TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wat ziet men lodderoog, mike rules

Posted by pooley on Jun-22-2005 16:46:

Wat ziet men lodderoog, mike rules

Ik speelde juist een plaat, bekeek hem is van nader en wat ziet men oog, das van freaking mike...
Op het label van J00f

e-tronic - the glass house. (en switch off)

tis een bangelijke schijf, wat psy achtig!

Ik wist niet dat hij volledige producties op andere labels uitbracht (de laatste jaren h�)
Ben er zo van verschoten dat deze een post verdient imHo

Posted by Phortastic on Jun-22-2005 16:48:

the glass house vindek ma platte kak eigenlijk. En ja imodium helpt er bij mij ni tegen. De B-kant (swith on) vind ik daarentegen wel nice...

Posted by Hydra on Jun-22-2005 17:38:

ik vind the glass house een schitterende plaat! Maar ik zou het nu niet echt psy-achtig noemen. Het doet me eerder denken aan die sound van Haak (hoe die stijl ook mag noemen).

Posted by Bertn on Jun-22-2005 18:08:

Naar het schijnt is dat echt zo'n plaat die simpel klinkt op ne stereo, maar een geweldige bom is op de dansvloer

Posted by Jasperovitsj on Jun-22-2005 18:28:

Da is ook Jos, da is ook

Posted by The_G0dfather on Jun-22-2005 22:39:

zeg bertn ben jij die kerel dak opt v gezien heb of vin je da gewoon een coole avatar ?
of ben je gewoon iemand anders

Posted by Jasperovitsj on Jun-22-2005 22:43:

Stel u voor, den Bert de klootzak van Temptation Island, en dan nog hier opt forum

Posted by The_G0dfather on Jun-22-2005 22:44:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj

Stel u voor, den Bert de klootzak van Temptation Island, en dan nog hier opt forum

mja 'k heb het niet gevolgd ma wel ��n aflevering gezien en da was idd klootzakkerig maja heb intss gehoord dat die twee niet eens meer bij mekaar waren dusja...
fantastisch

Posted by Jasperovitsj on Jun-22-2005 22:48:

Ik wil maar zeggen:

Bertn = Bert

Bertn's avatar = Sven uit Temptation Island

Dus ze hebben niks met elkaar te maken, behalve een diep respect van Bert voor de mannelijkheid van Sven

Posted by pooley on Jun-22-2005 22:51:

Sven ruled, die gast heeft gedaan gelijk er al zoveel gedaan hebben in de vorige afleveringen.
Neuken die handel, die zijn er toch voor daar. (niets slechts tegen _andere_ vrouwen)
Legale prostitutie verdoezeld

Posted by The_G0dfather on Jun-22-2005 22:53:

spijtig, had anders wel zin in wat gezever met een 'bekende' kerel

Posted by Bertn on Jun-23-2005 09:11:

verdikke, mijn dekmantel ontmaskerd

nee, ik vind dat de loser van het jaar wel een plaatsje verdiende in mijn avatar

Posted by The_G0dfather on Jun-23-2005 09:49:

anyway, on topic