TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vad hände med den mysiga stämningen på TA???

Posted by Gaby on Dec-04-2001 10:24:

Dunno Vad hände med den mysiga stämningen på TA???

Posted by RebeL9 on Dec-04-2001 11:27:

hmm har det hänt något med stämningen?
kanske dags att liva upp den
Några förslag?

Posted by Ravesquad on Dec-04-2001 12:12:

Jag ställde också den frågan för ett par dar sen men den tråden e låst nu.. Verkar inte som man får ställa kritiska frågor..

Posted by Gaby on Dec-04-2001 12:18:

Det här har blivit som nån lekplats där barnen är elaka mot varandra!!! Det e ju inte kul längre

Posted by [A|ienFactory] on Dec-04-2001 13:42:

vad pratar ni om egentligen???
...jag tror inte jag hänger med riktigt..

Posted by fruktsoppa on Dec-04-2001 13:59:

jag är på att göra vad som helst egentligen..

Posted by Ravesquad on Dec-04-2001 14:07:

quote:
Originally posted by Gaby
Det här har blivit som nån lekplats där barnen är elaka mot varandra!!! Det e ju inte kul längre

precis det ja menar...trist att mindshooter inte kan ta sitt ansvar..

Posted by [A|ienFactory] on Dec-04-2001 14:09:

quote:
Originally posted by Ravesquad

a, nu får ni asså förklara er!!!

Posted by RebeL9 on Dec-04-2001 14:43:

kanske kan livas upp med lite bra musik?

Posted by [A|ienFactory] on Dec-04-2001 14:56:

quote:
Originally posted by RebeL9
kanske kan livas upp med lite bra musik?

jag tycker att det redan är livligt.

Posted by reveal on Dec-04-2001 16:19:

quote:
Originally posted by Ravesquad

jepp... så fort det blir flamewar, ta bort alla posterna...

Posted by Virus on Dec-04-2001 16:39:

Jaa, jag vet inte heller om det är så bra egentligen att "svenska folket" är stängd. Det kommer nog att resultera i att färre nya kommer att skriva om sig själva..

Skulle man inte istället kunna sätta typ "Svenska Folket - Inget skitsnack, då åker ni ut", kanske lite mer välformulerat, men nåt liknande i subject?? Det skulle underlätta för mind oxå, det blir mindre krångel än om alla måste skicka saker via honom..

Posted by Aendy on Dec-04-2001 17:10:

Det stod ju faktiskt något liknande i första inlägget av Gaby, men problemet var inte från början att det blev snack där utan att det dök upp en massa löjliga bogus namn från någon som försökte vara rolig.

Posted by Virus on Dec-04-2001 17:46:

Ja, jag vet. men om man öppnar den tråden så är det ju, väl, inte så att denne kommer att kasta sig på tangentbordet och göra om det..

Man kan väl döpa den till "Svenska Folket - Bara seriösa presentationer.." -nånting.

Posted by SteveTranz4ever on Dec-04-2001 20:24:

Ända sen jag kom hit så har det vart som en slags familje känsla i trancEaddict forumen. Jag var här innan det fanns en svensk del och det har alltid funnits en del som inte bidrar så mycket till dessa forum.
Detta ser man nu iof i min mening mest på dom internationella forumen, där det verkar som en del inte gör annat än att ser på Ricky Lake och Jerry Springer och därefter använder sina krafter att efterlikna dom. En del helt omotiverad kritik faller på en del thread startare som inte förkänar det, att ge negativ och icke konstruktiv kritik gör att stämmningen bara blir sämmre. tex. har jag sett nån rackat ner totallt på nån bara för han snacka om en äldre låt som var lite komersiell. Detta var länge sen.

Det är ju lite barn stuga ibland, men det tyckerjag e helt ok till en viss gräns och så länge det passar in i situationen och diskussionen i threaden (lite off kan man ju gå, som att prata om Mc Donalds ). Lite humor skadar inte, man ska nog också ta det mesta med en nypa salt. Det en del kanske uppfattar som tjaffs eller liknande kanske en annan uppfattar som en vanlig diskussion med skilda åsikter.

Jag har nog missat det mesta som gjort att det är lite oroligt här just nu. Men ju mer man gräver ju mer kommer man att hitta. Man kanske hittar sån skit som inte finns där igentligen.

Några tankar bara...

Posted by x-dream on Dec-04-2001 20:29:

quote:
Originally posted by Gaby

Det är ju sant som du säger....Men vi får väl vänta å se om det lugnar ner sig lite...

Annars är det ju inte samma gamla vanliga känsla att komma tbx till den svenska delen å diskutera med folket här.....

Tycker att det har spårat ur lite....

Posted by reveal on Dec-04-2001 20:37:

jag tycker att det är fler inlägg om att det har varit bråk, än vad bråket var stortm antal inlägg räknat. lägg ner allt nu för h, och återgå till det som var innan, dvs för 2 dagar sen, "bråket" varade 1 dag... känns inte lönt att snacka om det längre

Posted by Gaby on Dec-04-2001 20:49:

Love

Let's be the big happy family we used to be ...

Posted by Ravesquad on Dec-04-2001 21:50:

Love

jaaaaaa

Posted by [A|ienFactory] on Dec-04-2001 21:54:

quote:
Originally posted by reveal
jag tycker att det är fler inlägg om att det har varit bråk, än vad bråket var stortm antal inlägg räknat. lägg ner allt nu för h, och återgå till det som var innan, dvs för 2 dagar sen, "bråket" varade 1 dag... känns inte lönt att snacka om det längre

Precis.
Du syftar väl på dispyterna mellan mig och Aendy. Det är inget att diskutera. Och att stänga och ta bort trådar var MIN ide, mindshooter har ingen skuld som helst i det här. Jag hann prata med honom först bara. Nu vet jag i alla fall vilken typ av humor jag ska låta bli att presentera. Lita på mig, det blir inga fler bråk....

Eller hur Aendy?

Posted by mindshooter on Dec-05-2001 06:43:

Ok vet ej vad som är problemet just nu........Om man läser i svenska folket kan man se vad jag ska göra för att åtgärda problemet..... Om att jag ska starta en Stängd sådan där jag skriver in presentationerna....så att det inte kan bli massa skitsnack....anledningen til att jag stängde din Ravesquad var av EN anledning...Aendy och Alien hade satt igång och skriva inlägg som var böcker långa om hur den andra var störd i huvudet (ursäkta utrycket) och jag tyckte inte att det var en diskussion som behövde fortsätta, speciellt inte när Alien ville ha bort den.....Tror inte att aendy fick ut speciellt mycket av den heller....Och ravesquad...
Om du inte får visa kritik mot forumet....så hade jag väl inte stängt din tråd...utan tagit bort den right? Jag stängde den för att alla skulle kunna läsa vad du skrivit.........Den här ska jag självklart hålla öppen för det finns nånting att läsa här.....Inte bara massa vulgära påhop.......Om det är någong som känner att jag missbedömt sitatiounen\Sitationerna så kan ni juh skicka ett PM