TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tiësto @Versuz op 25 juni!
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »

Posted by FredNova on Jun-13-2005 12:01:

Tiësto @Versuz op 25 juni!

Waarschijnlijk is Versuz erin geslaagd om Tijs op hun truck (en eventueel op pre-party City Parade) te krijgen!

*ME PRESENT*

Posted by BZRK on Jun-13-2005 12:03:

En erna in Versuz zelf?

June

25 - Versuz - Hasselt - Belgium

Wij gingen normaal na de parade eens Versuz gaan verkennen, maar da ga daar nu stampensvol zitten zeker

Posted by Real on Jun-13-2005 12:03:

Menne neef had me meegevraagd, maar ik twijfel nog.

Als den T komt verandert da de zaken

Posted by Phortastic on Jun-13-2005 12:04:

idd count me out on this one... na dat vorige versuz avontuur heb ik er genoeg van voor de komende 5 jaar.

Posted by BZRK on Jun-13-2005 12:05:

quote:
Originally posted by Phortastic
idd count me out on this one... na dat vorige versuz avontuur heb ik er genoeg van voor de komende 5 jaar.

En wat mag dat dan wel geweest zijn?

Posted by FredNova on Jun-13-2005 12:05:

Ik denk niet dat ze hem 's avonds in Hasselt kunnen laten spelen ,dat is een nieuw heizeldrama (*Fred denkt aan de laatste keer Tijs@Versuz*)
Tzou wel leuk zijn als hij 's avond een 2-tal uurtjes als onverwachte gast draait in Versuz, dat zou pas stunten zijn!!!

Posted by CygnusX on Jun-13-2005 12:07:

In't midden van mijn examens

Posted by Phortastic on Jun-13-2005 12:08:

quote:
Originally posted by BZRK
En wat mag dat dan wel geweest zijn?

frednova said it all....

heizeldrama was er nix tegen. Ben toen maanden nimeer naar versuz geweest omdak het zo een dikke schande vond. VEEL TE VEEL man binnen. ge kont ni naar wc, ge kont geen drank halen.. GE KONT NIX!!! Heb ik nog nooit meegemaakt zoget. Dus daarom dak zeg: tiesto @ versuz nooit meer voor mij.

Posted by diddi on Jun-13-2005 12:11:

Versuz is (samen met Illusion) precies wel de place to be als nog eens internationale dj's wilt horen...

Als Thijs komt, overweeg ik om naar City te gaan. Versuz zie ik minder zitten...

gReetz

Posted by FredNova on Jun-13-2005 12:12:

quote:
frednova said it all....

heizeldrama was er nix tegen. Ben toen maanden nimeer naar versuz geweest omdak het zo een dikke schande vond. VEEL TE VEEL man binnen. ge kont ni naar wc, ge kont geen drank halen.. GE KONT NIX!!! Heb ik nog nooit meegemaakt zoget. Dus daarom dak zeg: tiesto @ versuz nooit meer voor mij.

agree, int ethias arena of open lucht OK, maar ook nooit meer Tiësto in Versuz zelf voor mij. Ge kon met moeite 2 voeten op grond zetten en drank was sowieso al onhaalbaar om voor 3h snachts iets te bestellen... Naar WC gaan duurde letterlijk uren!

Back on topic, ik verwacht hem in Luik!

Posted by diddi on Jun-13-2005 12:12:

quote:
frednova said it all....

tmoet opbrengen hè... Oude Zillion toestanden... khoor het al

Greetz

Posted by Bertn on Jun-13-2005 12:16:

examens tot 1 juli...

Posted by Phortastic on Jun-13-2005 12:17:

quote:
Originally posted by diddi
tmoet opbrengen hè... Oude Zillion toestanden... khoor het al

Greetz

das nog geen excuus om zo een toestanden toe te laten he. Mij lappen zo iets ene keer en dan zien ze me daar nimeer terug. Kga wel lately terug naar versuz boven in de club maar het heeft wel lang geduurd eer ik terug ne voet binnen gezet heb daar.

Posted by BZRK on Jun-13-2005 12:20:

quote:
Originally posted by FredNova
Ik denk niet dat ze hem 's avonds in Hasselt kunnen laten spelen ,dat is een nieuw heizeldrama

Mja, staat toch wel op zijn site. Wordt dan de parade bedoeld ofzo?
Kwestie van te weten of het de moeite is van nog naar Versuz af te zakken of niet. Nieveel zin in overvol feestje.

