TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- A tribute to Monika (En liten mix av mig)
A tribute to Monika (En liten mix av mig)
Eftersom hon �r v�rldens underbaraste tjej, som tyv�rr �ker till Mexico i morgon f�r att jobba i ett halv�r, var jag bara tvungen att till�gna henne en alldeles egen mix med lite sk�na housed�ngor som hon (och f�rst�s jag ocks�) gillar.
Det �r lite soul- och jazzinfluerat med inslag av latin, tribal och lite av varje...och ja...percussions och saxofoner is teh shit 
host: 194.47.107.149
port: 10201
login: tribute
pass: monika
eller
ftp://tribute:[email protected]:10201 (10mbps)
eller (f�r er som inte kan komma in p� FTP:n):
http://www.djlaszlo.com/promo/a_tri...2005-06-11).mp3 (2mbps)
192 kbps
94:19 min
132 mb
Tr�cklist:
A Tribute to Monika - Mixed by Laszlo [2005-06-11]
01 DJ Oji and Una - We lift our hands in sanctuary
02 Rain People feat. Marcus Begg - Trippin' on love
03 Gregory Darsa - Tourement d'amor
04 Blaze feat. Barbara Tucker - Most precious Love [Martin Solveig Re-edit]
05 Gregory Darsa - Block Party
06 Jesse Garcia - Alicante
07 Giampiero Ponte vs. Danny Martinez - Neferati
08 Olav Basoski - Rubato
09 Mambala - Felicidad [Axwell Vocal Mix]
10 Silverius - El vibe Latino
11 Jesse Garcia - Latino Activo
12 Mike Balance - House meanies [Stonebridge Remix]
13 Milk & Sugar - What is love? [Jesse Garcia Tribal Spain Mix]
14 Olav Basoski - Waterman
15 Bob Sinclair - Bisou Sucr�
16 E Smoove - The Guitar
17 Bob Sinclair - Do it
18 Bob Marley - Could you be loved [Olav Basoski Remix]
19 Walkerman - Listen to me Mama [Jon Carter Vocal Mix]
20 Third World - Now that we found love
Feedback f�r satan 
�r inget house-fan men ska ta � kika in detta �nd� 
jag laddar ner den nu 
Synd att den �r 94 minuter.. hade varit nice att sl�nga in p� cd annars 
| quote: |
| Originally posted by jofawe jag laddar ner den nu ![]() Synd att den �r 94 minuter.. hade varit nice att sl�nga in p� cd annars |
Du f�r l�gga in den i mp3-spelaren ist�llet .
Just fan, gl�mde skriva comment ig�r efter att jag lyssnat.. Blev s� sent att jag n�stan somnade framf�r burken 
Mixen var riktigt tajt. Till stor del var l�tarna kalasbra.
Av de jag inte h�rt innan var det 2 som stog ut ur m�ngden:
11 Jesse Garcia - Latino Activo
17 Bob Sinclair - Do it
Fet mysiga! M�ste leta upp dem till min egen skivsamling.
K�nns dock som att settet peakar med och emellan Basoski-l�tarna. Hade inte varit fel om det h�llt samma tempo �nd� tills slutet. Men man kan inte f� allt h�r i v�rlden.
Tror jag f�r klippa ner settet och l�gga det p� en CD till sommarkalasen 
Fan de sv�nger ju katten... *citrerar bj�rnen Balo... typtyp*
[edit] Att putsa f�nster g�r ju som en dans nu 
| Originally posted by Gate 42 Just fan, gl�mde skriva comment ig�r efter att jag lyssnat.. Blev s� sent att jag n�stan somnade framf�r burken ![]() Mixen var riktigt tajt. Till stor del var l�tarna kalasbra. Av de jag inte h�rt innan var det 2 som stog ut ur m�ngden: 11 Jesse Garcia - Latino Activo 17 Bob Sinclair - Do it Fet mysiga! M�ste leta upp dem till min egen skivsamling. K�nns dock som att settet peakar med och emellan Basoski-l�tarna. Hade inte varit fel om det h�llt samma tempo �nd� tills slutet. Men man kan inte f� allt h�r i v�rlden. Tror jag f�r klippa ner settet och l�gga det p� en CD till sommarkalasen |
Vad g�ller peaken s� har du s� r�tt, men det var medvetet...jag f�redrar att peaka ett par l�tar innan slutet och sedan dra ner p� tempot igen - fast det kaske bara �r jag som �r svag f�r de lugnare avslutningarna? F�r �vrigt s� var jag tvungen att dra upp n�rmare 9% p� tempot p� Third World f�r att f� in tempot - thank god f�r Master Tempo 
| Originally posted by SteveTranz4ever Fan de sv�nger ju katten... |
Jag tar det som en positiv kommentar?
mycket nice 
tackar lazlo kan inte v�nta p� o h�ra igenom den
till�gg. m�ste s�ga att jag dansa tango p� k�ksbordet n�r jag lyssna p� den vilket betyder att den var j�vligt najs lazlo. ska br�nnaren till cd nu.
Mmm ser riktigt lovande ut, s�llan jag f�r h�ra latino house fast jag �lskar det
�r fasen inne p� min 3e v�nda nu... gillar inte dom 2 f�rsta men sen sv�nger de p� bra... k�nns s� fr�scht och uppiggande att lyssna p� detta n�r solen skiner in i mina nyputtsade f�nster...
Nu b�rjar det �ven k�nns lite sommar i kroppen och inte bara i almanackan
Tack f�r den Laszlo !
| Originally posted by SteveTranz4ever �r fasen inne p� min 3e v�nda nu... gillar inte dom 2 f�rsta men sen sv�nger de p� bra... k�nns s� fr�scht och uppiggande att lyssna p� detta n�r solen skiner in i mina nyputtsade f�nster... Nu b�rjar det �ven k�nns lite sommar i kroppen och inte bara i almanackan Tack f�r den Laszlo ! |
I V�xj� regnar det som vanligt oavbrutet och det verkar inte finnas en bongotrumma i v�rlden som kan f� molnen att spricka upp h�r inte
Oooh ser mycket bra ut detta, laddar nu 
schysst! .. jag �lskar house 
pillar hem den nu, house e ju alltid trevligt
v�ntar me sp�nning![]()
| Originally posted by Laszlo Kul att du gillade den I V�xj� regnar det som vanligt oavbrutet och det verkar inte finnas en bongotrumma i v�rlden som kan f� molnen att spricka upp h�r inte |
ligger redan i ipoden

satan i gatan vad bra! som vanligt 
mysig o h�rlig, blir dra med den p� t�gluffen i sommar.
ah - ni �r f�r s�ta. Eller s� v�gar ni inte s�ga vad ni verkligen tycker.
Jag tyckte personligen att m�nga av �verg�ngarna var under all kritik, men valde �nd� att publicera den eftersom inneh�llet h�ller desto h�gre klass 
urusla �verg�ngar, v�rdel�st l�tval osv
n��, jag digga settet