TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הודעה לציבור הרחב
הודעה לציבור הרחב
אנשים, הקפיצו אותי מהנופש באשקלון בחזרה לבסיס עקב המצב
פעם שעברה שזה קרה סגרו שם 6 שבועות רצוף
אז אני לא יודע מתי פעם הבאה שאני אדבר איתכם
...למרות שיכול להיות שבסוף השבוע הזה
בכל מקרה תעשו לי טובה ותשמרו על עצמכם טוב טוב
ביי
Re: הודעה לציבור הרחב
| quote: |
| Originally posted by Ariels אנשים, הקפיצו אותי מהנופש באשקלון בחזרה לבסיס עקב המצב פעם שעברה שזה קרה סגרו שם 6 שבועות רצוף אז אני לא יודע מתי פעם הבאה שאני אדבר איתכם ...למרות שיכול להיות שבסוף השבוע הזה בכל מקרה תעשו לי טובה ותשמרו על עצמכם טוב טוב ביי |
זה האיש שלג למי שלא הבין

תוך כדי שאני מדבר איתכם צה"ל כבר בתוך שכם... איזה באסה פיספסנו את כל הכיף... לא נורא
אל תדאגו בעוד כמה שבועות כבר ימאס לנו מכל העסק
לךפחות הכריזו על כח 17 כארגון טרור.... יש סטוק חדש של מטרות
!!! יפיי יהה !!!! יש מה להפציץ
Re: Re: הודעה לציבור הרחב
| quote: |
| Originally posted by Dj Black נוסף איש שלג!...חיה באסה לך ערבים בני זונות צריך לחבר להם חמישים סופר טייגרים לכל הגוף וללפף הכל לפתיל אחד ולהדליק!!!!!!!!!! חלמתי את זה בלילה שאני עושה כל מיני ניסויים על ערבים עם נפצים לקחתי שבשבת הדלקתי ושמתי לאחד בפה לקחתי רמדן ושמתי לאחד במכנסיים זה היההההה ענקקקקק היה קטע שחלמתי שאני זורק לאחד חזיז בפה והראש שלו עף לכל הכיוונים |
| quote: |
| Originally posted by Ariels תוך כדי שאני מדבר איתכם צה"ל כבר בתוך שכם... איזה באסה פיספסנו את כל הכיף... לא נורא אל תדאגו בעוד כמה שבועות כבר ימאס לנו מכל העסק לךפחות הכריזו על כח 17 כארגון טרור.... יש סטוק חדש של מטרות !!! יפיי יהה !!!! יש מה להפציץ |
אוווווווווווווווווף!
לא רוצה ללכת לצבא... לא רוצה לא רוצה לא רוצה לא רוצה לא רוצה!
ויש לי עוד חצי שנה עד הגיוס 
חחחחחחחמוד...
לא קשור כלכך...
תגיד תומר, הסיג שלך יושב על נענע?
כי את שלי לא רואים...

Re: חחחחחחחמוד...
| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL לא קשור כלכך... תגיד תומר, הסיג שלך יושב על נענע? כי את שלי לא רואים... |
אני תומר
וכם זה על נענע
זה לא עבד לי בהתחלה גם לא יודע למה
חיכיתי ניסיתי לעשות משתמש חדש
זה עבד מתישהו

Re: Re: הודעה לציבור הרחב
| quote: |
| Originally posted by Dj Black נוסף איש שלג!...חיה באסה לך ערבים בני זונות צריך לחבר להם חמישים סופר טייגרים לכל הגוף וללפף הכל לפתיל אחד ולהדליק!!!!!!!!!! חלמתי את זה בלילה שאני עושה כל מיני ניסויים על ערבים עם נפצים לקחתי שבשבת הדלקתי ושמתי לאחד בפה לקחתי רמדן ושמתי לאחד במכנסיים זה היההההה ענקקקקק היה קטע שחלמתי שאני זורק לאחד חזיז בפה והראש שלו עף לכל הכיוונים |
Re: Re: Re: הודעה לציבור הרחב
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter וואלה אחי אתה מופרע אבל באמת יהיה נחמד לקחת איזה טרוריסט ולהכניס לו נחש למכנסיים ואז עוזי לתוך האוזן ואז לשים שרקן מתחתיו שייכנס לו לחור של התחת |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.