Posted by emma on Jun-13-2005 12:22:

ben je 100 % zeker fred ?

want ik ging normaal die zaterdagavond naar 4seasons event met Tiesto & ....
maar da hebben ze nu effe zomaar uitgesteld naar 3 december omdat het decor zogezegd niet in orde zou zijn

't zou dus wel fijn zijn om Tiësto die avond zelf in de Versuz te zien, want ja tis leuk om Tiësto te zien maar als hij op een truck gaat draaien dan is't uberkut om die truck hele tijd te volgen. (waarschijnlijk zal't wel superdruk zijn rond dienen truck)

& tis ook niet zoals Armin vorig jaar deed ? dat hij eerst op de pre-party gaat draaien in de Versuz-tent ?

ps. je DVD zit (eindelijk) in de bus ...

Posted by FredNova on Jun-13-2005 12:24:

quote:
Originally posted by emma
ben je 100 % zeker fred ?

want ik ging normaal die zaterdagavond naar 4seasons event met Tiesto & ....
maar da hebben ze nu effe zomaar uitgesteld naar 3 december omdat het decor zogezegd niet in orde zou zijn

't zou dus wel fijn zijn om Tiësto die avond zelf in de Versuz te zien, want ja tis leuk om Tiësto te zien maar als hij op een truck gaat draaien dan is't uberkut om die truck hele tijd te volgen. (waarschijnlijk zal't wel superdruk zijn rond dienen truck)

& tis ook niet zoals Armin vorig jaar deed ? dat hij eerst op de pre-party gaat draaien in de Versuz-tent ?

ps. je DVD zit (eindelijk) in de bus ...

Ik heb het uit goede bron ja
Zal mailen naar Dimitri om te vrage of het op truck / pre-party / Versuz is...

ps: merci

Posted by Kelly* on Jun-13-2005 12:43:

Op site van Versuz ....

25 juni
Versuz welcomes Tiesto
dan wa brol over dresscode (geen sportkledij )
inkom: 20 euro!

Blijkbaar dus toch in Versuz zelf te doen....

Posted by Phortastic on Jun-13-2005 12:51:

^^ lol lekker, heizeldrame act 2 dus...

Posted by Freezel on Jun-13-2005 12:52:

Wordt weer lekker druk dan, net zoals ik de verhalen gehoord van december 2003 volgens mij

Posted by Nyah on Jun-13-2005 13:11:

quote:

idd, ik vond t echt schandalig toen: godver: om aggressief van te worden
pukkelpop was ook ni te doen in de tent, duwen, trekken, joeng: hysterische wijver buiten ging t nog, maar ja, moet ge de hele tijd naar zo'n scherm kijken om hem aant werk te zien omdat die mensen binnen niet kunnen bedaren

btw, vrijdag naar U2 geweest, ik had echt schrik dat er ook van die hysterische mensen gingen zijn die zo volle bak gingen duwen (stonden redelijk van voor), maar t viel echt héél goed mee.

ow ja, aan de mensen die roken... als ge rookt, lig dan ni te springen met uw sigaret in uw hand, zodat de assen gevaarlijk dwarrelen langs het gezicht van de persoon die langs u of achter uw staat - en nu zwijg ik

Posted by FredNova on Jun-13-2005 13:15:

29-11-2002 was OK! Was toen nog veel plaats vrij zelfs!
De keer daarna: 05-12-2003... fataal

Blijkbaar in Versuz zelf... (ik heb nog geen antwoord gehad via mail)
Ik ga dus NIET naar Hasselt.

Posted by Phortastic on Jun-13-2005 13:33:

quote:
Originally posted by FredNova
29-11-2002 was OK! Was toen nog veel plaats vrij zelfs!

idd, was echt vet. A night to remember for me!
PS: ik ga dus ook ni naar versuz

Posted by Kelly* on Jun-13-2005 13:35:

2003 was echt rampzalig....
Ben toen halfweg Tiesto zenne set doorgegaan wegens
gigantische migraine-aanval
(heel typisch ikke: ginder migraine-aanval en pas alsek halfweg thuis was bennek flauwgevallen .... vertraagde reactie zeker )

Dus in Versuz zelf.. ikke ook niet aanwezig

Posted by DeSpErAtOs-X on Jun-13-2005 13:41:

mooi ... als niemand gaat ... dan ga ik , lekker kalmpjes

NOT

examez ... en jah, kdraai dien avond zelf 2 uurtjes (wicked tijdens de exames majah , keuzes make e )

Posted by Bunz on Jun-13-2005 13:45:

Versuz is inderdaad wa klein voor die Tijs..

tzou nochtans prachtig zijn: smiddags city parade, savonds versuz

Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »