TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gefeliciteerd Freezel
Pages (2): [1] 2 »
Gefeliciteerd Freezel
Na +/- 2600 felicitaties binnen een maand verleden jaar heeft Freezel toch wel bewezen ��n van de populairste TA's te zijn die we hebben......vooral bekend om zijn wekelijkse ASOT-draad (tracklisting-forum) die hij al geruime tijd trouw opent en voorziet van de tracklisting van de nieuwste ASOT......
Na al die felicitaties van verleden heeft een bepaald iemand de draad verwijderd en daar is Freezel nog steeds verdrietig om.......dus bij deze heb je weer je eigen verjaardagsdraad.....
Dus Chris bij deze wil ik je als eerste TA'er je feliciteren met je verjaardag......
Wat een gelul
Nou, spam away zou ik zeggen 
Ik zeg wel: Odyne gefeliciteerd!
Doe niet zo hypocriet, verleden jaar was je gezellig aan het mee spemmen op de verjaardag van Freezel.....dus niet zo zeuren....
Freezel is jarig en dat moet een leuke dag voor hem worden.....
Freezel gefeliciteerd!
En Odyne heb ik ook al heeeel lang niet gezien op het board, maar toch gefeliciteerd. Woon je nog wel in Grunn dan??
Allebei een leuke dag gewenst!
Heppiieee Birddeeeej mister Freezel
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Doe niet zo hypocriet, verleden jaar was je gezellig aan het mee spemmen op de verjaardag van Freezel.....dus niet zo zeuren.... Freezel is jarig en dat moet een leuke dag voor hem worden..... |
Maar joh, spam away! Doe je dingetje, doe waar je goed in bent!
Bedankt allemaal en moge deze thread weer net zo lopen als vorig jaar 
| Originally posted by Freezel Bedankt allemaal en moge deze thread weer net zo lopen als vorig jaar |
Koekje d'r bij?
Laat je rimmen!!
van je 1,2,3 ik heb de havo gehaald! wooooot :P
oja happy b day freezel 
| Originally posted by DJ_Siesta van je 1,2,3 ik heb de havo gehaald! wooooot :P |

Ook ik wil graag m'n steentje bijdragen om het aantal felicitaties van vorig jaar te overtreffen: Freezel van harte!! ![]()
Bij 6pack vroegen ze laatst aan wat oudjes 'wat is rimmen?'
Gefeliciteerd Freezel 
gefeliciteerd 
Freezel, gefeliciteerd!! 
| Originally posted by MaGiK54 Freezel is jarig en dat moet een leuke dag voor hem worden..... |
gefeliciteerd freezel!
| Originally posted by tijs08 Jongen jonge, wat triest als daar zo'n thread als deze voor nodig is Belachelijk! |
| Originally posted by HiGH_NrG Daarbij wil ik nog even verwijzen naar onderstaande link... http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=35273 |
| Originally posted by SnuggLe Tsja, ik geef het ook op hoor. Als ik zoiets doe wordt ik geflamed van alle kanten. Zeg ik hier iets over, ben ik een zeikerd. Het is ook nooit goed |
| Originally posted by HiGH_NrG Ik attendeer een zekere spemmert er alleen even op dat hij buiten de regels, geldende op dit subforum, treedt. |
| Originally posted by HiGH_NrG Ik kan me echt niet druk maken om het feit dat ze dat vinden... Ik attendeer een zekere spemmert er alleen even op dat hij buiten de regels, geldende op dit subforum, treedt. |
;p
| Originally posted by SnuggLe Ik ga maar weer eens even modpowers vragen, nu Blik er zo weinig is ;p |
| Originally posted by AirPole Wat zit jij nu weer te zeiken dan?? En weer dat zielige gedoe: 'Oh als ik dat doe wordt ik geflamed'. Je doet het zelf ook, terwijl je zooooo trots op jezelf bent 'dat jij niet achterbaks bent' en blabla. Zit niet te zeuren als je zelf ook vaker van die threads hebt gemaakt, zelfs toen je nog mod was. -http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&threadid=202923&highlight=gefeliciteerd -http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&threadid=137226&highlight=gefeliciteerd Dat het tegen de regels is weet ik, wat ik gewoon niet tof vind is dat er over gezeurd wordt terwijl sommige mensen het blijkbaar zelf ook doen. |