TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- BK Club Session - Kyau Vs. Albert mfl
Pages (2): [1] 2 »
BK Club Session - Kyau Vs. Albert mfl
BK CLUB SESSION (Summer Edition)
LINEUP :
Kyau Vs Albert [Tyskland]
�zgur Can [Sverige]
Fredrik Stenerfelt [Sverige]
DATUM : 28 Juli (Torsdag)
TID : 22:00 - 03:00
�LDER : 20 (18 med studentleg)
ENTR� : 100 SEK (F�rk�p/D�rren + ev f�rk�psavgift)
(info om f�rk�pssl�pp meddelas senare)
http://www.sweapsound.com/
F�r mer info bes�k www.sweapsound.com
Fr�gor besvaras via mail p� [email protected]
Stort kryss i kalendern, detta f�r man ju inte missa 

jahapp, det h�r j�vla tjatet med studentleg igen....varf�r inte bara g�ra det enkelt f�r sig � ha 18 med f�rk�p ist�llet som alla andra arrang�rer 
l�tt att man �r d�r 
Vizay, det har inte med arrang�ren (s�vitt jag vet) att g�ra, det har med st�llet (Bar & K�k) som �r kinkiga med det d�r med �ldern och studentleg. Jag trodde du var 20 sen l�nge.. men ack s� fel man hade 
ska s�ga er att det �r inte om�jligt att �ven jag tittar upp 
| quote: |
| Originally posted by Glorie l�tt att man �r d�r ![]() Vizay, det har inte med arrang�ren (s�vitt jag vet) att g�ra, det har med st�llet (Bar & K�k) som �r kinkiga med det d�r med �ldern och studentleg. Jag trodde du var 20 sen l�nge.. men ack s� fel man hade |
Vizay>> Har inte jag svarat p� detta en annan g�ng innan?? Maila mig p� [email protected] s� ska vi l�sa det. =) det �r inga problem n�r det �r 4 m�n kvar..
Ses snart..
// Daniel
JAG FYLLER 20 EN VECKA INNAN! YEEEEEEEEESSSSSSSSSS 
| Originally posted by Sweapsound Vizay>> Har inte jag svarat p� detta en annan g�ng innan?? Maila mig p� [email protected] s� ska vi l�sa det. =) det �r inga problem n�r det �r 4 m�n kvar.. Ses snart.. // Daniel |

kyau vs albert er verdt � f� med seg
btw. kommer ann p� om jeg har noga pengar igjen efter
holland resan den 23 juli
dette folkens m� dere f� med dere
de leverte et kanon set p� sist intuition event 2 april[asta]'
ps. ha det jette roligt
pr�ver p� lite svenska
Finns h�r n�gon fr�n sk�ne som ska bila upp? finns inga passande bussar fr�n Malm� och t�get kostar skjortan 
*push*
finns tydligen n�got som heter "Just Nu" p� SJ, s� jag har spikat detta nu! n�gon mer som kommer? 
| Originally posted by CJ InterCity *push* finns tydligen n�got som heter "Just Nu" p� SJ, s� jag har spikat detta nu! n�gon mer som kommer? |
grattis
min biljett Malm� - Link�ping t/r kostade 416 kronor. Inte alls farligt, om man j�mf�r fullpris 800+ kronor 
inbokat, k�pt biljett och allt, men var �r f�rfesten?
har vi n�gra SWETAs i Link�ping?
Blir inge f�rfest f�r min del, har lite journalist sysslor att ta hand om innan festen 
Om ett �r! Ett �r! :<
Snart dags....!
Jag kommer upp fr�n G�tet med n�gon/n�gra till i bilen. Ska bli kul att �terse Lkpg efter oktoberbes�ket... hoppas att det �r b�ttre v�der nu �n d� 
Verkar ju vara en del SWETAs som kommer! hoppas man st�ter p� n�gon av er d�rinne
F�r j�vligt att du inte kan komma Zoric
men n�sta �r d� j�vlar 
2 days 2 go
n�n som vet hur det �r med biljetter i d�rren? funderar p� om jag ska k�ra vidare p� min partyturn� med detta event
| Originally posted by Funfrock n�n som vet hur det �r med biljetter i d�rren? funderar p� om jag ska k�ra vidare p� min partyturn� med detta event |
snygg och s�t kille s�ker sovplats i link�ping..
tv� snygga och s�ta killar s�ker f�rfest i link�ping..
1 �versnygg kille s�ker aktivitet fr�n att BK st�nger tills 8:00 p� morgonen d� Malm�-t�get avg�r