TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Impulz was .......

Posted by After8 on Dec-02-2001 07:29:

Impulz was .......

Voor mij was ie echt 10x beter als outdoor,
Speedy J heeft egt een top live-set neergezet,
maar worden die nog uitgezonden, weet iemand dit??

greetzz

Posted by Dr Mystical on Dec-02-2001 09:25:

Impulz was super wreed!!!

Vooral JP en Tom Harding ruled. Rachel Auchburn ofzo draaide ook wel lekker. De HardHouse zaal heeft me echt gesloopt, tijd om maar een te gaan slapen (net lekker ontbeten met m'n ouders mee ).

Posted by Opti on Dec-02-2001 10:01:

Impulz was wreeddd...
ben net thuis, godverdomme 2 uur in de kou buiten gestaan... later een verslaggie

Ennee... Bellie en Remy D, ik kon jullie nie vinden, het was verrrot druk daaro, ik ben nog alle kraampjes langsgeweest, maar kon jullie dus niet vinden...

Posted by The Groove on Dec-02-2001 10:03:

1 woord... GRUWELIJK!!!!!!

Einde van de set van Michel de Heij was top! Speedy J roelde dik! Hij zat geloof ik een halfuur lang iets te draaien dat heel veel op A1 Electric Delux leek en uiteindelijk kwam hij dan toch voorbij. Die bass stond zo hard dat je de hoge tonen amper hoorde

En in de Hard House zaal werd ook geweldig gedraaid! Vooral die jap... die was goed bezig..

Nah goed. Trusten lui

Posted by raoel on Dec-02-2001 12:12:

Nu baal ik echt dat ik nie gegaan ben.
Maar ja, te laat.

Echt wel cool dat het zo gaaf is geweest, 16 Feb ben ik weer van de partie.

Posted by Robvef on Dec-02-2001 15:40:

Het was zekers weer goed in het Bossche ja. Michel draaide wel OK (Heb hem beter horen draaien). JP was weer als vanouds super en Tom H. natuurlijk ook. Onze hardste Jap die er was draaide ook toppie. Heb me ook nog een tijdje vermaakt in de chill out, bij die foute discomuziek. (wat later wel wat meer richting house ging) Uit mijn plaat gegaan op Technotronic - Pump up that jam. Heerlijk gewoon.

Even kijken of ik 16-02 ook ga. Dat weet ik nog niet zeker, omdat het dan net carnaval is geweest.

Posted by mafiasven on Dec-02-2001 16:54:

Drunk

het was echt gaaf gisteren,
alleen zou ik graag de titel willen weten van het nummer wat michel de hey op het laatst draaide weet iemand die toevallig. En komen er livesets van impulz die van michel de hey en speedy j zou ik graag willen hebben

Posted by The Groove on Dec-02-2001 17:06:

Als je de set van Speedy J goed vond zoek dan naar het nummer "Speedy J - A1 Electric Deluxe". Kwam er in voor, super cool

Posted by mafiasven on Dec-02-2001 17:08:

Sneaker Pimp

en op t laatst draaide die pull over ook echt geweldig hoe hij die draaide ben toen echt helemaal uit me dak gegaan

Posted by K.nattick on Dec-02-2001 17:39:

Oh so phat

Michel de Heij, Speedy J, Steve Rachmad...wattun party! Ik kom net uit m'n bedje gerold, met m'n oogleden over enkels. Februari is de maand van carnaval...maar voor mij waarschijnlijk ook weer de maand van Impulz. De organisatie was dit jaar trwns 10x beter dan die van het jaar daarvoor. Phat man, goed man.

Posted by Remy D on Dec-02-2001 17:50:

Ik vond het erg tegenvallen. Massive was 10 x beter en Qlimax volgende week wordt ook veel VETTTER!!

Posted by Remy D on Dec-02-2001 22:50:

quote:
Originally posted by Optimus Trance

Ennee... Bellie en Remy D, ik kon jullie nie vinden, het was verrrot druk daaro, ik ben nog alle kraampjes langsgeweest, maar kon jullie dus niet vinden...

Nee het was jammer want ik had wel ff de polonaise willen lopen , maar ik ben Bellie nog wel tegen gekomen

Maarja volgende x beter

Posted by The Groove on Dec-03-2001 15:49:

Ok, dan toch ff de standaard vragen:
1. Is het uitgezonden op de radio?
2. Zoja, waar kan ik sets downloaden mochten die eventueel (nu al) op het internet staan?

Posted by Carte Blanche on Dec-03-2001 16:40:

Talking Top!

Ik vond het echt super wreed gewoon, het was goed georganiseerd,
het geluid was meer dan goed! Echt goede bass.

Tom H. & JP vond ik echt super goed maar Yoji stal de show bij mij, wat draait die gast onwijs hard zeg! ECHT ONWIJS! Top gewoon.

In februari weer dus...!

Greetz,

CB