Ram! w00t!!
Khad me voorgenomen is een keer niet te gaan maar t wordt nu wel extreem moeilijk voor me.....oftewel.... Count me in!
wat vet!!
zekers een strakke line up
Jean had ook thuis mogen blijven, maar nu kan iedereen hem goed ontlopen met nog 3 andere zalen 
Ik weet nu al dat ik zeker dat ik de gehele avond in zaal 4 te vinden ben, KAI TRACID!!!!
Maandag maar gelijk kaarten halen!!!
maar wie is die alex morph eigenlijk?
W000t
Lookin' nice!!!
Ik ga binnenkort alvast kaarten halen!! Echt hele vette DJ's!! Maar wie weet er meer over Alex Morph??
mailtje naar mijn maten is verstuurd, en ik moet zeggen, vette line-up ik ben bijna zeker van de partij
| quote: |
| Originally posted by Blik mailtje naar mijn maten is verstuurd, en ik moet zeggen, vette line-up ik ben bijna zeker van de partij |
Jihaaaaaaa... de 2 moderators zijn ook een keer van de partij... nu alleen nog Henkie_H een keer strikken en het feestje is compleet! 
alleen jammer dat jullie allemaal op IC laten afweten, had ik er ook bij kunnen zijn! 
marco v , dumonde, yver deruyter, kai tracid.......w00000000000t
stampuuuhhhh
| quote: |
| Originally posted by Yarnie marco v , dumonde, yver deruyter, kai tracid.......w00000000000t stampuuuhhhh |
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
w000000t
Kaartjes maandag halen
Xtreem brute Line-Up
Geweldig
I'm there
Greetz,
Glaniskanis
W0000T vette line-up, ik kon me ogen vanmiddag nie geloven, denk dat het rustig wordt in zaal 2 
. Zelfs ik ga, kga maandag kaarten halen, dus dat is wel heel bijzonder 
.
Hopelijk een flinke meeting in onze mooie shirtjes stampend op Kai Tracid

denk je dat ze na januari nog kaarten hebben? voor die tijd ben ik blut met al die feestdagen enzo 
| quote: |
| Originally posted by slayon denk je dat ze na januari nog kaarten hebben? voor die tijd ben ik blut met al die feestdagen enzo |
Allefoute namen in zaal 2
Was het niet beter geweest als ze Jean ipv Pronti & Kalmani in Zaal 2 hadden gezet?? Had je alle foute namen in 1 zaal zitten..

Maar je weet maar nooit, misschien draait Jean best goed..op Sensation was ie ook best lekker bezig
Dit is echt SUPERVET!!!!!!! 
Ben er absoluut weer bij, en ook bij de meeting zal ik er deze keer zijn + t-shirt 
Wordt wel kiezen, maar denk veel in zaal 4 te zijn 
Z'on line-up had ik absoluut niet verwacht 
Count me in
Tering he.. zeker vette line-up
... alleen dat wordt dan zeker kiezen met zoveel vette Dj's.
Blank & Jones, Rank 1, Johan Gielen, Cosmic Gate, Marco V, Dumonde, Kai Tracid, Yves Deruyter dat wordt zeker feesten! 
Mjah, Zo te horen wordt het niet druk op impulz, wat dezelfde dag weer in den bosch is.....
Als ze op impulz met een betere progressive line-up komen als op TE, dan moet ik gaan twijfelen, zoniet, dan ben ik erbij.....
grtz,
TNG
had me voorgenomen om ff rustig aan te doen met m'n poen,
maar ja, februari begin ik met stagelopen, hopelijk krijg ik een beetje vergoeding,
en dan moet het toch wel lukken om ook ff te gaan. Echt een supervette line-up! Denk dat Kolkiewolkie ook wel meegaat niet?
Ik DENK dat ik wel heen ga, in m'n nieuwe T-Shirtje!!!!
IK GA ZEKER!!!!!!!!!!!!!!!!, (als ik binnenkom)...das ook mijn vraag aan jullie...ik ben bijna 16(met TE zeker) en iets langer dan 1.80...kom ik binnen????? anders heeft het geen nut om een kaartje te kopen...
Greetz Muppet
| quote: |
| Originally posted by Muppet IK GA ZEKER!!!!!!!!!!!!!!!!, (als ik binnenkom)...das ook mijn vraag aan jullie...ik ben bijna 16(met TE zeker) en iets langer dan 1.80...kom ik binnen????? anders heeft het geen nut om een kaartje te kopen.. |


| quote: |
| Originally posted by Muppet IK GA ZEKER!!!!!!!!!!!!!!!!, (als ik binnenkom)...das ook mijn vraag aan jullie...ik ben bijna 16(met TE zeker) en iets langer dan 1.80...kom ik binnen????? anders heeft het geen nut om een kaartje te kopen... Greetz Muppet |

Kijk als Armin van Buuren nou ook zou komen....
Dumonde en Kai Tracid... super. Ben er alleen niet bij dit jaar, ook al woon ik vier straten van de Jaarbeurs vandaan.
Greetz, Mack
| quote: |
| Originally posted by Muppet IK GA ZEKER!!!!!!!!!!!!!!!!, (als ik binnenkom)...das ook mijn vraag aan jullie...ik ben bijna 16(met TE zeker) en iets langer dan 1.80...kom ik binnen????? anders heeft het geen nut om een kaartje te kopen... |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.