TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- IKVÄLL: InterCity live på ETN.fm !!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by CJ InterCity on Jun-10-2005 22:19:

Talking IKVÄLL: InterCity live på ETN.fm !!

Tjohoo glada swetor! Ikväll (lördag) lirar jag på ETN.fm från 18:00 i en timme. Har precis fått lite sköna promos så det blir en hel del nytt, kanske värt att ta sig en lyssning?

ETN.fm Trance Channel
18:00 - 19:00 CET

Postar tracklist efteråt!


Posted by SteveTranz4ever on Jun-11-2005 10:11:

Ja det här måste man ju ta och lyssna på !!!!!
Fan kul Peter att du får fler och fler spelningar.... att få det på en av USAs största internetradio är inte fy skam, ger ju riktigt bra publicitet.

Grattis får man säga


Posted by Laszlo on Jun-11-2005 12:08:

Det var jävlar i mig det jävligaste Peter! Grattis! Vem, när, var, hur, varför fick du denna spelningen??

Ska lätt tuna in - se bara till att hålla trainwrecksen borta och visa att även vi ungraren kan..


Posted by SteveTranz4ever on Jun-11-2005 12:12:

quote:
Originally posted by Laszlo
Det var jävlar i mig det jävligaste Peter! Grattis! Vem, när, var, hur, varför fick du denna spelningen??

Ska lätt tuna in - se bara till att hålla trainwrecksen borta och visa att även vi ungraren kan..

Menar inte att dissa men blir det verkligen live... sällan det är det på internet radios... Annars är det ju inte nådigt nervöst att veta att det är USAs fetaste edm-radio + allt ska klaffa med länkarna över Atlanten


Posted by Laszlo on Jun-11-2005 12:23:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Menar inte att dissa men blir det verkligen live... sällan det är det på internet radios... Annars är det ju inte nådigt nervöst att veta att det är USAs fetaste edm-radio + allt ska klaffa med länkarna över Atlanten


Det, det är ju ganska underförstått (iaf för oss som är 1337's ). Men man kan ju ändå låtsas och få lyssnarna tro att det är Live - det är väl ingen människa på denna jord som far illa av det

Eller det kanske rent av är så att Peter just i detta nu sitter på ett jet-plan ovanför atlanten på väg till staterna för att köra setet live från deras studio?


Posted by CJ InterCity on Jun-11-2005 15:26:

quote:
Originally posted by Laszlo
Eller det kanske rent av är så att Peter just i detta nu sitter på ett jet-plan ovanför atlanten på väg till staterna för att köra setet live från deras studio?

dream on

Bli inte besvinka nu: det spelades in för 2 veckor sen däremot hade jag inte tid för övning, så det är i princip live tack tack för allt snällt ni skrivit! vi får se om ni säger samma sak efteråt


Posted by SteveTranz4ever on Jun-11-2005 16:02:

JAG har rattat in !!!!!

Väntar på presentationen av Peter


Posted by CJ InterCity on Jun-11-2005 16:04:

inte illa att ha Mark Norman som warmup *HOST*


Posted by SteveTranz4ever on Jun-11-2005 16:06:

quote:
Originally posted by CJ InterCity
inte illa att ha Mark Norman som warmup *HOST*

Men nu får dom fan släcka ner han... drar över på tiden jöe


Posted by Gate 42 on Jun-11-2005 16:27:

Tuned in!


Posted by ice_key on Jun-11-2005 16:29:

wtf? spelar mark fortfarande? lr bara jag som missat


Posted by CJ InterCity on Jun-11-2005 16:30:

det har tydligen blivit försenat... helvete

Förhoppningsvis startar det snart... tack för eran support i af, det värmer!


Posted by ice_key on Jun-11-2005 16:35:

Mark lirar satan i gatan bra iallfall hoppas ditt blir lika bra


Posted by CJ InterCity on Jun-11-2005 16:49:

verkar inte som om det kommer spelas överhuvudtaget

fanjävlar... där rök min chans


Posted by SteveTranz4ever on Jun-11-2005 16:53:

Vilka jävla idioter isf. man ska hålla saker man sagt/lovat !!!

Tycker inte Mark Normans mixar är 100%iga



[edit] Nu tonar han ut... hoppas hoppas

[edit2] Nä fan inte efter han heller... CP ETN !


