TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dj Jean raakt rijbewijs kwijt.
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Dj Jean raakt rijbewijs kwijt.
| quote: |
Dj Jean mag het autorijden voorlopig aan anderen over laten. De dj werd gisteren tussen Haarlem en Bloemendaal aan Zee aangehouden omdat hij veel te hard reed. Hij kon ter plekke zijn auto en rijbewijs inleveren. De artiest uit Almere was onderweg naar een optreden in een strandtent. Dj Jean (37), een pseudoniem van Jan Engelaar, is vooral bekend van het nummer The Launch, waarmee hij een paar jaar geleden een grote hit scoorde. |
Geniale shit.......

respect teh drivin' skillzzzzzz
Fuck it 
| Originally posted by total woot Fuck it |
zo dan gebruikte ie zeker 2 banen, want dat stuk (de zeeweg) op 1 baan met 80 is al nauwelijks te doen :
| Originally posted by sndh zo dan gebruikte ie zeker 2 banen, want dat stuk (de zeeweg) op 1 baan met 80 is al nauwelijks te doen : |
Nu zal hij voortaan door 16 jarige meisjes achterop de scooter naar zijn gigs worden gebracht 
Dubbel
Is dit Jean?
aaaight das flink minder voor m...
weet je wel
lol wat een apie, na dat filmpje verbaasd me dit uiteraard niets. fuck it!
Het was WEL z'n Ferrari en hij reed 150 waar je 80 mag 
| Originally posted by jp Het was WEL z'n Ferrari en hij reed 150 waar je 80 mag |
d��r 150 is echt ZIEK! weet je wel!
Ach een Ferrari kan daar makkelijk zo hard, je hebt alleen niet zulk goed overzicht en overstekende egels zijn ook zielig en zo
| Originally posted by sndh d��r 150 is echt ZIEK! weet je wel! |

Originally posted by jp |
Haha! Dit is TE meesterlijk voor woorden. hahahahha iedereen haakt nu op zijn eigen quotes (van Jean zelf) in, echt vet!
Hij heeft de skills. Geen rijbewijs meer?! Ah, fuck it weetjewel!!!!!!!!!!!!!!

Ik zie het al helemaal voor me: Sensation White en iedereen een wit shirt met dit logo erop:

I'm STILL the master of the wheels of steel, did i say anything about rubber? 
| Originally posted by jp Ik zie het al helemaal voor me: Sensation White en iedereen een wit shirt met dit logo erop: |
Originally posted by jp |
Jean bij RTL Boulevard met beelden van Eyestream TV