TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TA shirt: De voorkant

Posted by Flipper01 on Dec-01-2001 15:03:

Exclamation TA shirt: De voorkant

Het wordt tijd dat er knopen doorgehakt worden!! Laten we beginnen met de voorkant van het shirt..
Ik heb net ff bekeken wat iedereen wil en het komt erop neer dat de meesten 'het ontwerp van TimeportE' het best vinden.
Deze poll is alleen bedoeld voor de voorkant, voor de kleur, achterkant en soort shirt kunnen we wel een andere poll openen.
Hier de vraag:
Vind je dat dit ontwerp op de voorkant van het shirt moet komen?

Posted by TranceFool on Dec-01-2001 15:09:

Ik stem voor. Die voorkant vinnik erg cool. Het moet alleen niet van dat nichtenpaars worden, maar wel die donkere, maar daar waren we het al over eens s8 ik, vooral die kleur die Miss P heeft gepost in die andere thread van dat stapeltje shirts vinnik mooi.
Maar voor het ontwerp van de voorkant zeg ik JA

Posted by Flipper01 on Dec-01-2001 15:19:

quote:
Originally posted by TranceFool
Ik stem voor. Die voorkant vinnik erg cool. Het moet alleen niet van dat nichtenpaars worden, maar wel die donkere, maar daar waren we het al over eens s8 ik, vooral die kleur die Miss P heeft gepost in die andere thread van dat stapeltje shirts vinnik mooi.
Maar voor het ontwerp van de voorkant zeg ik JA

Het gaat hier vooral om het ontwerp, ik vind die donker paarse kleur ook het mooist!! Wat betreft de kleur van het logo vind ik dit wel goed!

Posted by TranceFool on Dec-01-2001 15:26:

quote:
Originally posted by Flipper01

Het gaat hier vooral om het ontwerp, ik vind die donker paarse kleur ook het mooist!! Wat betreft de kleur van het logo vind ik dit wel goed!

OK laten we het alleen bij het ontwerp houden, zoals je al had gezegd

BTW: vergeet niet dat er misschien nog ontwerpen komen. Ik weet niet wie hier mee bezig zijn, maar misschien kunnen die mensen ff laten weten dat er nog iets aan komt

Posted by TimeportE on Dec-01-2001 17:57:

ik stem natuurlijk voor het design dat ik gepost heb (dus niet zelf gemaakt!! ) .. en trouwens new wave moet nu wel eens komen met dat design van hem, hij gaat trouwens ook wat doen met de voorkant van het t-shirt waarover we nu een poll houden.. meer weet ik niet

Posted by Ruben_Dubbink on Dec-01-2001 18:03:

op het moment vind ik dit zeker het beste ontwerp voor de voorkant. Mocht New Wave z'n ontwerp klaar hebben dan moeten we dan maar zien wat het wordt. Maar ben het dus zeker eens met deze voorkant!

Posted by TranceFool on Dec-01-2001 18:07:

Hij is klaar en ik vind em zeer puik, zie andere thread, logo hetzelfde met alleen de tekst anders, ziet er goed uit hoor New Wave

Posted by TimeportE on Dec-01-2001 18:16:

ik heb net new wave's design bekeken, en ik zit nu beetje te twijfelen.. want ze verschillen niet eens zo veel en beide zien er vet uit.. maar ja, heb al gestemd...

Posted by Little Theseus on Dec-03-2001 00:40:

JA gestemd!
Maar ik wil wel dat t ook echt doorgevoerd wordt, we hebben hier al zoveel threads over gepraat, we moeten ff uitzoeken hoe we al die shirtjes bij iedereen thuiskrijgen en WIE er allemaal meedoen.
Doe je gewoon dit ontwerp.
Oja volgens mij wordt t stukken duurder als we allemaal onze eigen namen er op laten zetten en niet 20 keer hetzelfde shirt laten drukken. l8a!

Posted by Dj Alpha on Dec-03-2001 00:59:

dat laatste ontwerp wat ik had gemaakt daar ga ik wel een beetje voor..
ik zal trouwes wel ff t ontwerp maken zoals het er nu voor staat..