TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- פיגועים


Posted by YuVaL on Dec-02-2001 20:26:

פיגועים

הרוג הפיגוע באלי-סיני: פרופסור ברוך זינגר
הישראלי, שנהרג הבוקר מירי מחבלים ליד היישוב אלי-סיני, הוא פרופסור ברוך זינגר תושב גדרה שעבד בקריה למחקר גרעיני בנחל סורק.
זינגר הספיק לדבר עם אשתו בטלפון לאחר הפגיעה הראשונית אך המחבלים התקרבו למכוניתו וירו בו למוות. ארגון החמאס נטל אחריות על פיגוע הירי. שני המחבלים שביצעו את הפיגוע נהרגו בחילופי אש עם כוחות צהל שהגיעו למקום.
סיגל בן אבו, תושבת ניסנית שנקלעה למקום הפיגוע, סיפרה על מה שראתה בתוכניתנו ''מה בוער'' עם רזי ברקאי: ''בדרך, ליד המטווח של החיילים, ראיתי חיילים מתאמנים ממש באמצע הכביש, שמעתי יריות, התכופפתי, אמרתי אלוהים ישמור והמשכתי לנסוע''.

זה אבא של חבר שלי...
בני זונות הערבים האלו!!!!!

נהרוג אותם אחד אחד


Posted by Dj Black on Dec-02-2001 20:29:

Re: פיגועים

quote:
Originally posted by DJ-Energy
הרוג הפיגוע באלי-סיני: פרופסור ברוך זינגר
הישראלי, שנהרג הבוקר מירי מחבלים ליד היישוב אלי-סיני, הוא פרופסור ברוך זינגר תושב גדרה שעבד בקריה למחקר גרעיני בנחל סורק.
זינגר הספיק לדבר עם אשתו בטלפון לאחר הפגיעה הראשונית אך המחבלים התקרבו למכוניתו וירו בו למוות. ארגון החמאס נטל אחריות על פיגוע הירי. שני המחבלים שביצעו את הפיגוע נהרגו בחילופי אש עם כוחות צהל שהגיעו למקום.
סיגל בן אבו, תושבת ניסנית שנקלעה למקום הפיגוע, סיפרה על מה שראתה בתוכניתנו ''מה בוער'' עם רזי ברקאי: ''בדרך, ליד המטווח של החיילים, ראיתי חיילים מתאמנים ממש באמצע הכביש, שמעתי יריות, התכופפתי, אמרתי אלוהים ישמור והמשכתי לנסוע''.

זה אבא של חבר שלי...
בני זונות הערבים האלו!!!!!

נהרוג אותם אחד אחד



בני זונותתתתתת דיייי כברררר צריך לעשות כמו עם הסובייטים ברד אלרט!!!!

לפוצץ בלי חשבוןןןןןן בלי לשים על כסף
פשוט לפוצץ עד שכל הערבים המסריחים יהיו עשן


Posted by Dj-2TaLL on Dec-03-2001 16:42:

ואללה יובל אחי אני מצטער על מה שקרה...
הכרת אותו?


Posted by YuVaL on Dec-03-2001 16:57:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
ואללה יובל אחי אני מצטער על מה שקרה...
הכרת אותו?


כן.. הוא היה איש נחמד
הייתי היום בלוויה היו לפחות 2000 איש!


Posted by Ariels on Dec-03-2001 20:20:

ב 22 ליוני חבר שלי בשם אביב איזק
שלמד איתי ביסודי ובחטיבה
והיה אחד מהחברים הטובים שלי
שכל הזמן הינו משחקים כדורסל ביחד
נהרג בהתפוצצות של רכב ממולכד
בצפון רצועת עזה

הטרור פוגע בסוף בכל אחד מאיתנו, מה שצריך זה לאזור כח ולעמוד איתנים
ומה שאי אומר זה לא סיסמאות אלא עובדות החיים
זו הסיבה שביקשתי לשרת באיו"ש ודחיתי תפקידים שהם קל"ב
וזו הסיבה שאני בז לכל מי שמנסה לצאת על קב"ן או לברוח מאיו"ש

http://news.iol.co.il/ts.cgi?tsscript=item&id=78232

http://news.iol.co.il/ts.cgi?tsscript=item&id=77786


Posted by Hell_Copter on Dec-05-2001 05:12:

quote:
Originally posted by DJ-Energy


כן.. הוא היה איש נחמד
הייתי היום בלוויה היו לפחות 2000 איש!


אני ממש מצטער אחי

ואריאל...
משתתף בצערך
אבא של החבר שלך היה המורה שלי
ממש לא נעים


Posted by eXeTik on Dec-05-2001 07:10:

אין ערבים, אין פיגועים...


Posted by Hell_Copter on Dec-05-2001 07:19:

quote:
Originally posted by eXeTik
אין ערבים, אין פיגועים...


אם שותים, אין ערבים
בשביל זה יש חברים


Posted by YuVaL on Dec-05-2001 09:36:

quote:
Originally posted by Ariels
ב 22 ליוני חבר שלי בשם אביב איזק
שלמד איתי ביסודי ובחטיבה
והיה אחד מהחברים הטובים שלי
שכל הזמן הינו משחקים כדורסל ביחד
נהרג בהתפוצצות של רכב ממולכד
בצפון רצועת עזה

הטרור פוגע בסוף בכל אחד מאיתנו, מה שצריך זה לאזור כח ולעמוד איתנים
ומה שאי אומר זה לא סיסמאות אלא עובדות החיים
זו הסיבה שביקשתי לשרת באיו"ש ודחיתי תפקידים שהם קל"ב
וזו הסיבה שאני בז לכל מי שמנסה לצאת על קב"ן או לברוח מאיו"ש

http://news.iol.co.il/ts.cgi?tsscript=item&id=78232

http://news.iol.co.il/ts.cgi?tsscript=item&id=77786


אחי
אתה יכול בבקשה לא לדבר בקודים כי אני לא מבין כלום!!..



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.