TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Impulz 16-02 line-up

Posted by TranceFool on Dec-02-2001 15:23:

Impulz 16-02 line-up

Hardhouse:

Tom Harding
JP
Andy Farley
Simon Eve
Sterling Moss
Fausto
Mc Majika

Techno:

Umek
Marco Carola
Valentino Kanzyani
Gaetano Parisio
Steve Mason
Michel de Heij
Alvredo
Allen Sforzina (live)
Mc Marxman

Techhouse:

Slam
Rhythm Masters
Tony Verdi
Secret Cinema (live)
Laidback Luke
Remy
Quinten de Rozario
Mc Paul

Lounge:

Lenny Ibizarre
Ambient Daan
Steely
Deepspace
Odd Bod
Emir

Club:

Roog
Mar-y-Sol
Brian S
Marcella
Alan Luna
Timst'r
Prinz
Marnix
Mc Nova

Fresh Face Auditorium

Mason
Langue da Groovedealer
Keanu
Spanner

Het was al bekend, weer op dezelfde dag als TE, dit is de line-up. Vooral de techno ziet er wel goed uit voor de technoliefhebbers. Ik ga iig naar TE

Posted by TimeportE on Dec-02-2001 15:28:

ja ik denk ook dat TE, veel lui weg zal stelen bij Impulz.. ik zelf ga naar geen van beide.. blijf lekker thuis..

Posted by magrec on Dec-02-2001 15:30:

Als ik ga dan ga ik toch naar TE hoewel slam mij zeer interessant lijkt.

Posted by tango on Dec-02-2001 15:30:

Ja, ik kreeg deze line-up gister ook in mijn klauwen geduwt op impulz.

voor mij is de line-up niet zo cool. Ze hebben de eurogrooves, dus de enigste progressive dj's weggehaald. Alleen de techno is nu vet...

Toch maar naar TE...

grtz,
TNG

Posted by raoel on Dec-02-2001 15:36:

Zeker wel een vette line-up.

Zowel de techno als HardHouse zaal.
Tom Harding
JP
Andy Farley
Sterling Moss
Is nie verkeerd, grote kans da ik er heen ga.

Wat ik dan nie snap, is da heel veel mensen hier tegen die commerciele shit zijn, en commerciele acties en tegen het zogenaamde TMF publiek.
en wat is het meest populaire feest van de TA's, Trance Energy, tegen alle uitspraken in.

Als er commercieel feest is, is het TE wel. Ik zeg dus nie dat het een kut feest is, want over het algemeen wordt er zeker wel lekker gedraait.

Posted by TranceFool on Dec-02-2001 15:47:

quote:
Originally posted by raoel
Zeker wel een vette line-up.

Zowel de techno als HardHouse zaal.
Tom Harding
JP
Andy Farley
Sterling Moss
Is nie verkeerd, grote kans da ik er heen ga.

Wat ik dan nie snap, is da heel veel mensen hier tegen die commerciele shit zijn, en commerciele acties en tegen het zogenaamde TMF publiek.
en wat is het meest populaire feest van de TA's, Trance Energy, tegen alle uitspraken in.

Als er commercieel feest is, is het TE wel. Ik zeg dus nie dat het een kut feest is, want over het algemeen wordt er zeker wel lekker gedraait.

Ik trek me echt nix aan van al die reclames op 538 en tmf, want die line-up dies gewoon gruwelijk goed, dus daar gaat het gewoon om

Posted by Jukx on Dec-02-2001 15:53:

quote:
Originally posted by raoel

Haha, inderdaad. Dat is me ook al opgevallen ja... eigenlijk is het een beetje tegenstrijdig allemaal he. Mensen die het TMF-publiek lopen af te kraken en belachelijk te maken maar ondertussen wel als 1e in de rij staan voor een TE-kaartje.
Maar goed, eigenlijk zijn al die grote feesten gewoon commercieel. Of het nou Impulz of TE of Innercity is. Ze trekken gewoon allemaal het "TMF-publiek".

Posted by Ding Chavez on Dec-02-2001 15:58:

Het is idd zo dat TE commercieler overkomt, maar van Imjpulz komen net zo goed reclames op TMF en 538 en worden er kaarten weggegeven.
Maar ik zie daar het probleem nie echt van.
Zoals zo vaak al gezegd is, laat ieder ze eigen feestje bouwen, of dat nou "underground" is of lekker commercieel

GreetZ, DC

Posted by TranceFool on Dec-02-2001 16:02:

Het gaat mij gewoon om de line-up

Posted by Blik on Dec-02-2001 16:04:

ik ben op TE, ook al zijn de brabanthallen op fietsafstand

Posted by magrec on Dec-02-2001 16:04:

hmm ja ik heb het ook niet op tmf publiek maarja als danny howells op te staat ook al is het TE publiek dan ben ik al heel snel over de streep.....MAar ja they are both commercial as hell!!!!!!

Posted by -=WVG=- on Dec-02-2001 16:16:

TE de geXte

Posted by moogwai on Dec-02-2001 17:05:

quote:
Originally posted by Jukx

Maar goed, eigenlijk zijn al die grote feesten gewoon commercieel. Of het nou Impulz of TE of Innercity is. Ze trekken gewoon allemaal het "TMF-publiek".

