TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sander K vs Godskitchen

Posted by magrec on Jun-11-2005 18:17:

Sander K vs Godskitchen

Toe maar een openlijke bash tussen promotors en dj's

http://www.godskitchen.com/homeuk.php

vs

Wat vinden jullie? Een dj moet altijd zijn plicht nakomen en niet een paar uur van te voren afbellen??

Posted by HiGH_NrG on Jun-11-2005 18:23:

Re: Sander K vs Godskitchen

quote:
Originally posted by magrec
Toe maar een openlijke bash tussen promotors en dj's

http://www.godskitchen.com/homeuk.php

vs

Wat vinden jullie? Een dj moet altijd zijn plicht nakomen en niet een paar uur van te voren afbellen??

Kan toch gebeuren...

Verder lb.com!

Posted by magrec on Jun-11-2005 18:28:

Re: Re: Sander K vs Godskitchen

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Kan toch gebeuren...

Verder lb.com!

Opzich wel maar als je die reactie van godskitchen leest...

Godskitchen schrijft en public dat promoters maar goed moeten nadenken om hem te boeken en dat fans nog maar ��ns moeten nadenken om hem te supporten. Dat is nogal wat vind ik van een promotor/organisatie zo groot als godskitchen.

Posted by Jasperovitsj on Jun-11-2005 18:29:

Als het �cht niet gaat dan gaat het gewoon niet, punt uit. Wel lullig dat hij pas op het laatste moment heeft afgezegd, daarmee plaats je de organisatie in een verloren positie. Maar je kan zo'n breakdown toch niet plannen, en Sander is en blijft een mens.
En wat hadden ze dan liever gehad: een zieke Sander die voor geen moer kan mixen en er halverwege de set de brui aan geeft omdat hij gewoon flauwvalt? Wat ben je daar dan mee? Dan wordt hij evengoed gebashed, dus het was een loss-loss situatie voor die jongen...

En ja, hij geeft toch een perfect verstaanbare uitleg en verontschuldiging voor z'n laattijdig afzeggen (20 gigs wereldwijd in 30 dagen, ik zou het niet kunnen hoor!), �n daarenboven gaat hij voor dezelfde organisatie een gratis gig weggeven bij wijze van schadevergoeding. Meer kan je als artiest niet doen denk ik, en voor mij hoeft Sander dan ook helemaal niet gebashed worden.

Trouwens weer typisch hoe dit op sommige fora of media negatief geframed wordt:
"Sander Kleinenberg laat clubbers stikken"

Posted by Asperge on Jun-11-2005 18:31:

Ach met deze excuses is de kous wel af lijkt me toch?

Posted by tijs08 on Jun-11-2005 18:33:

Re: Re: Re: Sander K vs Godskitchen

quote:
Originally posted by magrec
Godskitchen schrijft en public dat promoters maar goed moeten nadenken om hem te boeken en dat fans nog maar ��ns moeten nadenken om hem te supporten. Dat is nogal wat vind ik van een promotor/organisatie zo groot als godskitchen.

Dat is wel triest zeg! Goed opgelost van Sander zo, meer kan hij niet doen lijkt me!

Posted by Creamfields23 on Jun-11-2005 20:53:

Who the fcuk denk Godskitchen wel dat ze niet zijn? Ik zou me hier in Sanders positie nog geen seconde druk om maken.

Wat heb je aan een Dj die als een dooie pier een set draait vervolgens zijn koptelefoon neer kwakt en meteen weg is?

Altijd weer die Lords

Posted by New Wave on Jun-11-2005 21:21:

mensen hebben geen respect meer tegenwoordig. die gasten van gk moeten niet zijken.

Posted by AxePlode on Jun-11-2005 22:03:

snap best dat ze niet blij zijn dat hij niet komt opdagen en dat hij dat pas zo laat laat weten, maar snap niet dat GK geen respect heeft voor zijn excuus en voor zijn oplossing...

Posted by Muppy on Jun-11-2005 22:49:

kan het begrijpen van sander...als je iets moet doen waar je zelf niet achter staat dan merkt het publiek ook wel dat t nie goed zit. verstandige beslissing dus...

en dat GK dan zo dom doet; ach,engelsen overdrijven nou eenmaal graag he?

Posted by ahp2002 on Jun-12-2005 11:18:

Ik weet niet hoor, maar vindt het wel slecht dat hij niet gegaan is. De organisatie van zo'n feest vergt geweldig veel energie/tijd/geld, het was het eerste feest in Polen (GK had dus een naam neer te zetten). En dan belt ie smiddags af omdat ie een beetje moe is van het vele touren. En nu komt SK later pas met een uitleg, nadat er eerst een hoop gezeik komt.

