TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Som vi alla som varit här idag märker...
Som vi alla som varit här idag märker...
... så har [A|lienFactory]'s offensiv mot det israeliska forumet inletts. Hur många poster har du lagt idag egentligen?
Snart ifatt och förbi dom om du fortsätter i detta tempo 
Re: Som vi alla som varit här idag märker...
| quote: |
| Originally posted by reveal ... så har [A|lienFactory]'s offensiv mot det israeliska forumet inletts. Hur många poster har du lagt idag egentligen? Snart ifatt och förbi dom om du fortsätter i detta tempo |
Re: Re: Som vi alla som varit här idag märker...
Det var trots allt de som startade det:
| Originally posted by luckystrike hehe ok im here to say hello too ![]() the israel just passed u with posts so wake up guyz ! lol im always look here for english (i dunno why ) well thanks for the d/l ... and talk some english guyz ! j/k ![]() p.s - hey mindshooter !!!!!!!! whats up m8 ? |
SE TILL ATT DET HÄR INTE LÄCKER UT TILL DEM !!!
SVERIGE ...... - ........ ISRAEL
..3463.....................4040.
Mindre än 600 kvar!
Ja, och jag kan säga om det fortsätter på detta viset, så kommer inte jag sponsra med fler inlägg, för då lägger jag ner min aktivitet på TA. Är så jäla trött på att se det röda kuvertet vara tänt för att sedan läsa något av Alien av slaget "LOL". Fyfaen vad less jag blir. Var så jäla glad att jag blev tipsad om det här forumet som har gett mig jäligt mycket men nu börjar jag fetlessa på att vi jagar poster istället för att köra en seriös diskussion. Förstår att Alien kommer lägga in ännu mer inlägg nu, för att verkligen bli av med mig. 
Du är på dåligt humör idag min vän. Det gör ont inuti mig varje gång jag möter en människa som du. Att bara tänka på allt som du måste genomgå, gör mig ledsen. Allt lidande. All förrvirring, och sökandet efter sig själv. Var inte orolig, du kan ta dig igenom det här, en vacker dag kommer du att hitta dig själv och vara den människa du var tänkt att bli. Depressioner är vanliga, alla blir vi psykiskt svaga vissa perioder, och det påverkar vår sätt att tänka och vårt sätt att vara öppna på som individer. Alla har sitt sätt.
Det jag vill försöka säga, och så småningom reda ut, om du accepterar min hjälp, min vän - är att ditt sinne för humor har påverkats av det som verkar vara svåra tider i ditt liv. Jag klandrar dig inte. Ditt sätt att förmedla ett budskap som du inte står för är en helt naturlig konsekvens av ostabiliteten i ditt inre. Jag har mött liknande människor förut, men jag vill innerst inne tro att du kan förändras. Jag vill förklara för alla andra vänner här, att det du utstrålar inte är något hat, utan snarare osäkerhet och nyfikenhet på reaktioner samt nivån av ditt undermedvetna psykiska status och skärpa. Det har gått så långt att du har tappat förmågan att aktivt ignorera det som du inte kan acceptera, och smälta på ett passivt och pacifistiskt sätt. Du har tappat sinnet för sarkastisk och abstrakt humor, du är en dimension kortare, men jag klandrar dig inte. Det är svårt att veta vad som är bakgrunden till påfrestningarna. De kan rent utav vara psykiska. De kan vara känslomässiga, och kan ha varit begravda länge. Man måste rannsaka sig själv. Den bästa hjälp du kan få är din egen!
Du är en god människa. Inse det, min vän.
Aendy, min vän!
