TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [05+06-08-2005] Beach Party Bocholt 2005


Posted by DJ Sid on Jun-23-2005 15:08:

[05+06-08-2005] Beach Party Bocholt 2005

Hallow,

dit jaar is er ook weer een Belgian Greatest Beach Party, namelijk in Bocholt
en het is tog wel een line-up die hier op tranceaddict het vernoemen waard is (vooral de vetgedrukten namen dus):

nl:

Vrijdag:
PARTY TENT: PIPI, RAF DE WIT, COR FIJNEMAN (NL),SVEN LANVIN
DANCE HALL: STIM, DENNIZ, VDW, THE MIXMASTERS, ORION&SID, DJ JESSELYN (NL)
DANCE HALL XXL: D-ME (21U45), SYLVER (23U15), MILK INC. (01U00) + DJ SVEN ORNELIS (Q-MUSIC)
30+ TENT: TOM DE GROOT

Zaterdag:

PARTY TENT: SEDUCED (22U00), LASH (01U15) + DJ LUC MERTENS (DONNA ULTRATOP PARTY)
R&B ROOM: PHYSIQUE (D-TMF COOLSWEAT)
DANCE HALL: LADY IPHYS, JORIZ, FI-LEAP, DJ FURAX, MARCEL WOODS (NL)
30+ TENT: TOM DE GROOT

zoals ge mss ziet, sta ik zelf ook der tussen, kdraaie same met ne kameraad een setje (Orion & Sid dus)

kom zeker eens langs!!
Sid


Posted by Jakhira on Jun-23-2005 15:20:

Re: [05+06-08-2005] Beach Party Bocholt 2005

quote:
Originally posted by DJ Sid
het is tog wel een line-up die hier op tranceaddict het vernoemen waard is (vooral de vetgedrukten namen dus):
...
DJ FURAX

You're kidding right ?


Posted by Xilver on Jun-23-2005 15:21:

Euhm Furax en Sven Lanvin het vermelden waard op Tranceaddict? Met hunne platte kakjump :S

Line-up zegt me echt niks, to be honest


Posted by X-Tune on Jun-23-2005 15:29:

De line up is meestal bijkomstig bij zulke feestjes.


Posted by Jasperovitsj on Jun-23-2005 15:32:

quote:
Originally posted by X-Tune
De line up is meestal bijkomstig bij zulke feestjes.

Let me guess: Goedkoop bier en schaars geklede sletjes is waar het om gaat?


Maar wel sjiek dat ge zo'n gig hebt kunnen versieren, veel succes!!


Posted by Jakhira on Jun-23-2005 16:36:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Let me guess: Goedkoop bier en schaars geklede sletjes is waar het om gaat?

Ooh I'm there


Posted by X-Tune on Jun-23-2005 16:38:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Maar wel sjiek dat ge zo'n gig hebt kunnen versieren, veel succes!!


Wat is een gig?


Posted by Jakhira on Jun-23-2005 16:40:

quote:
Originally posted by X-Tune
Wat is een gig?

Een optreden


Posted by Phortastic on Jun-23-2005 16:42:

quote:
Originally posted by X-Tune
Wat is een gig?


1024 MB


Posted by DJ Sid on Jun-23-2005 17:47:

quote:
Originally posted by Phortastic
1024 MB


/strijk

jah sorry @ furax en sven lanvin, kweet da die ni echt hier in de smaak vallen, en maar goed ook


Posted by Kaidreas on Jun-23-2005 17:52:

alle jom... dj pipi


Posted by Real on Jun-24-2005 10:02:

Toch mooi Sid, da ge daar tussen staat


Posted by Buoyant on Jun-24-2005 10:10:

quote:
Originally posted by Xilver
Euhm Furax en Sven Lanvin het vermelden waard op Tranceaddict? Met hunne platte kakjump :S

Line-up zegt me echt niks, to be honest



gij weet niet hoeveel boeren en marina's der in bocholt rondlopen die dat het einde van de wereld vinden.


Cool dat ge der tussen staat Sid, ik zal daar wel aanwezig zijn zoals gewoonlijk (wss met beta tshirt) dus ik zal wel eens komen piepen.

wat draait ge trouwens? hardtrance?

edit: ik zie het al een beetje in uwe top 5, als ge die nummer 3 maar draait, want daar kan ik redelijk wild van worden op een feestje

edit2: als ik de laatste producties van marcel woods beetje volg met onder andere Marcel Woods - Beautiful Mind ,Marcel Woods - Cherry Blossom dan kan die mij ook wel bekoren


Posted by DJ Sid on Jun-25-2005 09:11:

quote:
Originally posted by Buoyant
gij weet niet hoeveel boeren en marina's der in bocholt rondlopen die dat het einde van de wereld vinden.