Ik weet niet hoor, maar hij zou toch beter met z'n promotors moeten plannen, lijkt me hieruit. Hij klaagt dat hij zoveel moet draaien en reizen, dan plan je toch ook rustpauzes in enzo?

Ik vind het idd onprofessioneel (zijn oplossing om het goed te maken daarentegen is wel top)

Posted by MaGiK54 on Jun-12-2005 11:19:

Netje hoe S.K. zijn excuses maakt.....zoals hij zelf al aangeeft neemt hij volledige verantwoording voor deze actie en das erg netjes.... Wellicht een wijze les om niet zoveel gigs aan te nemen in zo'n kort tijdsbestek zodat dit soort grappen niet meer voorkomen.

Reactie van G.K. is natuurlijk erg overtrokken, dat ze een uitleg geven dat het niet hun schuld is, tot daar aan toe....maar om vervolgens S.K. te dissen en hem zwart te maken is een beetje jammer.

Posted by Fkwebeman on Jun-12-2005 14:29:

Beetje fout natuurlijk van SK dat hij zo laat afzegt.. maar ik kan het zeker begrijpen, logisch dat je bek-af bent na zo'n tour, bovendien maakt hij het zeker goed met een gratis optreden evt..

Maar de reactie van GK vind ik wat erger dan het feit dat SK afzegt.. Ernstig om zo openlijk iemand te bashen, nu zeggen ze wel dat mensen moeten nadenken voordat ze SK boeken, maar ik denk dat DJ's moeten nadenken of ze nog wel voor zo'n organisatie willen draaien

Daarbij, SK zal het weinig boeien of GK hem nog boekt of niet, genoeg andere gegadigden en daarbij sander zal echt niet de enige, eerste of laatste zijn die een optreden laat cancelled, dus sowieso een erg overtrokken reactie van GK.

Posted by SnuggLe on Jun-12-2005 19:19:

Godskitchen tast op deze manier zijn eigen geloofwaardigheid aan. Zeer slecht om een DJ zo af te branden op die manier. Shit happens. Dan hadden een aantal andere DJ's ook zeker afgebrand moeten worden: sommigen komen nooit opdagen....

I support Sander K. ofcourse.

Posted by Matthijs on Jun-13-2005 17:12:

Hoewel ik hun teleurstelling begrijp, is het volstrekt onprofessioneel en schandalig van Godskitchen om zo'n reactie te geven. Netjes hoe Sander het wil goedmaken voor de Poolse fans, en misschien in het vervolg iets beter naar de agenda kijken...

Posted by Tim81 on Jun-13-2005 19:36:

Ik vind die smiley waarmee 'de brief' wordt ondertekend kewl!
Die wil ik ook kunnen gebruiken...

Ik kan me inderdaad voorstellen dat Sander het de komende tijd iets rustiger aan gaat doen. Maar hij zal toch niet nog vaker in NL gaan draaien, hij is de afgelopen 2 maanden heel veel te zien geweest in ieder geval!

Als DJ kan je het niet maken om 'last minute' af te bellen. Heel veel mensen kopen nog steeds een kaartje voor een top-dj, dus die voelen zich dan genaaid! En de organisatie moet vaak de slechte boodschap overbrengen en krijgen dan ook de eerste reacties van de bezoekers. Daarom is goed dat Sander de schuld op zich neemt en met een oplossing komt...

Posted by New Wave on Jun-13-2005 20:57:

quote:
Originally posted by Tim81
Als DJ kan je het niet maken om 'last minute' af te bellen. Heel veel mensen kopen nog steeds een kaartje voor een top-dj, dus die voelen zich dan genaaid! En de organisatie moet vaak de slechte boodschap overbrengen en krijgen dan ook de eerste reacties van de bezoekers. Daarom is goed dat Sander de schuld op zich neemt en met een oplossing komt...

Tuurlijk kan je als dj last-minute afzeggen! wat is dat nou weer voor bullshit! Als je gezondheid in het geding is en hij voelt dat op het moment dat voor zijn gig bij GK...dan kan je dat maken! Als ik met mijn werk bijna overspannen ben en er komen 1000 zeer leuke klussen aan dan zeg ik ook: Nee jongens, mijn gezondheid gaat voor. respect voor SK (niet zijn muziek ) en no respect voor GK. Als die chef van GK bijna overspannen is dan gaat hij toch ook niet werken.