TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הודעה לציבור הרחב


Posted by Ariels on Dec-03-2001 23:38:

הודעה לציבור הרחב

אנשים, הקפיצו אותי מהנופש באשקלון בחזרה לבסיס עקב המצב
פעם שעברה שזה קרה סגרו שם 6 שבועות רצוף
אז אני לא יודע מתי פעם הבאה שאני אדבר איתכם
...למרות שיכול להיות שבסוף השבוע הזה
בכל מקרה תעשו לי טובה ותשמרו על עצמכם טוב טוב
ביי


Posted by Dj Black on Dec-04-2001 01:16:

Re: הודעה לציבור הרחב

quote:
Originally posted by Ariels
אנשים, הקפיצו אותי מהנופש באשקלון בחזרה לבסיס עקב המצב
פעם שעברה שזה קרה סגרו שם 6 שבועות רצוף
אז אני לא יודע מתי פעם הבאה שאני אדבר איתכם
...למרות שיכול להיות שבסוף השבוע הזה
בכל מקרה תעשו לי טובה ותשמרו על עצמכם טוב טוב
ביי


נוסף איש שלג!...חיה

באסה לך

ערבים בני זונות
צריך לחבר להם חמישים סופר טייגרים לכל הגוף וללפף הכל לפתיל אחד
ולהדליק!!!!!!!!!!
חלמתי את זה בלילה
שאני עושה כל מיני ניסויים על ערבים עם נפצים

לקחתי שבשבת הדלקתי ושמתי לאחד בפה
לקחתי רמדן ושמתי לאחד במכנסיים
זה היההההה ענקקקקק

היה קטע שחלמתי שאני זורק לאחד חזיז בפה
והראש שלו עף לכל הכיוונים


Posted by Dj Black on Dec-04-2001 01:17:

זה האיש שלג למי שלא הבין


Posted by Ariels on Dec-04-2001 08:31:

תוך כדי שאני מדבר איתכם צה"ל כבר בתוך שכם... איזה באסה פיספסנו את כל הכיף... לא נורא
אל תדאגו בעוד כמה שבועות כבר ימאס לנו מכל העסק
לךפחות הכריזו על כח 17 כארגון טרור.... יש סטוק חדש של מטרות
!!! יפיי יהה !!!! יש מה להפציץ


Posted by YuVaL on Dec-04-2001 10:16:

Re: Re: הודעה לציבור הרחב

quote:
Originally posted by Dj Black


נוסף איש שלג!...חיה

באסה לך

ערבים בני זונות
צריך לחבר להם חמישים סופר טייגרים לכל הגוף וללפף הכל לפתיל אחד
ולהדליק!!!!!!!!!!
חלמתי את זה בלילה
שאני עושה כל מיני ניסויים על ערבים עם נפצים

לקחתי שבשבת הדלקתי ושמתי לאחד בפה
לקחתי רמדן ושמתי לאחד במכנסיים
זה היההההה ענקקקקק

היה קטע שחלמתי שאני זורק לאחד חזיז בפה
והראש שלו עף לכל הכיוונים


חחחחחחחחח
כנכניס לבין לאדן חזיז שחור בתחת ועוד איזה 100 סופר טייגרים לתוך הפה ונחבר לו ככה איזה 2 חזיזים לבטן ובוםםםםם


Posted by DJ_BoN on Dec-04-2001 15:07:

quote:
Originally posted by Ariels
תוך כדי שאני מדבר איתכם צה"ל כבר בתוך שכם... איזה באסה פיספסנו את כל הכיף... לא נורא
אל תדאגו בעוד כמה שבועות כבר ימאס לנו מכל העסק
לךפחות הכריזו על כח 17 כארגון טרור.... יש סטוק חדש של מטרות
!!! יפיי יהה !!!! יש מה להפציץ


תזכיר לי איפה אתה משרת?


Posted by eXeTik on Dec-04-2001 16:34:

אוווווווווווווווווף!
לא רוצה ללכת לצבא... לא רוצה לא רוצה לא רוצה לא רוצה לא רוצה!
ויש לי עוד חצי שנה עד הגיוס


Posted by Dj-2TaLL on Dec-04-2001 18:01:

חחחחחחחמוד...

לא קשור כלכך...

תגיד תומר, הסיג שלך יושב על נענע?
כי את שלי לא רואים...


Posted by YuVaL on Dec-04-2001 18:05:

Re: חחחחחחחמוד...

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
לא קשור כלכך...

תגיד תומר, הסיג שלך יושב על נענע?
כי את שלי לא רואים...


מיזה תומר?


Posted by Dj Black on Dec-05-2001 00:37:

אני תומר

וכם זה על נענע

זה לא עבד לי בהתחלה גם לא יודע למה
חיכיתי ניסיתי לעשות משתמש חדש

זה עבד מתישהו


Posted by Hell_Copter on Dec-05-2001 06:11:

Re: Re: הודעה לציבור הרחב

quote:
Originally posted by Dj Black


נוסף איש שלג!...חיה

באסה לך

ערבים בני זונות
צריך לחבר להם חמישים סופר טייגרים לכל הגוף וללפף הכל לפתיל אחד
ולהדליק!!!!!!!!!!
חלמתי את זה בלילה
שאני עושה כל מיני ניסויים על ערבים עם נפצים

לקחתי שבשבת הדלקתי ושמתי לאחד בפה
לקחתי רמדן ושמתי לאחד במכנסיים
זה היההההה ענקקקקק

היה קטע שחלמתי שאני זורק לאחד חזיז בפה
והראש שלו עף לכל הכיוונים


וואלה אחי אתה מופרע

אבל באמת יהיה נחמד לקחת איזה טרוריסט ולהכניס לו נחש למכנסיים
ואז עוזי לתוך האוזן
ואז לשים שרקן מתחתיו שייכנס לו לחור של התחת


Posted by YuVaL on Dec-05-2001 09:45:

Re: Re: Re: הודעה לציבור הרחב

quote:
Originally posted by Hell_Copter


וואלה אחי אתה מופרע

אבל באמת יהיה נחמד לקחת איזה טרוריסט ולהכניס לו נחש למכנסיים
ואז עוזי לתוך האוזן
ואז לשים שרקן מתחתיו שייכנס לו לחור של התחת


חחחחחחחחחחחחחח



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.