TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Fotbolls-VM
Fotbolls-VM
ok, vad s�ger ni om lottningen? jag tror ju att sveriges eventuella chanser att g� vidare �r utraderade nu.. men man kan ju alltid hoppas 
hur gick det d�?
Argentina, England, Nigeria, Sverige
de flesta �r �verens om att det �r den sv�raste gruppen
Sveriges chanser att g� vidare �r nog inte s� stora, men vilka matcher!! Arentina, England och Nigeria.,. Faan vad jag l�ngtar till VM!
japp, matcherna kommer att bli helgjutna! och som sagt, man kan alltid hoppas p� det b�sta (dvs att sverige och england g�r vidare)
sverige tar england 1-0 och nigeria 2-1...
| quote: |
| Originally posted by Ravesquad sverige tar england 1-0 och nigeria 2-1... |

J�vla kukgrupp. Sverige har ju ingen chans.
Det var ju inte en s� rolig grupp precis men man kan ju alltid hoppas p� det b�sta....
| Originally posted by x-dream Det var ju inte en s� rolig grupp precis men man kan ju alltid hoppas p� det b�sta.... |
| Originally posted by [A|ienFactory] Titanic passagerarna hoppades p� det b�sta. |
| Originally posted by [A|ienFactory] Titanic passagerarna hoppades p� det b�sta. |
Dom gjorde ju det men isberget var iv�gen.....
| Originally posted by x-dream Vi f�r v�l hoppas att fotbollen �r med oss.... |
| Originally posted by [A|ienFactory] M�nga i WTC hoppades p� l�nef�rh�jning. Se vad de fick ist�llet! |
| Originally posted by reveal A|ienFactory, TAs egen pessimist |
N�v�l, f�r att �terg� till �mnet (som n�got p� ett v�ldigt makabert vis lyckade komma fr�n) s� �r hela gruppen j�ligt tr�kig. Argentina �r ju vidare utan tvekan. Och om nu Sverige skulle klara av att g� vidare �r ju det trots allt �nd� en stor svensk f�rlust eftersom det inneb�r att England inte g�r det och Svennis jobb ligger l�st p� det. Mardr�msscenariot vore att Argentina och Nigeria g�r vidare. Vill inte ens t�nka p� det. Men det �r klart d� f�r vi kanske chans att f� Svennis som f�rbundskapten f�r Sverige vilket ju vore en stor hj�lp. Men han skulle v�l knappast vilja leda v�rt landslag efter tidigare prestigefyllda uppdrag.
| Originally posted by Aendy Men han skulle v�l knappast vilja leda v�rt landslag efter tidigare prestigefyllda uppdrag. |
| Originally posted by reveal varf�r inte? som svensk tr�nare borde det v�l vara dr�mmen att f� leda det egna landslaget? visst, england har h�gre status, men �nd�? hade jag varit i hans situation hade jag g�rna ledit sverige mot sitt f�rsta guld |
Svenska fotbollsf�rbundet har ju redan tagit bort det st�rsta stolpskottet de n�gonsin haft som f�rbundskapten n�r de tog bort G�ran "envis" G�ransson som kapten f�r U-21. Kanske de v�gar chansa p� n�got ospelat kort i A-landslaget sedan ocks�?
| Originally posted by Aendy Svenska fotbollsf�rbundet har ju redan tagit bort det st�rsta stolpskottet de n�gonsin haft som f�rbundskapten n�r de tog bort G�ran "envis" G�ransson som kapten f�r U-21. Kanske de v�gar chansa p� n�got ospelat kort i A-landslaget sedan ocks�? |
| Originally posted by King of Clubs Den Japanska Rap/RnB-snubben var bland det mest underh�llande jag sett i �r |