TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- צריך שתעזרו לי פה עם שם של טראק חדש
צריך שתעזרו לי פה עם שם של טראק חדש
אהלן כולם
נסעתי לאיפושהו במונית עם נהג סבבה ששומע טראנס איכותי... קיצר אז שמעתי רגע לפני שירדתי קטע מטראק חדש - חידוש לאיזשהו שיר של
David Bowie
נשמע ממש פצצה ממה שהספקתי לשמוע
זה היה רדיו בישראל אז יש מצב שהם מפגרים ואומרים שזה חדש וזה בעצם לא.. אבל בכל זאת - מישהו יודע איך קוראים לזה ?
לא יודע
אבל זה בטח היה ברדיו 1
יש להם ביום שישי בערב תוכנית טראנס באמת איכותית
אם טראקים דיי חדשים
אולי בפיגור של שבועיים שלושה מפה
משהו טוב
לא ראית את הפוסט שלי על טראקים לא מוכרים?
קיצר
rising star vs shane 54 - touch me (give me the words)
זה נמצא גם במיקס שעשיתי באתר שלי
המיקס השלישי
http://photofile.ru/r-yeah/
אה וזה ממש טראק לא חדש
תעזבו אותכם מחדש לא חדש
זה הדבר הכי פתאטי שיש
הרי אנחנו פה באנו לדבר על מוזיקה
אז מה זה משנה ממתי היא
כל הזמן רק מחפשים חדש וחדש וחדש
אני מחפש טוב וטוב וטוב
ההנחה היא שעם הזמן המוזיקה משתפרת
אבל אם היא לא למה שלא תהיה מוזיקה ישנה אבל טובה
תחשבו כמה אנים עושים טראקים בחודש
עכשיו תחשבו כמה מתפרסמים
?!!?!?
יכול להיות שנניח
iio - rapture
ניסו להוציא אותו לפני שנתיים אבל אף אחד לא התלהב
ואיזה די-ג'יי פתאום עלה עליו וכולם נדלקו ופתאום הוא תפס תאוצה
אולי הדבר שאני מעריך בשירי שנות ה 70-80 זה שאצלם אין את הקטע הזה של חדש
(מן הסתם כי שנות השמונים עברו אבל לא משנה)
טוב בכל מקרה אני גאה לאמר שאני עדין שומע
passenger, more & more, sielence, touch me
וכאלה מדי פעם כי הם פשוט טובים
ואם אתם עדין לא הבנתי מה אני אומר: אם מישהו שמתעסק במוזיקה שחורה ישאל עת עצתי לאלבום טוב אינ לא אגיד לו סתם אלבום חדש שיצא, אני אמליץ על
2pac - all eyez on me
כי האלבום הזה בנזונה ולא יהיה גרוע עם הזמן
כנ"ל יש גם טראקים שהאיכות שלהם אף פעם לא תרד וזה שהם התיישנו לא אומר כלום, מי ששם אותם לא נהיה חרא די-ג'יי זה תלוי באיזה הקשר הוא מכניס אותם
עכשיו אני לא יוצא נגד אף אחד ואני יודע שזה לא קשור אבל פשוט ראיתי את ה
"וזה ממש לא חדש"
ירד לי מן אסימון כזה שאומר: אז מה
אז מה אם זה לא חדש, זה טוב ?!!?!? הוא אוהב את הטראק הזה, סבבה
אז תתעלמו מהערות חסרות חשיבות שכאלה כי זה לא משנה כמה זה חדש
האיכות משנה
! שבוע טוב
מה קיבלת ג'ננה וכתבת ספר!
הכוונה שלי הייתה לנשר
| quote: |
| Originally posted by nesher לא יודע אבל זה בטח היה ברדיו 1 יש להם ביום שישי בערב תוכנית טראנס באמת איכותית אם טראקים דיי חדשים אולי בפיגור של שבועיים שלושה מפה משהו טוב |
| quote: |
| Originally posted by Ariels עכשיו אני לא יוצא נגד אף אחד ואני יודע שזה לא קשור ! |
Rising Star vs Shane 54 - Give me the words (Touch me)
טראק נחמד... אבל זה לא זה
למישהו יש עוד רעיונות אולי ?
אני מסכים עם אריאל, איכות השיר זה באמת מה שקובע, כך למשל את
liquidation (marco v remix)
אז מה עם הוא לא חדש כלכך, הוא עדיין בן זונה מפציץ!!!
קיצקיץ - מצאתי
Moogue - China Girl (Pulsedriver Remix)
ונסו גם את
Svenson & Gielen Remix
פצצות =]
ווקאלים טובים
Moogue - China Girl (Pulsedriver Remix)
שיר טוב היה לי אותו בחופש הגדול
אני מת על פלוס!
יאללה אני זז יש קיציס
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN יאללה אני זז יש קיציס [/B] |
| quote: |
| Originally posted by Dj Black בטי הבת יענה?! שרוט הפרידמן הזה |
לא לא..... אאאאאאאחלה המוגלובין!
כהההה! להההה!
| quote: |
| Originally posted by s0undw4v3 לא לא..... אאאאאאאחלה המוגלובין! כהההה! להההה! |
לא פיקפקתי לרגע 
| quote: |
| Originally posted by s0undw4v3 לא פיקפקתי לרגע |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.