TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vilka TA medlemmar har du träffat idag?
Vilka TA medlemmar har du träffat idag?
Klockan är 7 på morgonen och jag får en snilleblixt: varför inte en topic där man kan lista TA medlemmar man träffat idag? det händer ju då och då att man stöter på folk
Idag träffade jag benni på busstationen. 1 minut senare träffade jag Sipowitz på andra sidan busstationen 
Har träffat Marey, ska träffa fisken snart om han bara svarar i sin telefon. Sen blir det ev. utgång ikväll med båda ovanstående och staz.
om det finns några TAs i norr- eller västerbotten får ni gärna skrika till :)
Ville bara uppmärksamma om IRL-tråden
Ett snarlikt ämne, nåt för SWETA att kanske posta i
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=72987
lacksesepsotygh: -->> http://sweta.mine.nu - http://sweta.mine.nu/swetamap.jpg
Kanske dags att börja uppdatera denna snart igen ! 
tackar :D
kanske ska ta och träffa zappa sen... vet inte om han är medlem här dock.. men e en del som vet vem han e iallafall 
träffade staz å givetvis pjox idag på långholmen 
Har inte suttit vid nån dator sen i lördags men på Blommor & Bin i lördags träffade jag Pjox (men inte Vizay, drog hem tidigt ?) mindshooter & staz...
Fan va mycket folk det var på Långholmen och dammade gjorde de ordentligt så man fräste ut betongklumpar efteråt...
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Har inte suttit vid nån dator sen i lördags men på Blommor & Bin i lördags träffade jag Pjox (men inte Vizay, drog hem tidigt ?) mindshooter & staz... |
| quote: |
| Originally posted by lacksesepsotygh om det finns några TAs i norr- eller västerbotten får ni gärna skrika till |
.
är från piteå, men studerar numera i umeå
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.