TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vilka TA medlemmar har du träffat idag?


Posted by CJ InterCity on Jun-17-2005 05:20:

Vilka TA medlemmar har du träffat idag?

Klockan är 7 på morgonen och jag får en snilleblixt: varför inte en topic där man kan lista TA medlemmar man träffat idag? det händer ju då och då att man stöter på folk

Idag träffade jag benni på busstationen. 1 minut senare träffade jag Sipowitz på andra sidan busstationen


Posted by Kvicket on Jun-17-2005 12:44:

Har träffat Marey, ska träffa fisken snart om han bara svarar i sin telefon. Sen blir det ev. utgång ikväll med båda ovanstående och staz.


Posted by lacksesepsotygh on Jun-17-2005 13:28:

om det finns några TAs i norr- eller västerbotten får ni gärna skrika till :)


Posted by SteveTranz4ever on Jun-17-2005 13:57:

Ville bara uppmärksamma om IRL-tråden
Ett snarlikt ämne, nåt för SWETA att kanske posta i
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=72987



lacksesepsotygh: -->> http://sweta.mine.nu - http://sweta.mine.nu/swetamap.jpg


Kanske dags att börja uppdatera denna snart igen !


Posted by lacksesepsotygh on Jun-17-2005 13:59:

tackar :D


Posted by dbl on Jun-17-2005 16:00:

kanske ska ta och träffa zappa sen... vet inte om han är medlem här dock.. men e en del som vet vem han e iallafall


Posted by Vizay on Jun-18-2005 22:20:

träffade staz å givetvis pjox idag på långholmen


Posted by SteveTranz4ever on Jun-20-2005 06:27:

Har inte suttit vid nån dator sen i lördags men på Blommor & Bin i lördags träffade jag Pjox (men inte Vizay, drog hem tidigt ?) mindshooter & staz...


Fan va mycket folk det var på Långholmen och dammade gjorde de ordentligt så man fräste ut betongklumpar efteråt...


Posted by Vizay on Jun-20-2005 08:15:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Har inte suttit vid nån dator sen i lördags men på Blommor & Bin i lördags träffade jag Pjox (men inte Vizay, drog hem tidigt ?) mindshooter & staz...


yesh jag drog ganska tidigt, var tvungen att dra hem till middagen för att inte förarga min kära familj som hade fixat middag redan


Posted by beaversweede on Jun-20-2005 16:44:

quote:
Originally posted by lacksesepsotygh
om det finns några TAs i norr- eller västerbotten får ni gärna skrika till


jag e ju från västerbotten, närmare bestämt skellefteå .

Trevligt att det finns fler norrlänningar som lyssnar på trance än bara jag, är dock inte här så ofta, men drar förbi här en sväng så ofta som det går.

Vart e du ifrån då??


Posted by lacksesepsotygh on Jun-22-2005 09:05:

är från piteå, men studerar numera i umeå



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.