TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- IKVÄLL: InterCity live på ETN.fm !!
Pages (2): [1] 2 »
IKVÄLL: InterCity live på ETN.fm !!
Tjohoo glada swetor! Ikväll (lördag) lirar jag på ETN.fm från 18:00 i en timme. Har precis fått lite sköna promos så det blir en hel del nytt, kanske värt att ta sig en lyssning?
ETN.fm Trance Channel
18:00 - 19:00 CET
Postar tracklist efteråt! 
Ja det här måste man ju ta och lyssna på !!!!!
Fan kul Peter att du får fler och fler spelningar.... att få det på en av USAs största internetradio är inte fy skam, ger ju riktigt bra publicitet.
Grattis får man säga 
Det var jävlar i mig det jävligaste Peter! Grattis! Vem, när, var, hur, varför fick du denna spelningen?? 
Ska lätt tuna in - se bara till att hålla trainwrecksen borta och visa att även vi ungraren kan.. 
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Det var jävlar i mig det jävligaste Peter! Grattis! Vem, när, var, hur, varför fick du denna spelningen?? ![]() Ska lätt tuna in - se bara till att hålla trainwrecksen borta och visa att även vi ungraren kan.. |
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Menar inte att dissa men blir det verkligen live... sällan det är det på internet radios... Annars är det ju inte nådigt nervöst att veta att det är USAs fetaste edm-radio + allt ska klaffa med länkarna över Atlanten |
). Men man kan ju ändå låtsas och få lyssnarna tro att det är Live - det är väl ingen människa på denna jord som far illa av det 
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Eller det kanske rent av är så att Peter just i detta nu sitter på ett jet-plan ovanför atlanten på väg till staterna för att köra setet live från deras studio? |
däremot hade jag inte tid för övning, så det är i princip live
tack tack för allt snällt ni skrivit! vi får se om ni säger samma sak efteråt
JAG har rattat in !!!!!
Väntar på presentationen av Peter 
inte illa att ha Mark Norman som warmup *HOST* 
| quote: |
| Originally posted by CJ InterCity inte illa att ha Mark Norman som warmup *HOST* |
Tuned in!
wtf? spelar mark fortfarande? lr bara jag som missat 
det har tydligen blivit försenat... helvete
Förhoppningsvis startar det snart... tack för eran support i af, det värmer! 
Mark lirar satan i gatan bra iallfall
hoppas ditt blir lika bra

verkar inte som om det kommer spelas överhuvudtaget
fanjävlar... där rök min chans 
Vilka jävla idioter isf. man ska hålla saker man sagt/lovat !!!
Tycker inte Mark Normans mixar är 100%iga
[edit] Nu tonar han ut... hoppas hoppas
[edit2] Nä fan inte efter han heller... CP ETN !
Nästa spelning blir om en månad... jag hoppas för fan att dom har en bra ursäkt, och att det inte upprepas... riktigt förbannad nu 
äntligen får man en chans och så går det åt skogen 
EDIT: ber om ursäkt att ni fått sitta och vänta i onödan...
| quote: |
| Originally posted by CJ InterCity Nästa spelning blir om en månad... jag hoppas för fan att dom har en bra ursäkt, och att det inte upprepas... riktigt förbannad nu ![]() äntligen får man en chans och så går det åt skogen ![]() EDIT: ber om ursäkt att ni fått sitta och vänta i onödan... |
sorry for english:
Nooooo, I missed it

Can anyone send it? In msn maybe?
Jag förstår verkligen Peter att han är förbannad när en radiostation inte håller vad man har schemalagt eller lovat. Det har hänt mig några gånger, Flera gånger under Rootspirit tiden, Men ETN är fan i mig en av de största radiostationerna och inte fan ska Peter få lida för deras dumheter. Illa, Det är det enda jag har att säga.
Det gör inget Peter, Jag väntar nästa gång också.
| quote: |
| Originally posted by Blackdrivergirl sorry for english: Nooooo, I missed it ![]() Can anyone send it? In msn maybe? |
| quote: |
| Originally posted by CJ InterCity the show was canceled Steve, du har PM. lägger gärna upp den på FTPn |
fan va trist å höra att det blev inställt, aldrig kul å bli bortplockad sådär bara :/
ets borde aldrig ha gått ihop med trancesphere imo, tycker trancespherefolket verkar så dryga på något sätt till skillnad från E från ets...
Vem vare som skötte kontakten osv med dig?
| quote: |
| Originally posted by Vizay Vem vare som skötte kontakten osv med dig? |
ett tips är att försöka greppa tag i typ e-vangelist eller nån annan i staffen på irc istället för mail, kan tänka mig att dom får snormycket mail varje dag så det är lätt att det faller bort 
Jag har gjort ett litet specialkonto för Peters/InterCitys mix så folket lättare får tag i det
Go get it !
ftp://inter:[email protected]:7171
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.