TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar med Nick Warren 29/7
Monday Bar med Nick Warren 29/7
Yes yes... det har just blivit officiellt !
Nick Warren som �r ena halvan fr�n "Way Out West" kommer till Stockholm och spelar p� Monday Bar den 29e juli
Detta blir hans f�rsta bes�k i Sverige !
Jag uppdaterar denna f�rstapost allt eftersom jag f�r mer info. med plats, tid, pris osv.
ahaaa s� detta var den stora DJn som du snacka om Steve
fasen, detta vill jag nog inte missa... fast Kyau vs Albert kommer ju till Link�ping dagen innan... blir i alla fall en sjuhelsikes weekend 
Om det �r ifr�n 18 �r s� �r det givet 
| quote: |
| Originally posted by trancedanne Om det �r ifr�n 18 �r s� �r det givet |
ojojoj det �r givet att man �r d�r � rockar j�rnet! 
f�r se om man kanske tar en sv�ng f�rbi kyau vs. albert kv�llen innan ocks�, vore r�tt fett � k�ra 2 dagar i rad 
Jag vill jag vill jag vill om Viz betalar biljetten 
Jag f�r v�l se om mina pengar r�cker hela sommaren.
Grymt!
Det blir v�l till att komma den h�r g�ngen 
| Originally posted by Vizay ojojoj det �r givet att man �r d�r � rockar j�rnet! ![]() f�r se om man kanske tar en sv�ng f�rbi kyau vs. albert kv�llen innan ocks�, vore r�tt fett � k�ra 2 dagar i rad |
| Originally posted by jofawe kayu & albert �r v�l iofs den 28/7? Och nick warren den 4/7? |
| Originally posted by MondayBar @ TC Nytt datum att kryssa f�r i almanackan f�r er som diggar typ Prog/Global Underground: Fredag 29 juli Denna dj har INTE spelat i sverige tidigare. |
| Originally posted by SteveTranz4ever Originally posted by MondayBar @ TC Nytt datum att kryssa f�r i almanackan f�r er som diggar typ Prog/Global Underground: Fredag 29 juli Denna dj har INTE spelat i sverige tidigare. |
| Originally posted by jofawe Men ffs .. det stod ju 4:e juli .. aja.. bollocks :P |