TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Heineken Nightlife Awards 2005


Posted by Little Theseus on Jun-22-2005 22:19:

Heineken Nightlife Awards 2005




Omdat de discotheek waar ik draai genomineerd is voor deze awards zijn we met al het personeel van discotheek The One in een touringcar op kosten van de zaak naar de nightlife awards gegaan. Het scheen dat we best wel kans maakten op een award..





Deze foto is van vroeg op de avond, Bob's party palace is natuurlijk een erg vette lokatie, maar nog leuker als ie vol zit met dolle horecamensen




In ieder geval, de awards werden uitgereikt per regio, onderverdeeld in Noord, Midden, Zuid en Randstad. Daar werd ook weer onderscheid gemaakt in de danscafe's, discotheken, uitgaanscentra en clubs.

Bij elke categorie werden de drie beste bekendgemaakt en vervolgens tromgeroffel bla spanning tadaa


De winnaars 2005:

Populairste danscafe:

Noord - De Zwetser, Emmen
Midden - Man at Work, Almere
Zuid - De Ontmoeting, Oss
Randstad - Cooldown Cafe, Amsterdam




Populairste Discotheek:

Noord - The Palace, Groningen
Midden - Podium, Hardenberg
Zuid - De Hooizolder, Westkapelle
Randstad - City Life, Reeuwijk
NATIONAAL - City Life, Reeuwijk




Populairste uitgaanscentrum:

Noord - Pruim, Zevenhuizen
Midden - Starlight, Nijkerkerveen
Zuid - Time Out, Gemert
Randstad - Hollywood Music Hall, Rotterdam
NATIONAAL - Hollywood Music Hall, Rotterdam




Populairste Club nationaal:

Matrixx Nijmegen




Helaas niet gewonnen met m'n discotheek, maar wat wil je als je nog maar 1,5 jaar bestaat.
Desalniettemin liep ik de hele dag met een dikke grijns op mn kop want
we zaten zowaar bij de beste 3 van de randstad, en dat is echt een hele prestatie!! Had eerder die avond nog ff met o.a. dj Cor en dj Maurice geouwehoerd en die waren het er over eens dat discotheek The One ZEKER eerste of tweede in haar categorie moest worden. Goed, dan zijn we tweede geworden, en laten we eerlijk zijn, de randstad is de belangrijkste categorie en ben je wat mij betreft ook 2e van heel Nederland
Met name ben ik gewoon blij voor de discotheek maar tis toch wel een lekker opstekertje voor jezelf als dj plus dat het voortaan wat lekkerder lobbyen is
IK BEN ZO BLIJ IK BEN ZO BLIJ ik heb verdomme nog steeds een kater


Verder:
-Die meisjes van Raffish zijn geil, ik stond er met mn neus bovenop
-Bobs roels
-Jamie en Spike van Di-rect wonnen de prijs voor beste vip dj's
-Ali-B die van beste NL artiest en ik moet maar weer zeggen dat Ali irl echt een topgast is
-Froukje de Both toch echt haar tijd heeft gehad, ik hou niet zo van oude magere vrouwen
-"urban & bubbling master" Glenn B verdiend de prijs heeft gewonnen voor beste feestconcept en hij me gewoon nog herkende in de zaal maar ik zo dronken was hem vergat te feliciteren
-Ik die avond toch zulke ultieme lekkere dingen heb aangeraakt; er stond namelijk een stentje van pioneer met de dvj speler, nieuwste effectenbank en mengpaneel - waarmee je mocht spelen, RRRRRrrrRRRRrrRR!!!




Dit was ik, met een paar collega's van The One. We hebben alleen maar op onze website een linkje geplaatst naar de site waar je kan stemmen, ik hoorde dat andere discotheken zelfs jingles afspeelden etc. om meer stemmers te trekken. En we bestaan nog maar 1,5 jaar. Let op mn woorden, volgend jaar is discotheek the One # 1 van Nederland!!


Posted by SnuggLe on Jun-23-2005 06:30:

Ah jammer pik, maar alsnog gefeliciteerd! Was sowieso leuk dat je genomineerd was! Moet dan toch eens langskomen in de One , lijkt me lachen

Btw, hoofdtelefoon al teruggevonden?


Posted by TranceFool on Jun-23-2005 07:07:

Gefeliciteerd man met die 2e stek, netjes
Leuk reportje


Posted by nwopper on Jun-23-2005 09:15:

City Life!
Die baggertent?


Posted by tango on Jun-23-2005 09:29:

Re: Heineken Nightlife Awards 2005

quote:
Originally posted by Little Theseus
Zuid - De Ontmoeting, Oss


WTF Gaat nergens over......


Posted by Little Theseus on Jun-23-2005 12:00:

quote:
Originally posted by nwopper
City Life!
Die baggertent?



tis natuurlijk de populairste; vastgesteld aan de hand van stemmen via internet. Daarom is Tiesto bijvoorbeeld nog steeds populairste dj van de wereld. Bij de nightlife awards laten ze gelukkig nog wel een vakjury discotheken nomineren en analyseren.
Bij the One is het zo dat we uit het niets zijn genomineerd, we wisten van niks tot we ineens in de lijst genomineerden stonden, en vervolgens win je nog bijna ook



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.