TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Willen wij Tranceaddict.com op ons t-shirt???
Willen wij Tranceaddict.com op ons t-shirt???
ok, ff een poll of we een url op ons t-shirt willen of niet
ik heb nee gestemd
JA
Want dan kun je zien dat het iets is waar je lid van bent. En dus niet zomaar een shirtje uit de winkel.
De meeste van ons zijn niet alleen "addicted" aan trance (techno.... whatever) maar ook aan tranceaddict.com
Dat is dus mijn gedachte daarachter.
Ik bedoel, tis hier best gezellig 
toch???
En als ik bijvoorbeeld op vakantie ben geweest, ben ik echt benieuwd naar de nieuwe topics.
| quote: |
| Originally posted by raoel JA Want dan kun je zien dat het iets is waar je lid van bent. En dus niet zomaar een shirtje uit de winkel. De meeste van ons zijn niet alleen "addicted" aan trance (techno.... whatever) maar ook aan tranceaddict.com Dat is dus mijn gedachte daarachter. Ik bedoel, tis hier best gezellig ![]() toch??? En als ik bijvoorbeeld op vakantie ben geweest, ben ik echt benieuwd naar de nieuwe topics. |
)
oh ja, de reden waarom ik Nee heb gezegd.....
ik vind dat tranceaddict eigenlijk al genoeg is, ook vind ik dat als je de url erbij zet, je meteen als een computernerd gezien word, ik trek me daar niet zoveel van aan, maar toch vind ik het beter zonder url.
Nee man.. gaan we anders ff nog meer mensen aantrekke?? jaaa forum is al zo chill! idd!..
en .com is nerd ja..
Gewoon Tranceaddict vink t chillzt
NEE.
die url erbij trekt allemaal 'leechers' aan.. (ok ik doe et ook graag, maar ik ben anders =D)
heb ja gestemd, want ik vind mezelf en vele anderen van deze site geen nerds.....dus dat vind ik geen argument 
verder ben ik dat ons-kent-ons sfeertje wat er gecreeerd wordt een beetje zat, en hoewel andere members misschien denken dat het leechers aantrekt: ik denk dat het net zo goed leuke mesen kan aantrekken die misschien weer s wat leuke posts en leuke nummertjes te brengen hebben 
dus.....een volmondig JA!! 
(het hoeft toch ook niet zo groot erop
)
Ik heb per ongeluk NEE!!! gestemd maar dat moet een JA!!! wezen.
Want ik vind best dat als er shirtjes van TA komen dat best de URL erop mag komen. Des te meer members we krijgen.
Maar wat mij betrefd komen er gewoon helemaal geen T-shirtjes want ik bijvoorbeeld doe hem toch niet aan.
Daar heb ik mijn party kleding voor.
whahaha
Ik heb nee gestemd om de volgende redenen:
- Vind het niet mooi staan. Als je in de winkel kleding koopt van je favourite muziek (lees: band) dan staat er ook niet zo'n URL bij.
- Trekt misschien mensen aan waar je niet op zit te wachten. Misschien krijg je wel meer members als je het er wel opzet, maar die krijg je toch wel. Ik ben ook via via op dit forum beland.
- En tsja... deze lijkt heel veel op punt 1: zoals Henk al zei, het staat een beetje nerderig. Zo'n dom URL. 
En trouwens, de boodschap van dit T-shirt is toch duidelijk? We zijn "tranceaddicts" (en het boeit niet of je nou meer van Techno houd of van hardhouse) en het is gewoon cool als er op grote feesten gewoon meerdere lui met deze shirts lopen, plus dat we elkaar makkelijk herkennen 
gewoon t woordje TRANCEADDICT heb ik geen problemen mee.
En nog ff over de discussie of je nickname er bij moet en member since: zet dan niet de verklaring erbij, dus niet "Member since..." en niet "Nickname:....." maar gewoon de nickname en de datum van aanmelding, geen probleem dan. j0 l8a!
OK, dat tranceaddict.com (op bv. de achterkant) haalt het dus niet mag nu al wel geconcludeerd worden
goed, je kan niet alles hebben
greetz kolkiewolkie
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie OK, dat tranceaddict.com (op bv. de achterkant) haalt het dus niet mag nu al wel geconcludeerd worden goed, je kan niet alles hebben greetz kolkiewolkie |
Hijs dan wel erg kaal hoor mensen 
Misschien nog wel leuk ideetje: Het logo van de voorkant in het klein op allebei de mouwen, lijkt mij ook wel strak, idee???
Het moet juist ook niet al te druk worden. Op de voorkant een groot logo en op de achter kant alleen maar 1 zinnetje is juist wel cool. Als je een t-shirt of long-sleeve van een bekend merk koopt staat het merk ook vaak maar 1 of 2 keer op t-shirt.
Het maakt mij geen bal uit. Zo niet, dan niet. En zo wel, dan maar klein...........toch?!
JA
Ik vind het op zich wel gaaf staan, en anders wordt het ook zo leeg..
zou het wel leuk vinden als het er WEL op komt,
maar dan niet zo megaGROOT.....
Het zal wel niet lukken aan de reacties te zien,
maar net zoals Miss P zei: Kunnen we er wel opplakken! 
van mij mag het er ook wel op......
NEEE
dan lijkt het net alsof het zo'n gratis t-shirt is dat ze ergens in het internet-caf� aan het uitdelen waren.