Posted by CJ InterCity on Jun-11-2005 17:01:

Nästa spelning blir om en månad... jag hoppas för fan att dom har en bra ursäkt, och att det inte upprepas... riktigt förbannad nu

äntligen får man en chans och så går det åt skogen

EDIT: ber om ursäkt att ni fått sitta och vänta i onödan...


Posted by SteveTranz4ever on Jun-11-2005 17:10:

quote:
Originally posted by CJ InterCity
Nästa spelning blir om en månad... jag hoppas för fan att dom har en bra ursäkt, och att det inte upprepas... riktigt förbannad nu

äntligen får man en chans och så går det åt skogen

EDIT: ber om ursäkt att ni fått sitta och vänta i onödan...


De e lugnt Peter... har ju vart bra musik liksom ändå...

Kanske man kan få mixen via ÄffTääPään eller MSN ändå


Posted by Blackdrivergirl on Jun-11-2005 17:24:

sorry for english:

Nooooo, I missed it

Can anyone send it? In msn maybe?


Posted by zoric on Jun-11-2005 19:02:

Jag förstår verkligen Peter att han är förbannad när en radiostation inte håller vad man har schemalagt eller lovat. Det har hänt mig några gånger, Flera gånger under Rootspirit tiden, Men ETN är fan i mig en av de största radiostationerna och inte fan ska Peter få lida för deras dumheter. Illa, Det är det enda jag har att säga.

Det gör inget Peter, Jag väntar nästa gång också.


Posted by CJ InterCity on Jun-11-2005 20:49:

quote:
Originally posted by Blackdrivergirl
sorry for english:

Nooooo, I missed it

Can anyone send it? In msn maybe?

the show was canceled

Steve, du har PM. lägger gärna upp den på FTPn


Posted by Johan (DJ Irish) on Jun-11-2005 22:11:

quote:
Originally posted by CJ InterCity
the show was canceled

Steve, du har PM. lägger gärna upp den på FTPn


Äh, det där var tråkigt att höra Peter. Synd att dom inte kunde spela ditt set. Dålig stil att inte hålla det man lovat. Gav de någon förklaring?

Inte för att det är en tröst precis men även de etablerade artisterna på den stationen har upplevt en hel del strul på sistonde såvitt jag hört.


Posted by Vizay on Jun-11-2005 22:48:

fan va trist å höra att det blev inställt, aldrig kul å bli bortplockad sådär bara :/

ets borde aldrig ha gått ihop med trancesphere imo, tycker trancespherefolket verkar så dryga på något sätt till skillnad från E från ets...
Vem vare som skötte kontakten osv med dig?


Posted by CJ InterCity on Jun-11-2005 23:03:

quote:
Originally posted by Vizay
Vem vare som skötte kontakten osv med dig?

2trance har 1 timme ristad på ETNs schema, 1 gång i månaden med start idag, och eftersom de själva är producenter men inte DJs så fick jag äran att ta hand om mixandet. Lät ju som en drömchans tyckte jag, men men... Jag har i alla fall skrivit till ETNs staff och frågat vad som gick fel, men inget svar än så länge. Får helt enkelt hoppas att det går bättre den 9 juli

NOTERA:
om någon är intresserad så finns setet nu på Steve's eftääpää (made by TA -> InterCity)

Serge Devant - Always Have Tomorrow (Eelke Klein Remix) [Lost Language]
Kris Oneil - Snowflakes (Stalker Remix) [Somatic Sense]
Thomas Datt - Alone (Inertia Remix) [Discover]
Ernesto vs Bastian - Dark Side Of The Moon [Ultra]
Istvan Safranyos - Empathy [CDr]
Apollonia - Andromeda Heights [A State Of Trance]
Francis Blaid - One Step To Heaven [CDr]
Airbiscuit - Lately (Riley & Durrant Remix) [CDr]
Hydra - Affinity (Thrillseekers Dub) [Discover]
Mirco De Govia - Voller Sterne (Super8 Remix - InterCity Edit) [Euphonic]


Posted by Vizay on Jun-12-2005 00:48:

ett tips är att försöka greppa tag i typ e-vangelist eller nån annan i staffen på irc istället för mail, kan tänka mig att dom får snormycket mail varje dag så det är lätt att det faller bort


Posted by SteveTranz4ever on Jun-12-2005 09:21:

Jag har gjort ett litet specialkonto för Peters/InterCitys mix så folket lättare får tag i det

Go get it !
ftp://inter:[email protected]:7171


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.