TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צריך שתעזרו לי פה עם שם של טראק חדש


Posted by s0undw4v3 on Dec-01-2001 20:45:

Thumbs up צריך שתעזרו לי פה עם שם של טראק חדש

אהלן כולם

נסעתי לאיפושהו במונית עם נהג סבבה ששומע טראנס איכותי... קיצר אז שמעתי רגע לפני שירדתי קטע מטראק חדש - חידוש לאיזשהו שיר של
David Bowie
נשמע ממש פצצה ממה שהספקתי לשמוע

זה היה רדיו בישראל אז יש מצב שהם מפגרים ואומרים שזה חדש וזה בעצם לא.. אבל בכל זאת - מישהו יודע איך קוראים לזה ?


Posted by nesher on Dec-01-2001 20:50:

לא יודע
אבל זה בטח היה ברדיו 1
יש להם ביום שישי בערב תוכנית טראנס באמת איכותית
אם טראקים דיי חדשים
אולי בפיגור של שבועיים שלושה מפה
משהו טוב


Posted by R-Yeah on Dec-02-2001 02:56:

Talking

לא ראית את הפוסט שלי על טראקים לא מוכרים?

קיצר

rising star vs shane 54 - touch me (give me the words)


זה נמצא גם במיקס שעשיתי באתר שלי
המיקס השלישי

http://photofile.ru/r-yeah/

אה וזה ממש טראק לא חדש


Posted by Ariels on Dec-02-2001 03:08:

תעזבו אותכם מחדש לא חדש
זה הדבר הכי פתאטי שיש
הרי אנחנו פה באנו לדבר על מוזיקה
אז מה זה משנה ממתי היא
כל הזמן רק מחפשים חדש וחדש וחדש
אני מחפש טוב וטוב וטוב

ההנחה היא שעם הזמן המוזיקה משתפרת
אבל אם היא לא למה שלא תהיה מוזיקה ישנה אבל טובה
תחשבו כמה אנים עושים טראקים בחודש
עכשיו תחשבו כמה מתפרסמים
?!!?!?

יכול להיות שנניח
iio - rapture

ניסו להוציא אותו לפני שנתיים אבל אף אחד לא התלהב
ואיזה די-ג'יי פתאום עלה עליו וכולם נדלקו ופתאום הוא תפס תאוצה

אולי הדבר שאני מעריך בשירי שנות ה 70-80 זה שאצלם אין את הקטע הזה של חדש
(מן הסתם כי שנות השמונים עברו אבל לא משנה)

טוב בכל מקרה אני גאה לאמר שאני עדין שומע
passenger, more & more, sielence, touch me
וכאלה מדי פעם כי הם פשוט טובים

ואם אתם עדין לא הבנתי מה אני אומר: אם מישהו שמתעסק במוזיקה שחורה ישאל עת עצתי לאלבום טוב אינ לא אגיד לו סתם אלבום חדש שיצא, אני אמליץ על
2pac - all eyez on me
כי האלבום הזה בנזונה ולא יהיה גרוע עם הזמן

כנ"ל יש גם טראקים שהאיכות שלהם אף פעם לא תרד וזה שהם התיישנו לא אומר כלום, מי ששם אותם לא נהיה חרא די-ג'יי זה תלוי באיזה הקשר הוא מכניס אותם

עכשיו אני לא יוצא נגד אף אחד ואני יודע שזה לא קשור אבל פשוט ראיתי את ה
"וזה ממש לא חדש"
ירד לי מן אסימון כזה שאומר: אז מה
אז מה אם זה לא חדש, זה טוב ?!!?!? הוא אוהב את הטראק הזה, סבבה
אז תתעלמו מהערות חסרות חשיבות שכאלה כי זה לא משנה כמה זה חדש
האיכות משנה

! שבוע טוב


Posted by R-Yeah on Dec-02-2001 03:28:

Arrow

מה קיבלת ג'ננה וכתבת ספר!
הכוונה שלי הייתה לנשר

quote:
Originally posted by nesher
לא יודע
אבל זה בטח היה ברדיו 1
יש להם ביום שישי בערב תוכנית טראנס באמת איכותית
אם טראקים דיי חדשים
אולי בפיגור של שבועיים שלושה מפה
משהו טוב


הוא אמר שהטרקאים יחסית חדשים לתוכנית

אז התכוונתי שלא
זה לא חדש

לא בקטע פלצני שזה לא חדש וזה ישן ומה אתה מתלהב ממנו
כי זה פאסה!

ממש לא.


Posted by Ariels on Dec-02-2001 03:42:

quote:
Originally posted by Ariels

עכשיו אני לא יוצא נגד אף אחד ואני יודע שזה לא קשור !


אני אפילו לא אגיב למה שכתבת
וכן כתבתי ספר אז מה
תזהר שלא יתפקע לך וריד בטעות

ותהיה רגוע זה יפתור לך הרבה בעיות בחיים


Posted by s0undw4v3 on Dec-02-2001 14:28:

Rising Star vs Shane 54 - Give me the words (Touch me)
טראק נחמד... אבל זה לא זה

למישהו יש עוד רעיונות אולי ?


Posted by Dj-2TaLL on Dec-02-2001 19:35:

אני מסכים עם אריאל, איכות השיר זה באמת מה שקובע, כך למשל את
liquidation (marco v remix)
אז מה עם הוא לא חדש כלכך, הוא עדיין בן זונה מפציץ!!!


Posted by s0undw4v3 on Dec-04-2001 20:17:

קיצקיץ - מצאתי

Moogue - China Girl (Pulsedriver Remix)

ונסו גם את

Svenson & Gielen Remix


פצצות =]

ווקאלים טובים


Posted by m0sh on Dec-04-2001 20:26:

Moogue - China Girl (Pulsedriver Remix)


שיר טוב היה לי אותו בחופש הגדול

אני מת על פלוס!

יאללה אני זז יש קיציס


Posted by Dj Black on Dec-05-2001 00:21:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


יאללה אני זז יש קיציס [/B]


בטי הבת יענה?!


שרוט הפרידמן הזה


Posted by Hell_Copter on Dec-05-2001 06:38:

quote:
Originally posted by Dj Black


בטי הבת יענה?!


שרוט הפרידמן הזה


איזה חרא...
לא יצא לי לראות אתמול
ותאמינו לי אני לא מפספס אף פעם
פשוט נרדמתי אחרי הטיול הייתי מת מעייפות
אני מתחיל באמצע שיעור לעשות למורה
לא לא לא... יש לי אחלה המוגלובין
וכולם נקרעים מצחוק


Posted by s0undw4v3 on Dec-05-2001 10:13:

לא לא..... אאאאאאאחלה המוגלובין!
כהההה! להההה!


Posted by Hell_Copter on Dec-05-2001 12:19:

quote:
Originally posted by s0undw4v3
לא לא..... אאאאאאאחלה המוגלובין!
כהההה! להההה!


תאמין לי אחי

אין כמעט אף אחד שמחקה את זה טוב כמוני

אני פשוט חולה על קיציס


Posted by s0undw4v3 on Dec-05-2001 18:40:

לא פיקפקתי לרגע


Posted by Hell_Copter on Dec-06-2001 12:11:

quote:
Originally posted by s0undw4v3
לא פיקפקתי לרגע


אני מזמין כל אחד שרוצה לתחרות חיקוי קיציס נגדי



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.