TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- !!!k3!!!!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Henkie_henk on Dec-02-2001 18:42:

!!!k3!!!!


Posted by Siesta on Dec-02-2001 18:45:

Re: !!!k3!!!!

quote:
Originally posted by Henkie_henk



LOL


Posted by -=WVG=- on Dec-02-2001 18:49:

haha goed werk met je markeerstift


Posted by Siesta on Dec-02-2001 18:52:

quote:
Originally posted by -=WVG=-
haha goed werk met je markeerstift



Heeej -=WVG=- leuke avatar . is dat je vriendin of....


Posted by Henkie_henk on Dec-02-2001 18:59:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta



Heeej -=WVG=- leuke avatar . is dat je vriendin of....


ga nou nie mijn hoogstaande thread verneuke...


Posted by raoel on Dec-02-2001 19:21:

Ja WvG, coole avatar


Posted by -=WVG=- on Dec-02-2001 19:24:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta



Heeej -=WVG=- leuke avatar . is dat je vriendin of....


Ga jij nou maar strijden voor de onafhankelijkheid van Fryslan...
Dan kom je meer tot je recht...


Posted by Opti on Dec-02-2001 19:32:

Hahahaaaa, wat lees je allemaal wel niet Henkie


Posted by John on Dec-02-2001 20:11:

LMAO henkie


Posted by Henkie_henk on Dec-02-2001 20:13:

quote:
Originally posted by Optimus Trance
Hahahaaaa, wat lees je allemaal wel niet Henkie


Wat ik wil lezen


Posted by Siesta on Dec-02-2001 20:21:

quote:
Originally posted by -=WVG=-


Ga jij nou maar strijden voor de onafhankelijkheid van Fryslan...
Dan kom je meer tot je recht...



Fryslan boppe
en de WvG in de groppe


umh ben geen rasechte fries. en fryslan hoeft nie onafhankelijk worden!
laterr


Posted by TimeportE on Dec-02-2001 21:08:

hier voor de echte fans..
http://www.fortunecity.com/tinpan/morrison/794/k3.html
ik heb trouwens een SCHIJT HEKEL aan die 3 kleuter oma's.. mijn vrienden waren eens in een lollige bui en vonden het zo leuk om ongeveer de hele dag mij op te zadelen met :"ben verlieft op leo, leonardo di caprio"' weet je hoe GEK je daarvan word!!


Posted by Blik on Dec-02-2001 21:27:

Van Afrika tot in Amerika.
Van op de Himalaya tot in de woestijn.
Van Afrika tot in Amerika.
Ja, wij zijn zoveel mooier als we samen zijn.

Heyoh
Heyah mama niyehoh
Heyah mama hiyehoh
Hehe hehehe hehe he

Oma's aan de top.
Het feesten kan niet op.
Met oma's aan de top.
Treuren wordt een flop.
Want tranen zeggen stop.
Met oma's aan de top.

Ik ben een klein geel visje in een zee van blauw
SOS ik mis je
Ik ben een klein geel visje in een zee van blauw
SOS toe help me

K3 is vet man!!!


Posted by Remy D on Dec-02-2001 21:56:

quote:
Originally posted by Blik
Van Afrika tot in Amerika.
Van op de Himalaya tot in de woestijn.
Van Afrika tot in Amerika.
Ja, wij zijn zoveel mooier als we samen zijn.

Heyoh
Heyah mama niyehoh
Heyah mama hiyehoh
Hehe hehehe hehe he

Oma's aan de top.
Het feesten kan niet op.
Met oma's aan de top.
Treuren wordt een flop.
Want tranen zeggen stop.
Met oma's aan de top.

Ik ben een klein geel visje in een zee van blauw
SOS ik mis je
Ik ben een klein geel visje in een zee van blauw
SOS toe help me

K3 is vet man!!!

MOOI GEZONGEN!!!!!


Posted by Remy D on Dec-02-2001 21:58:

Maar als ik ze nu is goed bekijk op die foto kan ik alleen maar concluderen dat het HORKEN zijn.


Posted by Dr Mystical on Dec-02-2001 22:02:

K3 roelt zoiezo al

Vooral Blub! Ik ben een vis, dat nummer is echt master

Als je depri bent, gewoon dat draaien, t werkt echt


Posted by TimeportE on Dec-02-2001 22:24:

quote:
Originally posted by Dr Mystical
K3 roelt zoiezo al

Vooral Blub! Ik ben een vis, dat nummer is echt master

Als je depri bent, gewoon dat draaien, t werkt echt

DANGER, DANGER, K3 FANS RIGHT AHEAD.. FIRE ALL TORPEDOS!!! TAKE NO PRISSONERS...


Posted by Little Theseus on Dec-03-2001 00:31:

Fuck K3!
Ik ben Toy-Box fan!


Posted by Dj Alpha on Dec-03-2001 01:08:

Wie is Rob Zombie?


Posted by Siesta on Dec-03-2001 07:13:

super groffe txt. lees maareens goed damn

K3 - Heyah mama

Hittegolf in de stad
Jongens en meisjes dansen door de straten
Lekker uitgelaten

Ik wil jou jij wil mij
Ik weet een plekje waar ze ons niet vinden
Jij mag me verslinden

Doe het heel zachtjes
Geen kreetjes en geen lachjes
Heel zachtjes
Het wordt een leuke zomer
Lieve mooie dromen

Refrein:
Heyoh
Heyah mama niyehoh
Heyah mama hiyehoh
Hehe hehehe hehe he

Refrein:
Heyoh
Heyah mama niyehoh
Heyah mama hiyehoh
Hehe hehehe hehe he

Hittegolf in m'n hart
Laat mij vanavond naar je kamer komen
In duizend hete dromen

Ik wil jou jij wil mij
Slaap nu maar zacht en laat je ramen open
Ik kom er aangeslopen

Doe het heel zachtjes
Geen kreetjes en geen lachjes
Heel zachtjes
Het wordt een leuke zomer
Lieve mooi dromer

Refrein:
Heyoh
Heyah mama niyehoh
Heyah mama hiyehoh
Hehe hehehe hehe he

Refrein:
Heyoh
Heyah mama niyehoh
Heyah mama hiyehoh
Hehe hehehe hehe he


Posted by Little Theseus on Dec-03-2001 15:18:

Wehehe, K3
ik dacht altijd dat dat voor kukluksklan stond ofzo, maar dat valt dan weer mee gelukkig.
Die tekst is wel lache Gerrit!
Is er ook toevallig eentje met "blub, ik verdrink!" ?


Posted by Opti on Dec-03-2001 15:24:

Is er ook een met " O jee, m'n poesje is nat"?


Posted by Little Theseus on Dec-03-2001 15:37:

quote:
Originally posted by Optimus Trance
Is er ook een met " O jee, m'n poesje is nat"?

wehehe, tijd dat jij die gaat inzingen Optimus!
-o jee, dit is mn 400ste post!


Posted by Opti on Dec-03-2001 15:43:

quote:
Originally posted by Little Theseus

wehehe, tijd dat jij die gaat inzingen Optimus!
-o jee, dit is mn 400ste post!


GEFELICITEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRDDDD

WAAAAAAZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, op naar de 500


Posted by Dj Alpha on Dec-03-2001 15:48:

gaat sneller dan je denkt.. zit alweer bijna op de 600..


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.