Låt oss gå djupare med det här, men så pass djupt att du fortfarande har kontroll. Jag vill också betona att jag inte anser att du är psykiskt sjuk, utan snarare inom en tidsbegränsad mental svacka. För att kunna ta itu med problemen, måste man ju veta vad de egentligen är. Jag har kunnat konstantera följande:
-Ditt sinne för humor har blivit begränsat
-För närvarande av okänd anledning
-Förmodligen en illusion av sociala problem, som inte finns
-Omfattningen på begränsningen är okänd
-Mer studier behövs
-Du är fortfarande interaktiv, men med begränsningar
-Du har inte upptäckt problemen
-Du kan få hjälp
Låt oss granska möjliga anledningar ännu en gång. Tekniskt sett kan grunden till det hela vara en felaktig reaktion på en tablett eller annat berusningsmedel. Mina kunskaper är inte tillräckligt breda, därför kan jag inte presentera någon direkt koppling till begränsningen av ditt sinne för humor. Något annat som har varit märkbart hos dig, är ett allmänt dåligt humör och nedstämdhet. Du uttrycker en del ilska som du egentligen inte innehar. Detta ger oss information om att det måste ha kommit utifrån. Förändringsprocessen har varit ganska lik den i samband med ditt sinne för humor. Eftersom jag inte känner dig så bra, har jag ingen bra bas att stå på. Tidigare erfarenheter av din personlighet hade varit bra att ha till att jämföra med din nuvarande status.
Nu måste vi granske potentiella källor utifrån som kan vara källan till obalansen. Men först måste vi veta hurpass processen fortfarande pågår, så att vi vet huruvida vi kan ha tidsuppgifter till vår hjälp.
Jag är bekant med symptomen, och är så erfaren att jag inte tar åt mig någon ilska från dig, eftersom jag vet att den inte existerar. Ofta ligger fysiska förändringar som kroppen inte tål bakom abnormal hjärnaktivitet. Detta leder i sin tur till depressioner som man inte är medveten om, när man väl har blivit fysiskt frisk. Att analysera allt det är svårt, men man kan gå bakvägen och börja med de psykiska egenskaper som generellt verkar vara ovanliga för tillfället.
Om du ger mig en dag till, min vän, så hoppas jag att jag kan sätta mig in i det hela mycket bättre, och att jag kan ta fram en professionell diagnos att utgå från i mitt syfte att hjälpa mig. Men jag behöver din hjälp. Jag återkommer imorgon, tills dess får du under inga omständigheter förtära några som helst berusningsmedel.
Jag hoppas att andra här har medlidande och stöd för min kamp att återfinna Aendys sinne för humor. Jag hoppas att jag har kunnat ge er en någorlunda bra bild av problemet, och jag är beredd att från och med imorgon, på fullt allvar, ta itu med problemet.
God natt!
Att ni inte slutar ni två nu....Jag vet en som inte kommer att gilla detta....Och det är nog våran mod mindshooter om ni ska hålla på så här...
Tycker bara att det är onördigt.....
| Originally posted by [A|ienFactory] Du är på dåligt humör idag min vän. Det gör ont inuti mig varje gång jag möter en människa som du. Att bara tänka på allt som du måste genomgå, gör mig ledsen. Allt lidande. All förrvirring, och sökandet efter sig själv. Var inte orolig, du kan ta dig igenom det här, en vacker dag kommer du att hitta dig själv och vara den människa du var tänkt att bli. Depressioner är vanliga, alla blir vi psykiskt svaga vissa perioder, och det påverkar vår sätt att tänka och vårt sätt att vara öppna på som individer. Alla har sitt sätt. Det jag vill försöka säga, och så småningom reda ut, om du accepterar min hjälp, min vän - är att ditt sinne för humor har påverkats av det som verkar vara svåra tider i ditt liv. Jag klandrar dig inte. Ditt sätt att förmedla ett budskap som du inte står för är en helt naturlig konsekvens av ostabiliteten i ditt inre. Jag har mött liknande människor förut, men jag vill innerst inne tro att du kan förändras. Jag vill förklara för alla andra vänner här, att det du utstrålar inte är något hat, utan snarare osäkerhet och nyfikenhet på reaktioner samt nivån av ditt undermedvetna psykiska status och skärpa. Det har gått så långt att du har tappat förmågan att aktivt ignorera det som du inte kan acceptera, och smälta på ett passivt och pacifistiskt sätt. Du har tappat sinnet för sarkastisk och abstrakt humor, du är en dimension kortare, men jag klandrar dig inte. Det är svårt att veta vad som är bakgrunden till påfrestningarna. De kan rent utav vara psykiska. De kan vara känslomässiga, och kan ha varit begravda länge. Man måste rannsaka sig själv. Den bästa hjälp du kan få är din egen! Du är en god människa. Inse det, min vän. |