Cool dat ge der tussen staat Sid, ik zal daar wel aanwezig zijn zoals gewoonlijk (wss met beta tshirt) dus ik zal wel eens komen piepen.

wat draait ge trouwens? hardtrance?

edit: ik zie het al een beetje in uwe top 5, als ge die nummer 3 maar draait, want daar kan ik redelijk wild van worden op een feestje

edit2: als ik de laatste producties van marcel woods beetje volg met onder andere Marcel Woods - Beautiful Mind ,Marcel Woods - Cherry Blossom dan kan die mij ook wel bekoren


yuw als ik u zie zal k wel es goeiedag kome zegge fzo

ehm, ik en orion draaien vooral upfront-techno, ikzelf zal mss nog wel wa tech-trance draaie mss, kzal zien wak kan doen ivm met die dark alliance , kan wel zijn dak em er tusse steek


Posted by pooley on Jun-25-2005 09:23:

de Lanvin is echt de max van ne ket
ge zult da wel zien :-)

En proficiat dat ge tussen zo'n namen kunt spelen, das altijd leuk.


Posted by Buoyant on Jun-25-2005 19:07:

quote:
Originally posted by DJ Sid
yuw als ik u zie zal k wel es goeiedag kome zegge fzo

ehm, ik en orion draaien vooral upfront-techno, ikzelf zal mss nog wel wa tech-trance draaie mss, kzal zien wak kan doen ivm met die dark alliance , kan wel zijn dak em er tusse steek



kheb inmiddels al vernomen dat ik u een paar weken geleden tijdens die dj contest in het Auwelke in Bree aan het werk heb gehoord -> dat was zeer goed te pruimen btw
meer van dat graag.


Posted by DJ Sid on Jun-25-2005 21:09:

quote:
Originally posted by Buoyant
kheb inmiddels al vernomen dat ik u een paar weken geleden tijdens die dj contest in het Auwelke in Bree aan het werk heb gehoord -> dat was zeer goed te pruimen btw
meer van dat graag.


haha vetjes

waar zijt gij ergens van dan? mss ken ik u wel

tzal de 5de wss zowa in dezelfde stijl zijn als toen , dus dat zit goed eh


Posted by Buoyant on Jun-26-2005 10:51:

quote:
Originally posted by DJ Sid
haha vetjes

waar zijt gij ergens van dan? mss ken ik u wel

tzal de 5de wss zowa in dezelfde stijl zijn als toen , dus dat zit goed eh


ben van Achel, dus dat is nog wel een stukje van bij u


Posted by DJ Sid on Aug-05-2005 11:37:

jaja, vanavond om 24h is het zover


Posted by Nyah on Aug-05-2005 16:08:

^^^
Ken ook een paar mensen die er naar toe gaan.
Chiek dat je naam ertussen staat, Sid


Posted by DJ Sid on Aug-06-2005 08:41:

zozo het is alweer afgelopen, jammer

maar het was wel geslaagd! en we hebben bij mijn mening een behoorlijk setje gedraaid

wat ik me nog kan herinnere:

Tonio & David Carretta - My Telephone Is Dead
Len Faki - Just A Dance Part 1
Hardcell - Streetlife
Tomaz & Kobbe - Titan
Frank Biazzi - Fiction
Joris Voorn - Incident
Monika Kruse - Latin Lovers
Mojado - Blanco
Umek - Gatex (DJ Leblanc Remix)
Dark Alliance - Genetic
Tomaz vs Filterheadz - Sunshine
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)
T4L - Perfect Blend
Underworld - Born Slippy

we hadden wel serieus concurrentie van Cor Fijneman in de andere tent, maar dat kon voor ons de pret niet drukken

na onze set was Cor wel niet slecht bezig, wel wat meer naar de hardtrance toe.
Jonas Steur (Estuera) nam daarna ff de koptelefoon over, en draait een paar erg lekkere platen (oa Mojado - Senorita , een speciale bootleg dervan, met naranja derdoor gemixt, zei Jonas mij achteraf) jaja dat was wel vies gaan jammer dat het zo kort was
Sven Lanvin heb ik maar even gehoord, maar hij draaide wat meer commerciele dinge a la Marco V - Simulated etc
Jesselyn speelde tschijnt ook goed, maar heb van haar set maar ong 10min gehoord

een geslaagd feesje dus! en vandaag weer opnieuw feesten daar
lekker stuiteren op Furax


Posted by Kaidreas on Aug-07-2005 12:55:

quote:
Originally posted by DJ Sid
zozo het is alweer afgelopen, jammer

maar het was wel geslaagd! en we hebben bij mijn mening een behoorlijk setje gedraaid

wat ik me nog kan herinnere:

Tonio & David Carretta - My Telephone Is Dead
Len Faki - Just A Dance Part 1
Hardcell - Streetlife
Tomaz & Kobbe - Titan
Frank Biazzi - Fiction
Joris Voorn - Incident
Monika Kruse - Latin Lovers
Mojado - Blanco
Umek - Gatex (DJ Leblanc Remix)
Dark Alliance - Genetic
Tomaz vs Filterheadz - Sunshine
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)
T4L - Perfect Blend
Underworld - Born Slippy

ziet er mij een leuke set uit



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.