TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line-Up Trance Energy 16-02-2002
Pages (2): [1] 2 »


Posted by eXos on Dec-01-2001 12:52:

Line-Up Trance Energy 16-02-2002

De line-up van de volgende editie van Trance Energy is bekend. Dit alom bekende ID&T feestje zal dit keer plaats vinden in de Jaarbeurs hallen te Utrecht op 16 februari 2002.

In plaats van een grote zaal zal Trance Energy nu plaats vinden in 4 verschillende hallen waar de volgende DJ's hun kunsten zullen vertonen:

MAINSTAGE


ZAAL 2

ZAAL 3

ZAAL 4

Meer informatie volgt.


Posted by The Groove on Dec-01-2001 13:04:

Te gek voor woorden! Count me in


Posted by TimeportE on Dec-01-2001 13:06:

woei.. trance energy is helemaal vol gegooid met vette namen, vind ik dan .. alleen het grote probleem is dat ik na innercity denk ik geen geld meer heb.. maar ja misschien win ik nog wel de jackpot of een kraslot ofzo..


Posted by Little Theseus on Dec-01-2001 13:09:

Mark van Dale, Barthezz en Jurgen mogen thuisblijven van mij, maar de rest.. Zeker ok!
Kai Tracid! Bas&Ram! w00t!!
Khad me voorgenomen is een keer niet te gaan maar t wordt nu wel extreem moeilijk voor me.....oftewel.... Count me in!


Posted by tijs08 on Dec-01-2001 13:53:

wat vet!!

zekers een strakke line up

Jean had ook thuis mogen blijven, maar nu kan iedereen hem goed ontlopen met nog 3 andere zalen

Ik weet nu al dat ik zeker dat ik de gehele avond in zaal 4 te vinden ben, KAI TRACID!!!!

Maandag maar gelijk kaarten halen!!!

maar wie is die alex morph eigenlijk?


Posted by Flipper01 on Dec-01-2001 13:59:

Drunk W000t

Lookin' nice!!!

Ik ga binnenkort alvast kaarten halen!! Echt hele vette DJ's!! Maar wie weet er meer over Alex Morph??


Posted by Blik on Dec-01-2001 14:10:

mailtje naar mijn maten is verstuurd, en ik moet zeggen, vette line-up ik ben bijna zeker van de partij


Posted by -=WVG=- on Dec-01-2001 14:14:

quote:
Originally posted by Blik
mailtje naar mijn maten is verstuurd, en ik moet zeggen, vette line-up ik ben bijna zeker van de partij


Tja, dan kan ik ook haast niet weigeren he..


Posted by Jukx on Dec-01-2001 14:24:

Jihaaaaaaa... de 2 moderators zijn ook een keer van de partij... nu alleen nog Henkie_H een keer strikken en het feestje is compleet!
alleen jammer dat jullie allemaal op IC laten afweten, had ik er ook bij kunnen zijn!


Posted by Yarnie on Dec-01-2001 14:29:

marco v , dumonde, yver deruyter, kai tracid.......w00000000000t
stampuuuhhhh


Posted by Flipper01 on Dec-01-2001 14:36:

Talking

quote:
Originally posted by Yarnie
marco v , dumonde, yver deruyter, kai tracid.......w00000000000t
stampuuuhhhh


Zekers stampuuhhhh

Wordt nog lastig om te kiezen uit zoveel goede namen!!

Vooral Bartezz, Jurgen en Jean wil ik echt niet missen!!


Posted by Glaniskanis on Dec-01-2001 14:39:

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
w000000t
Kaartjes maandag halen
Xtreem brute Line-Up

Geweldig
I'm there


Greetz,
Glaniskanis


Posted by TranceFool on Dec-01-2001 15:01:

W0000T vette line-up, ik kon me ogen vanmiddag nie geloven, denk dat het rustig wordt in zaal 2 . Zelfs ik ga, kga maandag kaarten halen, dus dat is wel heel bijzonder .
Hopelijk een flinke meeting in onze mooie shirtjes stampend op Kai Tracid


Posted by slayon on Dec-01-2001 15:03:

denk je dat ze na januari nog kaarten hebben? voor die tijd ben ik blut met al die feestdagen enzo


Posted by TranceFool on Dec-01-2001 15:12:

quote:
Originally posted by slayon
denk je dat ze na januari nog kaarten hebben? voor die tijd ben ik blut met al die feestdagen enzo

Daar zou ik niet op rekenen. TE is namelijk altijd heel erg snel uitverkocht.