| Originally posted by [A|ienFactory] Aendy, min vän! Låt oss gå djupare med det här, men så pass djupt att du fortfarande har kontroll. Jag vill också betona att jag inte anser att du är psykiskt sjuk, utan snarare inom en tidsbegränsad mental svacka. För att kunna ta itu med problemen, måste man ju veta vad de egentligen är. Jag har kunnat konstantera följande: -Ditt sinne för humor har blivit begränsat -För närvarande av okänd anledning -Förmodligen en illusion av sociala problem, som inte finns -Omfattningen på begränsningen är okänd -Mer studier behövs -Du är fortfarande interaktiv, men med begränsningar -Du har inte upptäckt problemen -Du kan få hjälp Låt oss granska möjliga anledningar ännu en gång. Tekniskt sett kan grunden till det hela vara en felaktig reaktion på en tablett eller annat berusningsmedel. Mina kunskaper är inte tillräckligt breda, därför kan jag inte presentera någon direkt koppling till begränsningen av ditt sinne för humor. Något annat som har varit märkbart hos dig, är ett allmänt dåligt humör och nedstämdhet. Du uttrycker en del ilska som du egentligen inte innehar. Detta ger oss information om att det måste ha kommit utifrån. Förändringsprocessen har varit ganska lik den i samband med ditt sinne för humor. Eftersom jag inte känner dig så bra, har jag ingen bra bas att stå på. Tidigare erfarenheter av din personlighet hade varit bra att ha till att jämföra med din nuvarande status. Nu måste vi granske potentiella källor utifrån som kan vara källan till obalansen. Men först måste vi veta hurpass processen fortfarande pågår, så att vi vet huruvida vi kan ha tidsuppgifter till vår hjälp. Jag är bekant med symptomen, och är så erfaren att jag inte tar åt mig någon ilska från dig, eftersom jag vet att den inte existerar. Ofta ligger fysiska förändringar som kroppen inte tål bakom abnormal hjärnaktivitet. Detta leder i sin tur till depressioner som man inte är medveten om, när man väl har blivit fysiskt frisk. Att analysera allt det är svårt, men man kan gå bakvägen och börja med de psykiska egenskaper som generellt verkar vara ovanliga för tillfället. Om du ger mig en dag till, min vän, så hoppas jag att jag kan sätta mig in i det hela mycket bättre, och att jag kan ta fram en professionell diagnos att utgå från i mitt syfte att hjälpa mig. Men jag behöver din hjälp. Jag återkommer imorgon, tills dess får du under inga omständigheter förtära några som helst berusningsmedel. Jag hoppas att andra här har medlidande och stöd för min kamp att återfinna Aendys sinne för humor. Jag hoppas att jag har kunnat ge er en någorlunda bra bild av problemet, och jag är beredd att från och med imorgon, på fullt allvar, ta itu med problemet. God natt! |
| Originally posted by Aendy Jo, jag förstod det roliga första gången, att upprepa det gör det inte roligare. Snarare är det så att överdrifter bara leder till pinsamheter. |
| Originally posted by x-dream Att ni inte slutar ni två nu....Jag vet en som inte kommer att gilla detta....Och det är nog våran mod mindshooter om ni ska hålla på så här... Tycker bara att det är onördigt..... |
| Originally posted by Aendy men att bli förolämpad av människor kan jag bli där jag själv väljer att bli det. |
| Originally posted by [A|ienFactory] Bra att du inser det!! För om du inte LUGNAR NER dina nerver, kommer du att bli förolämpad resten av ditt liv!!!! ....min vän! |
| Originally posted by x-dream Det var hårda ord....Du kanske ska ta å lugna dig lite nu Alien...Vi är ju bara här för att trivas å prata med varandra på ett snällt å lugnt sätt.... Eller har jag fel....Inte ska vi ta å hetsa upp oss så.... |
Det är nog inte bara jag som itne tycker om det här.
* Stängd *