TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- klasfoto's
klasfoto's
Het einde van het schooljaar nadert weer. Weer een stap dichter bij het einde van het studentenleven. Zaten we nog maar in het middelbaar. Daarom gaan we wat foto's uit de oude doos halen. Post hier uw oude klasfoto's.
Een voorbeeld:
http://zattevrienden.be/node/12136
waar wacht ge op...
| quote: |
| Originally posted by djcresto waar wacht ge op... |

Ik vind dat geen enkele Beta een foto moet posten voor X-Tune er ��n gepost heeft...
Of liever meer dan 1 zelfs, want een foto is snel van het net geplukt 
Wacht, ik zal een nieuwe track topic openen.
| Originally posted by X-Tune Wacht, ik zal een nieuwe track topic openen. |
zo van eerste middelbaar ofzo
| Originally posted by Zehra jammer genoeg heb ik geen klasfotos op mn pc en ook geen scanner. anders had ik wel ff ene gepost zo van eerste middelbaar ofzo |
das ni erg
want mijn kapsel int eerste middelbaar
| Originally posted by Zehra jammer genoeg heb ik geen klasfotos op mn pc en ook geen scanner. anders had ik wel ff ene gepost zo van eerste middelbaar ofzo |
kweet nie of je fotos van mij hebt gezien met buffalo's. kheb in den tijd wel hex & shoxx gehad (zo van die hoge plateau-shoes)
ge zult u da mss wel herinneren... ach ja da was mode eh en ik was jong
da waren nog eens tijden 
| Originally posted by Jasperovitsj I have a scanner En ik heb de pics ook al gezien... Zehra en Anja met Buffalo's |
Meh, ze waren in ieder geval veel hoger dan de gemiddelde zool 
| Originally posted by Jasperovitsj Meh, ze waren in ieder geval veel hoger dan de gemiddelde zool |
hex
| Originally posted by Zehra kweet nie of je fotos van mij hebt gezien met buffalo's. kheb in den tijd wel hex & shoxx gehad (zo van die hoge plateau-shoes) ge zult u da mss wel herinneren... ach ja da was mode eh en ik was jong da waren nog eens tijden |
Ik heb ook buffalo's gehad.

Dat gaat toch niet meer opnieuw mode worden? 
bwoa, BetaParty v3
Thema: Goin' Fout

| Originally posted by Lady_LizzY Hihi, ik heb die ook nog gehad. In fact, die schoenen staan nog ergens thuis. En 't wordt zelfs opnieuw mode, die plateauzolen... |
Verveelt er zich niemand?
nee hoor !