TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [05+06-08-2005] Beach Party Bocholt 2005
[05+06-08-2005] Beach Party Bocholt 2005
Hallow,
dit jaar is er ook weer een Belgian Greatest Beach Party, namelijk in Bocholt
en het is tog wel een line-up die hier op tranceaddict het vernoemen waard is (vooral de vetgedrukten namen dus):
nl:
Vrijdag:
PARTY TENT: PIPI, RAF DE WIT, COR FIJNEMAN (NL),SVEN LANVIN
DANCE HALL: STIM, DENNIZ, VDW, THE MIXMASTERS, ORION&SID, DJ JESSELYN (NL)
DANCE HALL XXL: D-ME (21U45), SYLVER (23U15), MILK INC. (01U00) + DJ SVEN ORNELIS (Q-MUSIC)
30+ TENT: TOM DE GROOT
Zaterdag:
PARTY TENT: SEDUCED (22U00), LASH (01U15) + DJ LUC MERTENS (DONNA ULTRATOP PARTY)
R&B ROOM: PHYSIQUE (D-TMF COOLSWEAT)
DANCE HALL: LADY IPHYS, JORIZ, FI-LEAP, DJ FURAX, MARCEL WOODS (NL)
30+ TENT: TOM DE GROOT
zoals ge mss ziet, sta ik zelf ook der tussen, kdraaie same met ne kameraad een setje
(Orion & Sid dus)
kom zeker eens langs!!
Sid
Re: [05+06-08-2005] Beach Party Bocholt 2005
| quote: |
| Originally posted by DJ Sid het is tog wel een line-up die hier op tranceaddict het vernoemen waard is (vooral de vetgedrukten namen dus): ... DJ FURAX |
Euhm Furax en Sven Lanvin het vermelden waard op Tranceaddict? Met hunne platte kakjump :S
Line-up zegt me echt niks, to be honest 
De line up is meestal bijkomstig bij zulke feestjes. 
| quote: |
| Originally posted by X-Tune De line up is meestal bijkomstig bij zulke feestjes. |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Let me guess: Goedkoop bier en schaars geklede sletjes is waar het om gaat? |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Maar wel sjiek dat ge zo'n gig hebt kunnen versieren, veel succes!! |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Wat is een gig? |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Wat is een gig? |
| quote: |
| Originally posted by Phortastic 1024 MB |

alle jom... dj pipi
Toch mooi Sid, da ge daar tussen staat 
| quote: |
| Originally posted by Xilver Euhm Furax en Sven Lanvin het vermelden waard op Tranceaddict? Met hunne platte kakjump :S Line-up zegt me echt niks, to be honest |

| quote: |
| Originally posted by Buoyant gij weet niet hoeveel boeren en marina's der in bocholt rondlopen die dat het einde van de wereld vinden. Cool dat ge der tussen staat Sid, ik zal daar wel aanwezig zijn zoals gewoonlijk (wss met beta tshirt) dus ik zal wel eens komen piepen. wat draait ge trouwens? hardtrance? edit: ik zie het al een beetje in uwe top 5, als ge die nummer 3 maar draait, want daar kan ik redelijk wild van worden op een feestje ![]() edit2: als ik de laatste producties van marcel woods beetje volg met onder andere Marcel Woods - Beautiful Mind ,Marcel Woods - Cherry Blossom dan kan die mij ook wel bekoren |

, kan wel zijn dak em er tusse steek
de Lanvin is echt de max van ne ket
ge zult da wel zien :-)
En proficiat dat ge tussen zo'n namen kunt spelen, das altijd leuk.
| quote: |
| Originally posted by DJ Sid yuw als ik u zie zal k wel es goeiedag kome zegge fzo ![]() ehm, ik en orion draaien vooral upfront-techno, ikzelf zal mss nog wel wa tech-trance draaie mss, kzal zien wak kan doen ivm met die dark alliance , kan wel zijn dak em er tusse steek |
| quote: |
| Originally posted by Buoyant kheb inmiddels al vernomen dat ik u een paar weken geleden tijdens die dj contest in het Auwelke in Bree aan het werk heb gehoord -> dat was zeer goed te pruimen btw meer van dat graag. |


, dus dat zit goed eh
| quote: |
| Originally posted by DJ Sid haha vetjes ![]() waar zijt gij ergens van dan? mss ken ik u wel ![]() tzal de 5de wss zowa in dezelfde stijl zijn als toen , dus dat zit goed eh |
jaja, vanavond om 24h is het zover 
^^^
Ken ook een paar mensen die er naar toe gaan.
Chiek dat je naam ertussen staat, Sid ![]()
zozo het is alweer afgelopen, jammer 
maar het was wel geslaagd! en we hebben bij mijn mening een behoorlijk setje gedraaid 
wat ik me nog kan herinnere:
Tonio & David Carretta - My Telephone Is Dead
Len Faki - Just A Dance Part 1
Hardcell - Streetlife
Tomaz & Kobbe - Titan
Frank Biazzi - Fiction
Joris Voorn - Incident
Monika Kruse - Latin Lovers
Mojado - Blanco
Umek - Gatex (DJ Leblanc Remix)
Dark Alliance - Genetic
Tomaz vs Filterheadz - Sunshine
Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)
T4L - Perfect Blend
Underworld - Born Slippy
we hadden wel serieus concurrentie van Cor Fijneman in de andere tent, maar dat kon voor ons de pret niet drukken 
na onze set was Cor wel niet slecht bezig, wel wat meer naar de hardtrance toe.
Jonas Steur (Estuera) nam daarna ff de koptelefoon over, en draait een paar erg lekkere platen (oa Mojado - Senorita
, een speciale bootleg dervan, met naranja derdoor gemixt, zei Jonas mij achteraf) jaja dat was wel vies gaan
jammer dat het zo kort was 
Sven Lanvin heb ik maar even gehoord, maar hij draaide wat meer commerciele dinge a la Marco V - Simulated etc
Jesselyn speelde tschijnt ook goed, maar heb van haar set maar ong 10min gehoord 
een geslaagd feesje dus! en vandaag weer opnieuw feesten daar 
lekker stuiteren op Furax 
| quote: |
| Originally posted by DJ Sid zozo het is alweer afgelopen, jammer ![]() maar het was wel geslaagd! en we hebben bij mijn mening een behoorlijk setje gedraaid ![]() wat ik me nog kan herinnere: Tonio & David Carretta - My Telephone Is Dead Len Faki - Just A Dance Part 1 Hardcell - Streetlife Tomaz & Kobbe - Titan Frank Biazzi - Fiction Joris Voorn - Incident Monika Kruse - Latin Lovers Mojado - Blanco Umek - Gatex (DJ Leblanc Remix) ![]() Dark Alliance - Genetic Tomaz vs Filterheadz - Sunshine ![]() Hertz - Recreate (Montana Re-Edit) ![]() T4L - Perfect Blend Underworld - Born Slippy ![]() |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.