TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Fotbolls-VM

Posted by reveal on Dec-01-2001 18:20:

Fotbolls-VM

ok, vad s�ger ni om lottningen? jag tror ju att sveriges eventuella chanser att g� vidare �r utraderade nu.. men man kan ju alltid hoppas

Posted by Ravesquad on Dec-01-2001 18:22:

hur gick det d�?

Posted by reveal on Dec-01-2001 18:25:

Argentina, England, Nigeria, Sverige
de flesta �r �verens om att det �r den sv�raste gruppen

Posted by Virus on Dec-01-2001 18:27:

Sveriges chanser att g� vidare �r nog inte s� stora, men vilka matcher!! Arentina, England och Nigeria.,. Faan vad jag l�ngtar till VM!

Posted by reveal on Dec-01-2001 18:28:

japp, matcherna kommer att bli helgjutna! och som sagt, man kan alltid hoppas p� det b�sta (dvs att sverige och england g�r vidare)

Posted by Ravesquad on Dec-01-2001 18:31:

sverige tar england 1-0 och nigeria 2-1...

Posted by reveal on Dec-01-2001 18:32:

quote:
Originally posted by Ravesquad
sverige tar england 1-0 och nigeria 2-1...

ok, d� �r det ju lungt!
bara att se fram emot en �ttondelsfinal mot v�rlds- och europam�starna Frankrike (som nog vinner sin grupp). k�nns inte heller som ett l�tt m�te

Posted by [A|ienFactory] on Dec-01-2001 18:42:

J�vla kukgrupp. Sverige har ju ingen chans.

Posted by x-dream on Dec-01-2001 18:56:

Det var ju inte en s� rolig grupp precis men man kan ju alltid hoppas p� det b�sta....

Posted by [A|ienFactory] on Dec-01-2001 19:04:

quote:
Originally posted by x-dream
Det var ju inte en s� rolig grupp precis men man kan ju alltid hoppas p� det b�sta....

Titanic passagerarna hoppades p� det b�sta.

Posted by Ravesquad on Dec-01-2001 19:06:

quote:
Originally posted by [A|ienFactory]

Dom sj�nk knappast d�rf�r..

Posted by x-dream on Dec-01-2001 19:07:

quote:

Dom gjorde ju det men isberget var iv�gen.....

Vi f�r v�l hoppas att fotbollen �r med oss....

Posted by [A|ienFactory] on Dec-01-2001 19:09:

quote:
Originally posted by x-dream

Vi f�r v�l hoppas att fotbollen �r med oss....

M�nga i WTC hoppades p� l�nef�rh�jning. Se vad de fick ist�llet!

Posted by reveal on Dec-01-2001 20:18:

quote:

M�nga i WTC hoppades p� l�nef�rh�jning. Se vad de fick ist�llet!

A|ienFactory, TAs egen pessimist

Posted by [A|ienFactory] on Dec-01-2001 20:57:

quote:
Originally posted by reveal

A|ienFactory, TAs egen pessimist

Det �r ju bara & inse att vi inte hr n�gon chans...

Posted by Aendy on Dec-02-2001 00:41:

N�v�l, f�r att �terg� till �mnet (som n�got p� ett v�ldigt makabert vis lyckade komma fr�n) s� �r hela gruppen j�ligt tr�kig. Argentina �r ju vidare utan tvekan. Och om nu Sverige skulle klara av att g� vidare �r ju det trots allt �nd� en stor svensk f�rlust eftersom det inneb�r att England inte g�r det och Svennis jobb ligger l�st p� det. Mardr�msscenariot vore att Argentina och Nigeria g�r vidare. Vill inte ens t�nka p� det. Men det �r klart d� f�r vi kanske chans att f� Svennis som f�rbundskapten f�r Sverige vilket ju vore en stor hj�lp. Men han skulle v�l knappast vilja leda v�rt landslag efter tidigare prestigefyllda uppdrag.

Posted by reveal on Dec-02-2001 00:44:

quote:
Originally posted by Aendy
Men han skulle v�l knappast vilja leda v�rt landslag efter tidigare prestigefyllda uppdrag.

varf�r inte? som svensk tr�nare borde det v�l vara dr�mmen att f� leda det egna landslaget? visst, england har h�gre status, men �nd�? hade jag varit i hans situation hade jag g�rna ledit sverige mot sitt f�rsta guld

Posted by [A|ienFactory] on Dec-02-2001 00:50:

quote:
Originally posted by reveal

varf�r inte? som svensk tr�nare borde det v�l vara dr�mmen att f� leda det egna landslaget? visst, england har h�gre status, men �nd�? hade jag varit i hans situation hade jag g�rna ledit sverige mot sitt f�rsta guld

Ja, men det svenska landslaget �r ju trots allt ganska tr�kigt...

Posted by Aendy on Dec-02-2001 01:27:

Svenska fotbollsf�rbundet har ju redan tagit bort det st�rsta stolpskottet de n�gonsin haft som f�rbundskapten n�r de tog bort G�ran "envis" G�ransson som kapten f�r U-21. Kanske de v�gar chansa p� n�got ospelat kort i A-landslaget sedan ocks�?

Posted by Virus on Dec-02-2001 16:52:

quote:
Originally posted by Aendy
Svenska fotbollsf�rbundet har ju redan tagit bort det st�rsta stolpskottet de n�gonsin haft som f�rbundskapten n�r de tog bort G�ran "envis" G�ransson som kapten f�r U-21. Kanske de v�gar chansa p� n�got ospelat kort i A-landslaget sedan ocks�?

S� j�vla sant! G-G var en hemsk j�vel, men avgick inte han sj�lvmant?
Jag tror �nd� att Sverige har hyfsade chanser nu n�r de f�r sl� ur underl�ge. N�r man s�g EM-lottningen s� trodde man ju att Sverige skulle g� vidare l�tt, men det gick ju �t skogen. Laget �r ju dessutom b�ttre idag �n inf�r EM.

F�rresten, var det n�n som tittade p� lottningsceremonin?? Den Japanska Rap/RnB-snubben var bland det mest underh�llande jag sett i �r

Posted by [A|ienFactory] on Dec-02-2001 17:07:

quote:
Originally posted by King of Clubs

Den Japanska Rap/RnB-snubben var bland det mest underh�llande jag sett i �r

LOL.
Han var nog korean.