TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Om man ska tro rykterna...
Pages (2): [1] 2 »
Om man ska tro rykterna...
s� ska man boka 2 FEB f�r d� h�nder det n�got stort 
Okej vad �r det som h�nder du da.....Vilka rykten?
| quote: |
| Originally posted by Gaby Party party party party party...BIG PARTY!!! BIG NAMES !!! |
Vet inte...vet bara att det blir STORT och STORA namn... men man ska nog skriva in den kv�llen och inte tacka jag till att sitta barnvakt eller hundvakt eller va det nu kan vara
Fan Gaby du f�r inte b�rja med s�nt h�r nu, jag blir s� nyfniken
Stora namn, stort party.... �terkom snarast med update....
Vart har du h�rt detta ifr�n?
ses...
men helvete
nu blir man riktigt nyfiken allts�! s�g det nu 
| Originally posted by Gaby BIG PARTY!!! BIG NAMES !!! |
| Originally posted by Gaby Vet inte...vet bara att det blir STORT och STORA namn... |
| Originally posted by mindshooter LOW AGE LIMIT!!! *dr�mmer* Snart skaffar jag fan falskleg....orkar inte l�ngre.... |
lol N� men, f�rst ska vi se vad det �r . Ett bra trick �r att komme i tid eller f�rst...
Fokused k�r den 2:a Februari igen... A Twisted Halloween var juh bra. Gissar 20 �rs �ldersgr�ns, fungerar f�r mig, man �r juh 20 d�, 
Stort och stort � andra sidan...skeptisk som jag �r s� t�nker jag inte b�rja t�nka i Paul van Dyk, Tiesto och Corsten banor riktigt �n..
S� jag n�jer mig med att dr�mma om Kai Tracid, Mario Lopez och Cosmic Gate, 
| Originally posted by Vitryss S� jag n�jer mig med att dr�mma om Kai Tracid, Mario Lopez och Cosmic Gate, |

| Originally posted by reveal den 16 februari kan du se dom ![]() Trance Energy, Utrecht, Holland MAINSTAGE : - Alex Morph - Jean - Blank & Jones - Rank 1 (live) - Johan Gielen - Cosmic Gate ROOM 2: - Mark van Dale - Barthezz - Jurgen - Pronti & Kalmani ROOM 3: - Stef - Marco V - Danny Howells - Alison Marks more t.b.c ROOM 4: - Yves de Ruyter - Dumonde - Kai Tracid - Bas & Ram |
Den lineuppen �r inte o leka med. Kai Tracid, Dumonde, Rank1, Gielen, Marco V �r tillr�ckligt f�r att jag skall utbrista i ett damptillst�nd
| Originally posted by Vitryss S� jag n�jer mig med att dr�mma om Kai Tracid, Mario Lopez och Cosmic Gate, |
japp, det hade man inte bangat... kanske g�r att ordna n�t?
Holland den 16 FEB!! Bokat! 
Jag ska dit
See ya there!!
Jag ska faktiskt tr�ffa Gurgel i London, vi kommer att bor p� samma hostel 
n�n som har n�n uppfattning om vad det kommer att kosta? allt som allt allts�? intr�det ligger p� 35 �
vart hittar man info om den festen?
| Originally posted by Gaby Gurgel i London, |
ett s� skojjsigt namn, fr�ga han om han vet vad det �r p� Svenska. Kom bara � t�nka p� flour tanten i plugget.
| Originally posted by SteveTranz4ever LOL ett s� skojjsigt namn, fr�ga han om han vet vad det �r p� Svenska, kom bara � t�nka p� flour tanten i plugget. |
| Originally posted by Gaby Han hette v�l s�??? Eller?? det var ett tag sen han var h�r! |
Har jag helt fel om jag s�ger att dom inte alls har samma �ldersgr�nser i holland? Jag �r 16.....