Idd.. maar dat is normaal... Grote massa gaat gewoon voor het feest (de naam) en kennen niet eens de DJ's of zelfs de muziekstyle die er gedraait wordt. Ik ga echt voor de muziekstyle en de DJ's die daarbij horen. Daarom was ik gisteren ook niet op Impulz en daarom ga ik ook niet Innercity.. style spreekt mij niet echt aan.. voor een beetje feest ben je al minstens 200 piek kwijt.. en dan moet je nog rustig aan doen ook als het allemaal wat minder centen zou kosten, zou ik wel gaan....

Maar de keuze voor Impulz en Trance Energy is toch helemaal niet moeilijk...
Impulz : Techno, Hardhouse & Club
Trance Energy: Alle stylen Trance (Clubtrance, Hardtrance en Progressive Trance)

keuze snel gemaakt lijkt mij...

Posted by The Groove on Dec-02-2001 17:13:

Na gister weet ik nog niet wat het wordt! Ik riep meteen dat ik naar TE zou gaan, maar ImpulZ is ZO vet! Hoewel Utrecht dichter bij huis is denk ik dat ik toch maar kies voor de hallen gevestigd in Brabant!

Posted by Flipper01 on Dec-02-2001 17:15:

Talking

Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die voor Impulz kiezen ipv TE. Ik snap niet dat ze die 2 feesten op dezelfde dag houden.. Zeker als je de line-up van TE bekijkt..
Ze moeten het zelf weten, ik ga iig naar Trance Energy! En wat betreft de commercialiteit maakt mij dat niet veel uit..zolang er lekker gedraaid wordt en er een leuke sfeer hangt vind ik alles best. En met een leuke sfeer bedoel ik geen hossende HeeHoo roepende kinderen :P

Posted by Dr. Kuipers on Dec-02-2001 17:47:

Techno, Hardhouse zaal zijn best wel VET, redelijk bekende namen.
Maar ga zekerz te weten naar TE, die line-up is nog veel vetter. En trance ligt mij beter dan techno/hardhouse.

Posted by raoel on Dec-02-2001 21:06:

quote:
Originally posted by Flipper01
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die voor Impulz kiezen ipv TE. Ik snap niet dat ze die 2 feesten op dezelfde dag houden.. Zeker als je de line-up van TE bekijkt..

Ik snap da ook niet.
Vorig jaar was dat ook. Maar het was allebij uitverkocht volgens mij, misschien op een paar kaarten niet.

Maar normaal maakt het niet uit voor Impulz, maar deze keer heeft TE ook een zaal met HardTrance, waardoor er toch een hoop mensen heen zullen gaan die normaal naar Impulz zouden gaan. Zeker voor mensen die in de buurt van Utrecht wonen en van HardTrance houdenwonen is het dan aantrekkelijk om naar TE te gaan en niet naar Impulz.

Ben benieuwd of het allebei uitverkocht zal zijn.

Posted by Jukx on Dec-02-2001 23:10:

Mmmm... ik acht de kans groot dat ik naar geen van beide feesten ga, opzet van beide feesten trekt me niet echt eigenlijlk. Maar goed al zou ik moeten kiezen dan zou ik zeker voor Impulz kiezen, puur en alleen omdat er gewoon een goede techno line-up staat! Maar ik heb het eigenlijk niet zo op Impulz.. het is toch een hardhouse feest en meestal komt op hardhouse een beetje fout publiek af vind ik. Ik ga niet generaliseren natuurlijk, ik zeg niet dat iedereen die van hardhouse houdt zo is.
Maar goed, wat ik dus vind is dat op hardhouse veel van die boeren en sjonnies typetjes afkomen en daar heb ik niet zo op.

Aan de andere kant maakt de line-up weer heel veel goed:
Umek
Marco Carola
Valentino Kanzyani
Gaetano Parisio
Steve Mason
Michel de Heij
Slam
Secret Cinema
Remy
allemaal wel hele relaxte namen!!! misschien weer een battle tussen Carola en Parisio?? zou relaxed zijn!

maar ach, wat een gespeculeer.. ik ga waarschijnlijk toch niet.

Posted by Opti on Dec-02-2001 23:34:

quote:
Originally posted by Jukx
Maar goed, wat ik dus vind is dat op hardhouse veel van die boeren en sjonnies typetjes afkomen en daar heb ik niet zo op.

ja man, toen ik terugkwam van Impulz zat ik in de trein naar Breda en ik zat in zo'n 1e klas hok, je wet wel, waar je met zn zessen kan zitten met 4 boeren, jezus, wat voor kneuzen waren dat zeg. Pffff, de helft van wat ze zeiden verstond ik niet eens

Posted by TranceFool on Dec-03-2001 09:12:

quote:
Originally posted by Optimus Trance

ja man, toen ik terugkwam van Impulz zat ik in de trein naar Breda en ik zat in zo'n 1e klas hok, je wet wel, waar je met zn zessen kan zitten met 4 boeren, jezus, wat voor kneuzen waren dat zeg. Pffff, de helft van wat ze zeiden verstond ik niet eens

whehe, jij zeker gelijk in het chinees lullen

Posted by YojiBiomehanika on Dec-03-2001 20:02:

waaaaaaaaaarom komt YOJI niet gvd grrrrrr.......

Posted by Opti on Dec-03-2001 20:41:

quote:
Originally posted by YojiBiomehanika
waaaaaaaaaarom komt YOJI niet gvd grrrrrr.......

die was dr zaterdag....

Posted by TranceFool on Dec-04-2001 09:28:

ja je kannie alles hebben he