TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Harm Reduction

Posted by WhiteRussian on Dec-02-2001 16:55:

Exclamation Harm Reduction

Nu �r jag helt inne p� drog tankar s� t�nkte kolla med er om av ni tycker om "Harm Reduction"

Vet ni inte vad det �r s� kolla DanceSafe

Sj�lv tycker jag det �r en av de aboslut b�sta saker man g�ra f�r att minska skador bland droganv�ndare.
Gratis vatten p� rave, laboratorier att testa sina piller i, information om vad olika piller inneh�ller.
Visst, det �r mest MDMA (Ecstsay) det handlar om d�, men man kan l�tt anv�nda Harm Reduction "inom andra droger ocks�"

Svenska staten �r hemskt j�tte emot allt s�nt h�r f�rst�s...medan det finns andra l�nder som mer k�r p� den linjen, *hostNederl�ndernavissastateriUSAPortugalItalienSpanienSchweizEnglandBeligenhost*

Men men, jag vet juh redan vad JAG tycker, vad tycker NI?

Posted by [A|ienFactory] on Dec-02-2001 17:01:

Re: Harm Reduction

S�kerhetsf�reskrifterna l�ter vettiga.
Annars h�ller jag med dig, jag �r f�r allt som �kar s�kerhet.

Posted by mindshooter on Dec-02-2001 19:30:

Gratis vatten p� Rave borde vara obligatoriskt....Kanske �ven n�gonstans att vila?

Posted by [A|ienFactory] on Dec-02-2001 20:18:

quote:
Originally posted by mindshooter
Kanske �ven n�gonstans att vila?

Chillout rooms kanske ???

Posted by mindshooter on Dec-03-2001 06:29:

quote:
Originally posted by [A|ienFactory]

Chillout rooms kanske ???

Jomen n�gonstans att l�gga sig n�r man k�nner sig yr eller m�r d�ligt.....skulle nog upskattas av m�nga....

Posted by WhiteRussian on Dec-03-2001 10:36:

quote:
Originally posted by mindshooter

Jomen n�gonstans att l�gga sig n�r man k�nner sig yr eller m�r d�ligt.....skulle nog upskattas av m�nga....

Finns iof redan p� Docklands, . Men d�r blir man tagen av Farbror Bl� med lite otur om man ser ut att m� lite sm� d�ligt...

Posted by Dj Memento on Dec-03-2001 11:37:

farbror bl� drar ju fram betongen om man �r f�r glad p� dansgolvet ocks�. L�ste en artikel i Puls-bilagen f�r ett par m�nader sedan d�r dom halvciterade ur en spaningsrapport. Tydligen s� hade n�gon "tagit ett piller" och sedan dansat intensivt i 20 minuter. Wow, 20 hela min! Tur att dom missade mig p� Fokused...