Posted by Flipper01 on Dec-01-2001 15:27:

Allefoute namen in zaal 2

Was het niet beter geweest als ze Jean ipv Pronti & Kalmani in Zaal 2 hadden gezet?? Had je alle foute namen in 1 zaal zitten..
Maar je weet maar nooit, misschien draait Jean best goed..op Sensation was ie ook best lekker bezig


Posted by Dr. Kuipers on Dec-01-2001 16:21:

Dit is echt SUPERVET!!!!!!!
Ben er absoluut weer bij, en ook bij de meeting zal ik er deze keer zijn + t-shirt
Wordt wel kiezen, maar denk veel in zaal 4 te zijn
Z'on line-up had ik absoluut niet verwacht
Count me in


Posted by moogwai on Dec-01-2001 16:34:

Tering he.. zeker vette line-up ... alleen dat wordt dan zeker kiezen met zoveel vette Dj's.

Blank & Jones, Rank 1, Johan Gielen, Cosmic Gate, Marco V, Dumonde, Kai Tracid, Yves Deruyter dat wordt zeker feesten!


Posted by tango on Dec-01-2001 17:06:

Mjah, Zo te horen wordt het niet druk op impulz, wat dezelfde dag weer in den bosch is.....

Als ze op impulz met een betere progressive line-up komen als op TE, dan moet ik gaan twijfelen, zoniet, dan ben ik erbij.....

grtz,
TNG


Posted by Ruben_Dubbink on Dec-01-2001 18:12:

had me voorgenomen om ff rustig aan te doen met m'n poen,
maar ja, februari begin ik met stagelopen, hopelijk krijg ik een beetje vergoeding,
en dan moet het toch wel lukken om ook ff te gaan. Echt een supervette line-up! Denk dat Kolkiewolkie ook wel meegaat niet?
Ik DENK dat ik wel heen ga, in m'n nieuwe T-Shirtje!!!!


Posted by Muppet on Dec-01-2001 18:42:

IK GA ZEKER!!!!!!!!!!!!!!!!, (als ik binnenkom)...das ook mijn vraag aan jullie...ik ben bijna 16(met TE zeker) en iets langer dan 1.80...kom ik binnen????? anders heeft het geen nut om een kaartje te kopen...



Greetz Muppet


Posted by TimeportE on Dec-01-2001 19:44:

quote:
Originally posted by Muppet
IK GA ZEKER!!!!!!!!!!!!!!!!, (als ik binnenkom)...das ook mijn vraag aan jullie...ik ben bijna 16(met TE zeker) en iets langer dan 1.80...kom ik binnen????? anders heeft het geen nut om een kaartje te kopen..

uuh als jij je id gewoon vervalst en met een wat "oudere" groep aankomt zetten dan kunnen die lui je echt niet weigeren denk ik.. dus gewoon proberen denk ik zo..
ps. en als je niet binnenkomt zeg je gewoon: "HEEE, maar ik ben een TA!!" wedden dat ze je dan toelaten!!


Posted by Henkie_henk on Dec-01-2001 20:04:

quote:
Originally posted by Muppet
IK GA ZEKER!!!!!!!!!!!!!!!!, (als ik binnenkom)...das ook mijn vraag aan jullie...ik ben bijna 16(met TE zeker) en iets langer dan 1.80...kom ik binnen????? anders heeft het geen nut om een kaartje te kopen...



Greetz Muppet


Moet je wel ff goed je geboortedatum op kunne zegge he

niet zoals ik...

eeeh.. 82.. (hey fuk dat klopt niet).. eeh 81..

Ow ja ja.. loop maar door.. klopte nog geen hout van.. voor zon 21 tent.. maarja whatever...

gewoon beetje bluffen.. en chill knikke naar zon aappie dan komt het wel goed..

Nagels bijten..
schichtig om je heen kijken
achter vrienden schuilen
kruipen
bukken
kan ook wel eens helpen


Latez y'all


Posted by Mack on Dec-01-2001 20:13:

Sad

Kijk als Armin van Buuren nou ook zou komen....

Dumonde en Kai Tracid... super. Ben er alleen niet bij dit jaar, ook al woon ik vier straten van de Jaarbeurs vandaan.

Greetz, Mack


Posted by Flipper01 on Dec-01-2001 20:20:

Shame / Disagreement

quote:
Originally posted by Muppet
IK GA ZEKER!!!!!!!!!!!!!!!!, (als ik binnenkom)...das ook mijn vraag aan jullie...ik ben bijna 16(met TE zeker) en iets langer dan 1.80...kom ik binnen????? anders heeft het geen nut om een kaartje te kopen...


TAers mogen vaak wel naar binnen..
Zolang je geen HeeeHoo gaat roepen vind ik alles best!
Tijdens de vorige edities waren er ook lui die duidelijk jonger dan 18 waren dus ik denk dat je wel binnenkomt


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.