TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Green Court set från 23/11
Pages (2): [1] 2 »
Green Court set från 23/11
Jag vet att detta hör hemma i en annan avdelning men jag ville se till att ni kära Svenskar inte missade detta.
Jag spelade in Green Court från Unity radio för en vecka sen och detta set är riktigt bra. Dom lirade på Clubmission A6 Kaiserslaltern den 23/11.
Hel skönt trance set som är uplifting och energisk
filen är uppe på min brorsas server som ligger på BBB så ni borde få riktigt bra download speed
längd: 55,24 minuter
fil storl: 53Mb
Kvalitet: variabel bitrate = högsta
Höger klicka bara och använd spara som här för att ladda hem..
Ha de...
Ses...
Re: Green Court set från 23/11
håller på o laddar ner det just nu.
76 %.

750 kb/s, helt ok 
jag hade bara 112kb/sec.
| quote: |
| Originally posted by [A|ienFactory] jag hade bara 112kb/sec. |
| Originally posted by reveal jävla låtsasuppkoppling du har då... |
mitt rekord är 3 meg / sec
| Originally posted by reveal mitt rekord är 3 meg / sec |

| Originally posted by [A|ienFactory] vafaan har du för uppkoppling?? FJÄRRVÄRMERÖR eller??? ![]() ![]() |
nej, jag använder vattenledningen faktiskt 
| Originally posted by SteveTranz4ever HA HA HA HA bästa ikväll själv kör man ju då på BBB 10 mega bit lan. så fett. Här har dom dragit in pipelines in i lägenhetén då om man säger att telia är fjärvärme... |
Man tackar för detta setet......
Tyvärr så har jag inte så snabba uppkopplingar som ni har....
| Originally posted by [A|ienFactory] Jag har också 10 Mbit kabel enligt löften, men sista gången jag testade det (med ett program) räckte det bara till 3.79 Mbit. |
din leverantör håller ju sina löften ganska bra...

Du lyckades inte spela in några andra set från den kvällen eller....Satt ju å lyssna på det hela....
Undra bara om du spela in Cosmic gate oxå....
Tack så jättemycket Steve!
grrreat speed
Nån som har en tracklist?
asskönt set
Är det 666 som gjort club bizzare remaken? Tyckte jag såg nån video med dom igår..
| Originally posted by Ravesquad Är det 666 som gjort club bizzare remaken? Tyckte jag såg nån video med dom igår.. |
| Originally posted by reveal nope, Brooklyn Bounce |
)
afan, det visste jag inte
| Originally posted by Ravesquad Det e samma neger som i 666 |
| Originally posted by x-dream Du lyckades inte spela in några andra set från den kvällen eller....Satt ju å lyssna på det hela.... Undra bara om du spela in Cosmic gate oxå.... |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag har rippat Cosmic gate och DJ Erik också, kan rippa resten också. Så jag kan slänga upp Cosmic gate imorn. Nu e jag på fest så jag ska nog fortsätta med den där ölen, en ny sort kallad "Rattle snake" Ha de folket.. Ses... |
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag har rippat Cosmic gate och DJ Erik också, kan rippa resten också. Så jag kan slänga upp Cosmic gate imorn. Nu e jag på fest så jag ska nog fortsätta med den där ölen, en ny sort kallad "Rattle snake" Ha de folket.. Ses... |