TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Beach Soccer?

Posted by Jasperovitsj on Jun-09-2005 17:25:

BETA Beach Soccer?

Op aangeven van Cresto:

Wie wil er een beta ploegske vormen? of zelfs 2...
http://www.sport.be/belgacombeachsoccer/2005/nl/

Zon, zee, strand��n voetbal

Belgacom Beach Soccer zijn 8 aparte recreatieve strandvoetbaltornooien die plaatsvinden tijdens de zomervakantie in vier Belgische badplaatsen. Vorm samen met je vrienden het ideale team, verzin een originele naam en neem deel aan ��n van de acht dagtornooien. Een niet te missen dag voor alle voetbalfanaten!

Een hele dag fun

# De Belgacom Beach Soccer tornooien staan ongetwijfeld in het teken van zon, zee, strand en voetbal. Maar er is nog meer fun te beleven!
Muziek zorgt ervoor dat niet enkel de spelers maar ook supporters hun voeten kunnen bewegen.
#
Cheerleaders zullen voordoen hoe het moet.
#
Wil je graag je balvaardigheid eens testen? Leg dan het GATORADE-hindernissenparcours af met de bal aan je voet. Misschien zet jij wel de snelste tijd neer.
#
Ga je een duel niet uit de weg? Waag je dan aan de "1 on 1 competitie" en word "Belgacom King of the Beach".
#
Wil je achteraf deze toffe momenten nog eens herbeleven dan kan je de foto�s van je prestaties hier op de site raadplegen.

De winnaars van het dagevent spelen na afloop tegen een selectief gezelschap van ex-Rode Duivels!

Reglement

Iedere ploeg telt 4 veldspelers + 1 reserve
#
De wedstrijden worden zonder doelman gespeeld.
#
Er wordt gespeeld op terreinen van 20 x 12 meter, met aangepaste doelen.
#
De duurtijd van een wedstrijd is 2x12 minuten.
#
Iedere ploeg speelt minstens 4 wedstrijden
#
In de voormiddag wordt er in poules gespeeld, in de namiddag met rechtstreekse uitschakeling.
#
Alle wedstrijden worden met scheidsrechter gespeeld.
#
Alle beslissingen van de organisatie worden door iedereen gerespecteerd.
#
Alle ploegen dienen zich ten laatste om 09u30 aan te melden. Om 10u00 starten de eerste wedstrijden.

Posted by Jakhira on Jun-09-2005 17:29:

Ik zie het wel zitten

Ik zal proberen actiever te zijn dan in Wetteren

Posted by Jasperovitsj on Jun-09-2005 17:30:

Pas wel op, 2x12 minuten op zand is gelijk aan 2x30 minuten op het veld of in de zaal hoor. Das echt superzwaar om te spelen

Posted by Jakhira on Jun-09-2005 17:32:

Daar zeg je zoiets

Voor hem binnen te trappen heb je niet veel nodig he

Posted by Buoyant on Jun-09-2005 17:42:

heb die folderkes ook in de bus gekregen maar vond het een beetje te zot om daarvoor een dagje naar de zee te gaan, zeker als je ziet dat ge om 9.30 al daar moet zijn

het is op zich wel een leuk idee, maarja

Posted by FredNova on Jun-09-2005 18:09:

hadden al met 5 kameraden afgesproken om een ploeg te maken
maar een datum overeenkomen was te moeilijk

ondertussen staat mijn zomer al bijna vol (van half juli tot september)

dus: als jullie nog iemand nodig hebben EN ALS IK KAN OP DIE DAG dan doe ik graag mee

Posted by Gladius on Jun-09-2005 19:07:

beach voetbal is niet echt m'n ding, maar als we een ploeg (of 2) hebben wil ik wel meedoen

Posted by Pheatus on Jun-10-2005 11:48:

ik wil gerust meedoen
'tis bij de deur

kdacht dat mijn vader daar trouwens scheidsrechter is af en toe. Ma kan mis zijn...

Posted by Moondust on Jun-10-2005 13:28:

quote:
Ik zal proberen actiever te zijn dan in Wetteren

wetteren??? heb ik iets gemist?

Posted by Jakhira on Jun-10-2005 13:30:

quote:
Originally posted by Moondust
wetteren??? heb ik iets gemist?

Ja, zaalvoetbal

Posted by Moondust on Jun-10-2005 13:55:

miljaar en zeggen dat het dan waarschijnlijk in de warande was en dus 5 minuten rijden van bij mij thuis was

had ik dat geweten ...

Posted by Gladius on Jun-10-2005 16:03:

quote:
Originally posted by Moondust
miljaar en zeggen dat het dan waarschijnlijk in de warande was en dus 5 minuten rijden van bij mij thuis was

had ik dat geweten ...

geen nood, we zijn toen toch gewonnen =p

Posted by djcresto on Jun-10-2005 17:07:

wel zoals gezegd lijkt beach soccer me wel eens leuk. Datum wordt voor mij wel moeilijk. Eerste weekend zit ik in de Ardennen, 2e is het misschien beta party, 3e weekend is het dancevalley en het 4e is het tommorowland. Tot nu toe lijkt 13 augustus (voor mij) de enige geschikte datum, tenzij de beta party nie op 30 juli is.

Posted by Belgian Bonzai on Jun-12-2005 23:57:

quote:
Originally posted by Pheatus
ik wil gerust meedoen
'tis bij de deur

Diksmuide of zo? Adinkerke says 'hi'!
Komt naar De Panne � mensen, dan kan ik te voet

Posted by Pheatus on Jun-13-2005 07:48:

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Diksmuide of zo? Adinkerke says 'hi'!
Komt naar De Panne � mensen, dan kan ik te voet

Jup Diksmude (al�, een klein dorpke dernaast ). Adinkerke bijgod, kheb daar nog tamelijk veel moeten tegen voetballen. En de ganse maand juli zit'k op het trammeke langs de kust, dus De Panne begin ik ook goed te kennen. Wel jammer dat ze daar veel te veel Frans spreken naar mijn mening, al� vooral als ge in zo'n loketje moet zitten en ze komen u vragen stellen.
Ja De Panne zou nog ideaal zijn voor nen beach-'party'-soccer . Trein aansluitingen zijn trouwens perfect, elk uur rechtstreeks vanuit Brussel/Gent Sint-Pieters richting De Panne.
Kwist ni da ge van de West-Vloanders was BB . Nice to meet ya!

Pheatus