TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- טראקים חדשים
טראקים חדשים
אוקיי חברה
הרבה זמן לא הייתי כאן
אז ככה
אם תוכלו לשגר לכיווני כמה שמות של טראקים חדשים מומלץ טכנו בסגנון סקוט
פרוג'קט או כל דבר אחר שנשמע לכם טוב חוץ מהאוס בבקשה.
אני יודה לכם מאוד ואני גם יפרסם פה כמה חדשים שיש לי.
יאללה לעבודה

Yves Deruyter - Back To Earth [Public Domain Remix]
Essential DJ Team - Ong Diggi Dong [Essential Hardhouse Mix]
Fragma - Say That Youre Here [Hennes And Cold Remix]
Re: טראקים חדשים
| quote: |
| Originally posted by Scorchio אוקיי חברה הרבה זמן לא הייתי כאן אז ככה אם תוכלו לשגר לכיווני כמה שמות של טראקים חדשים מומלץ טכנו בסגנון סקוט פרוג'קט או כל דבר אחר שנשמע לכם טוב חוץ מהאוס בבקשה. אני יודה לכם מאוד ואני גם יפרסם פה כמה חדשים שיש לי. יאללה לעבודה ![]() Yves Deruyter - Back To Earth [Public Domain Remix] Essential DJ Team - Ong Diggi Dong [Essential Hardhouse Mix] Fragma - Say That Youre Here [Hennes And Cold Remix] |
קבל בחתימה שלי אחי... יש לך את זה אפילו מחולק יפה 
1. [DJ Kim]- Jetlag (Alpha Zone Remix)
שכחתי להזכיר את הטראק הזה
פשוט ענק..
Re: טראקים חדשים
| quote: |
| Originally posted by Scorchio Essential DJ Team - Ong Diggi Dong [Essential Hardhouse Mix] |
Re: Re: טראקים חדשים
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אוי זה פשוט טראק ענק הארד האוס במיטבו! כל האוס זה זבל אבל רק הארד האוס זה פצצה לגבות! אצלנו בכפר המצאנו את ריקוד הנוכלים(משהו מהתיכון) שזה פצצה לטראק הזה שירים... אני יתן לך איזה חזק שפירסמתי Don Diablo-Kick the flow יש לי עוד הרבה אבל אני לא יודע מה אתה רוצה |
יש לי כמה שנחשבים נראה לי יחסית חדשים
no name - im your dj (pulsedriver remix)
the_megara_-_megara__promo_vinyl-bmi
Binary Finary - Niterider (CA-LOs Tribal Rework)
Out Of Grace - Obscura (A1 Delivery 01 Mix)
no name - im your dj (pulsedriver remix)
Out Of Grace - Obscura (A1 Delivery 01 Mix)
שני השירים האלה ענקיים אבל הם לא חדשים אני מת על הזה של פולס זה נשמע כמו איזה שיר של יום הולדת כזה הארדקור
והטראק השני לא נורא ממזן יצא לו CDM
אז אולי בגלל זה אתה חושב שזה חדש...
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN no name - im your dj (pulsedriver remix) Out Of Grace - Obscura (A1 Delivery 01 Mix) שני השירים האלה ענקיים אבל הם לא חדשים אני מת על הזה של פולס זה נשמע כמו איזה שיר של יום הולדת כזה הארדקור והטראק השני לא נורא ממזן יצא לו CDM אז אולי בגלל זה אתה חושב שזה חדש... |
Beam vs Cyrus - Lifestyle (Megara Vs Dj Lee Mix)
טראק מפציץ לאללה!!!
אתם גדדולים
marc et claude - Tremble (A1 - Safri Duo vs. Fairlite Remix)
קטלני
| quote: |
| Originally posted by DjChook אתם גדדולים marc et claude - Tremble (A1 - Safri Duo vs. Fairlite Remix) קטלני |
eXeTik
מבחר יפה יש לך בסיגנצ'ור
אני חולה על
space brothers - everywhere i go
ו
Janeiro
| quote: |
| Originally posted by Trance man eXeTik מבחר יפה יש לך בסיגנצ'ור אני חולה על space brothers - everywhere i go ו Janeiro |
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy Beam vs Cyrus - Lifestyle (Megara Vs Dj Lee Mix) טראק מפציץ לאללה!!! |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN גירסא טובה אבל לא משתווה למקורית... |
ואללה חברה תודה
שוב נרדמתי ושכחתי להגיב
אני מייד ניגש לעבודה
הפרומו הוא בכלל
THIS IS OUR MUSIC
AND THAT IS OUR LIFESTYLE
בכלל הם גדולים, לכן לדעתי אין רמיקסים שמשפרים את הסגנון שלהם
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy ת'אמת אחי לא שמעתי עוד ת'טראק המקורי |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.