TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tiësto @Versuz op 25 juni!
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »
Tiësto @Versuz op 25 juni!
Waarschijnlijk is Versuz erin geslaagd om Tijs op hun truck (en eventueel op pre-party City Parade) te krijgen!
*ME PRESENT*
En erna in Versuz zelf?
June
25 - Versuz - Hasselt - Belgium
Wij gingen normaal na de parade eens Versuz gaan verkennen, maar da ga daar nu stampensvol zitten zeker
Menne neef had me meegevraagd, maar ik twijfel nog.
Als den T komt verandert da de zaken 
idd count me out on this one... na dat vorige versuz avontuur heb ik er genoeg van voor de komende 5 jaar.
| quote: |
| Originally posted by Phortastic idd count me out on this one... na dat vorige versuz avontuur heb ik er genoeg van voor de komende 5 jaar. |
Ik denk niet dat ze hem 's avonds in Hasselt kunnen laten spelen ,dat is een nieuw heizeldrama (*Fred denkt aan de laatste keer Tijs@Versuz*)
Tzou wel leuk zijn als hij 's avond een 2-tal uurtjes als onverwachte gast draait in Versuz, dat zou pas stunten zijn!!!
In't midden van mijn examens 
| Originally posted by BZRK En wat mag dat dan wel geweest zijn? |
Versuz is (samen met Illusion) precies wel de place to be als nog eens internationale dj's wilt horen...
Als Thijs komt, overweeg ik om naar City te gaan. Versuz zie ik minder zitten...
gReetz
| Originally posted by Phortastic frednova said it all.... heizeldrama was er nix tegen. Ben toen maanden nimeer naar versuz geweest omdak het zo een dikke schande vond. VEEL TE VEEL man binnen. ge kont ni naar wc, ge kont geen drank halen.. GE KONT NIX!!! Heb ik nog nooit meegemaakt zoget. Dus daarom dak zeg: tiesto @ versuz nooit meer voor mij. |
| Originally posted by Phortastic frednova said it all.... heizeldrama was er nix tegen. Ben toen maanden nimeer naar versuz geweest omdak het zo een dikke schande vond. VEEL TE VEEL man binnen. ge kont ni naar wc, ge kont geen drank halen.. GE KONT NIX!!! Heb ik nog nooit meegemaakt zoget. Dus daarom dak zeg: tiesto @ versuz nooit meer voor mij. |
examens tot 1 juli...
| Originally posted by diddi tmoet opbrengen hè... Oude Zillion toestanden... khoor het al Greetz |
| Originally posted by FredNova Ik denk niet dat ze hem 's avonds in Hasselt kunnen laten spelen ,dat is een nieuw heizeldrama |
ben je 100 % zeker fred ?
want ik ging normaal die zaterdagavond naar 4seasons event met Tiesto & ....
maar da hebben ze nu effe zomaar uitgesteld naar 3 december omdat het decor zogezegd niet in orde zou zijn
't zou dus wel fijn zijn om Tiësto die avond zelf in de Versuz te zien, want ja tis leuk om Tiësto te zien maar als hij op een truck gaat draaien dan is't uberkut om die truck hele tijd te volgen. (waarschijnlijk zal't wel superdruk zijn rond dienen truck)
& tis ook niet zoals Armin vorig jaar deed ? dat hij eerst op de pre-party gaat draaien in de Versuz-tent ?
ps. je DVD zit (eindelijk) in de bus ...
| Originally posted by emma ben je 100 % zeker fred ? want ik ging normaal die zaterdagavond naar 4seasons event met Tiesto & .... maar da hebben ze nu effe zomaar uitgesteld naar 3 december omdat het decor zogezegd niet in orde zou zijn 't zou dus wel fijn zijn om Tiësto die avond zelf in de Versuz te zien, want ja tis leuk om Tiësto te zien maar als hij op een truck gaat draaien dan is't uberkut om die truck hele tijd te volgen. (waarschijnlijk zal't wel superdruk zijn rond dienen truck) & tis ook niet zoals Armin vorig jaar deed ? dat hij eerst op de pre-party gaat draaien in de Versuz-tent ? ps. je DVD zit (eindelijk) in de bus ... |
Op site van Versuz ....
25 juni
Versuz welcomes Tiesto
dan wa brol over dresscode (geen sportkledij
)
inkom: 20 euro!
Blijkbaar dus toch in Versuz zelf te doen....
^^ lol lekker, heizeldrame act 2 dus... 
Wordt weer lekker druk dan, net zoals ik de verhalen gehoord van december 2003 volgens mij 
| Originally posted by Phortastic heizeldrama was er nix tegen. Ben toen maanden nimeer naar versuz geweest omdak het zo een dikke schande vond. VEEL TE VEEL man binnen. ge kont ni naar wc, ge kont geen drank halen.. GE KONT NIX!!! Heb ik nog nooit meegemaakt zoget. Dus daarom dak zeg: tiesto @ versuz nooit meer voor mij. |

buiten ging t nog, maar ja, moet ge de hele tijd naar zo'n scherm kijken om hem aant werk te zien omdat die mensen binnen niet kunnen bedaren
29-11-2002 was OK! Was toen nog veel plaats vrij zelfs!
De keer daarna: 05-12-2003... fataal
Blijkbaar in Versuz zelf... (ik heb nog geen antwoord gehad via mail)
Ik ga dus NIET naar Hasselt.
| Originally posted by FredNova 29-11-2002 was OK! Was toen nog veel plaats vrij zelfs! |

2003 was echt rampzalig....
Ben toen halfweg Tiesto zenne set doorgegaan wegens
gigantische migraine-aanval
(heel typisch ikke: ginder migraine-aanval en pas alsek halfweg thuis was bennek flauwgevallen .... vertraagde reactie zeker
)
Dus in Versuz zelf.. ikke ook niet aanwezig 
mooi ... als niemand gaat ... dan ga ik , lekker kalmpjes 
NOT
examez
... en jah, kdraai dien avond zelf 2 uurtjes
(wicked tijdens de exames majah
, keuzes make e
)
Versuz is inderdaad wa klein voor die Tijs..
tzou nochtans prachtig zijn: smiddags city parade, savonds versuz