TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Hardtrance...
Pages (2): [1] 2 »
Hardtrance...
Wie (producer en dj) zijn volgens jou de helden van de Hardtrance?
Ik kan Marco V wel appreci�ren...
btw, zijn er nog goede nieuwe hardtrance-trax uit?
gReetz
marco v - is dat hardtrance?
Ik zou die kerel meer bij techy trance zetten, hij draait ook meer en meer technoplaten in zijn sets (afgewisseld met platte kak
).
Ik vond cosmic gate vroeger best wel cool. Hun remixen van Diving en zo...
Qua mix-talent stellen ze imo niet veel voor... Telkens opnieuw dezelfde tracks, te beginnen met Fire... Wire....
gReetz
Nee hoor.
Cosmic Gate @ Trance Energy 2003(?) is een HEERLIJKE set
Cosmic Gate @ Einslive Partyservice in Lubbecke
Die jongens hebben wel degelijk mixskills 
Overlaatst nog Cosmic Gate in den Highstreet. Da was wreed deftig.
| quote: |
| Originally posted by Xilver Overlaatst nog Cosmic Gate in den Highstreet. Da was wreed deftig. |

DJ Scot Project
Flutlicht
SHOKK
Maar tis al lang geleden dat ik nog naar hardtrance geluisterd heb eigenlijk...
dj scot project volledig mee akkoord... die zen laatste best off cd vond ik serieus goed terwijl ik eigenlijk totaal nimeer naar hardtrance luister. Zegt veel over de kwaliteit van zen nummers 
Ydr, is dat hardtrance?
| Originally posted by X-Tune Ydr, is dat hardtrance? |
Lol @ Bertn's avatar 
| Originally posted by Xilver Overlaatst nog Cosmic Gate in den Highstreet. Da was wreed deftig. |
hennes & cold, scot project en cosmic gate behoorden toch tot men favorieten. Dumonde mag je ook catalogeren onder hard trance.
| Originally posted by Nyah ja was wel nice en de randanimatie was zeker de moeite |

Re: Hardtrance...
| Originally posted by diddi Wie (producer en dj) zijn volgens jou de helden van de Hardtrance? |
)
Kai Tracid heeft zalige producties. Maar mijn favoriete hardtrancers zijn toch wel Dumonde en Yoji Biomehanika, alhoewel gezegd wordt dat zijn stijl harddance is...
| Originally posted by Lady_LizzY Lol @ Bertn's avatar |
| Originally posted by Bertn een eerbetoon aan de mongool van het jaar |
Bwah, ik vond dat die 3 gasten in mongolisme niet voor elkaar moesten onderdoen eerlijk gezegd
Kerel zit op te scheppen over de sterkte van hun relatie, maar neukt daar de eerste dag meteen een vrouw...maar dat was niet zo erg volgens hem. Maar zijn vriendin die de beelden ziet, boos is en daarom 2 weken later een andere kerel kust, d�t was onaanvaardbaar!
Anyway, back on topic:
Marc Dawn - Expander (Flutlicht remix
Die blijft het doen voor mij 
1 vd enigste zalig hardtrance platen vind ik Arome - hands up (dj scot project remix).
Re: Re: Hardtrance...
| Originally posted by MikeVee Kai Tracid en de Tracid Traxx artiesten (al durft men die tegenwoordig onder te brengen bij hardstyle ) |
De hardtrance-producer van het moment voor mij is Mark Dearden. Hij is de man achter Marcos, Musikman, Euphonic, ...
Zijn beste producties imo :
- Marcos - Cosmic String
- Marcos - Just For A Day
- Musikman - The Day After Tomorrow
- Euphonic - Asia
- Euphonic - Starglider
- Euphonic - Sahara
Ik vind het nog altijd spijtig dat Marco Guardia ermee gestopt is, het brein achter SHOKK, Flutlicht, Reverb, ...
Voor de rest kan ik appreci�ren :
- Marcel Woods
- Jesselyn
- de oude Kai Tracid
- de oude Cosmic Gate
- DJ Scot Project
- Ace Da Brain
- Yoji Biomehanika (soms)
| Originally posted by Gladius 1 vd enigste zalig hardtrance platen vind ik Arome - hands up (dj scot project remix). |
| Originally posted by Gladius 1 vd enigste zalig hardtrance platen vind ik Arome - hands up (dj scot project remix). |
Yoji Biomehanika - A Theme from Banginglobe (System F Remix)
Altitude - Altitude (S.H.O.K.K. Remix)
Woodshokk - Tulips & Chocolate