TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [14-08-2005] Tomorrowland - Recreatiegebied De Schorre, Boom (BE)
Pages (2): [1] 2 »
Ik zit er ook wel serieus over na te denken om hierheen te gaan. Lijkt me sowieso leuk om eens een festival buiten Nederland mee te pakken, de line-up is geweldig, prijs valt erg mee en op een zondag vind ik ook wel prima eigenlijk! Nu nog even kijken wie er mee willen... 
de flyer is ook vet gaaf, en weer een nederlandse organisatie die iets vets doet in Belgie
toeval??
dit ziet er goed uit! maar eens kijken of ik de 14e nou wel of niet moest werken want anders is dit zeker een optie!!
echt all��n maar goede namen
Ik ben benieuwd naar de rest van de namen... Want ik ga er eigenlijk niet van uit dat Sasha op de mainstage staat, dus dat zou betekenen dat er nog meer leuke progressive dj's bij zouden moeten komen!
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Ik ben benieuwd naar de rest van de namen... Want ik ga er eigenlijk niet van uit dat Sasha op de mainstage staat, dus dat zou betekenen dat er nog meer leuke progressive dj's bij zouden moeten komen! |
| Originally posted by emma Sasha komt wel op de mainstage te staan . . . |
| Originally posted by Tim81 Dat is in dit geval dus weer jammer... voor Ferry Corsten, Armin Van Buuren en Sven Vath stap ik niet in de auto richting Belgie |
Had er zeker wel naartoe willen gaan, altijd vet, feestje in Belgi� en ook nog eens Sasha!
maar ben dan op vakantie...
| Originally posted by FunkySimon kan je die flyer ergens krijgen? greets simon |
| Originally posted by Remy D niet dat ik weet, ik kreeg hem thuisgestuurd. hij ligt inmiddels wel in de prullenbak hahaha maar het was wel 1 van de meest orginele flyers die ik gezien heb. |
Sasha
Ferry Corsten
M.I.K.E.
Fred Baker
Jon O'Bir
Eddie Halliwell
Armin Van Buuren
Mark Norman
Das eigenlijk wel fenomenaal 
Tis aardig, iig beter dan de Nederlandse editie... Alleen ik denk dat ik dan ook op vanaktie ben en het betreffende weekend maar even in Zurich doorbreng 
het probleem is dat het in hetzelfde weekend valt als de FFWD en de Streetparade in Zurich...
maarja dan maar niet daar heen
| Originally posted by Muppy het probleem is dat het in hetzelfde weekend valt als de FFWD en de Streetparade in Zurich... maarja dan maar niet daar heen |
| Originally posted by emma ja was idd leuke flyer/grasmat |
Ferry
Iemand van jullie enig idee met welke instelling Ferry Corsten komt?
gaat ie verder met zen L.E.F. tour, (en klinkt die goed?) hoelang draait hij?
ik hoop dat het lekker hard wordt zoals op Mayday of Trance Energy (main hall) dit jaar...
greetz, en tot achter mennen hoek
| Originally posted by MaGiK54 FFWD is wel een concurrent voor dit feessie, maar de Streetparade in Zurich denk ik niet hoor....hoeveel Belgen en Nederlanders zullen daar nou naar toe gaan uiteindelijk. |
| Originally posted by eieregooie En Kane op Almere Strand... Gelukkig staat dan me vakantie geplanned, dat maakt de keuze makkelijk |
*SCHOP*
wie gaan er? als er genoeg animo is, dan is een meeting wel leuk denk ik???
Op Nature One werden er gratis kaartjes voor Tomorrowland uitgedeeld. Q-Base tickets ook te koop voor 30 Euro.
| Originally posted by jp Op Nature One werden er gratis kaartjes voor Tomorrowland uitgedeeld. Q-Base tickets ook te koop voor 30 Euro. |
2005 is geen festivalzomer. Afgezien van Defqon One lijken alle feesten dit jaar in de soep te lopen
| Originally posted by Muppy oftewel: het loopt voor geen meter...jammer |
| Originally posted by jp . Afgezien van Defqon One |
| Originally posted by jp 2005 is geen festivalzomer. Afgezien van Defqon One lijken alle feesten dit jaar in de soep te lopen |