TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- טראקים חדשים


Posted by Scorchio on Dec-04-2001 14:56:

טראקים חדשים

אוקיי חברה
הרבה זמן לא הייתי כאן
אז ככה
אם תוכלו לשגר לכיווני כמה שמות של טראקים חדשים מומלץ טכנו בסגנון סקוט
פרוג'קט או כל דבר אחר שנשמע לכם טוב חוץ מהאוס בבקשה.
אני יודה לכם מאוד ואני גם יפרסם פה כמה חדשים שיש לי.
יאללה לעבודה


Yves Deruyter - Back To Earth [Public Domain Remix]
Essential DJ Team - Ong Diggi Dong [Essential Hardhouse Mix]
Fragma - Say That Youre Here [Hennes And Cold Remix]


Posted by YuVaL on Dec-04-2001 15:20:

Re: טראקים חדשים

quote:
Originally posted by Scorchio
אוקיי חברה
הרבה זמן לא הייתי כאן
אז ככה
אם תוכלו לשגר לכיווני כמה שמות של טראקים חדשים מומלץ טכנו בסגנון סקוט
פרוג'קט או כל דבר אחר שנשמע לכם טוב חוץ מהאוס בבקשה.
אני יודה לכם מאוד ואני גם יפרסם פה כמה חדשים שיש לי.
יאללה לעבודה


Yves Deruyter - Back To Earth [Public Domain Remix]
Essential DJ Team - Ong Diggi Dong [Essential Hardhouse Mix]
Fragma - Say That Youre Here [Hennes And Cold Remix]


4 Clubber - Children (Future Breeze Vs Junkfood Junkies Mix)
Brooklyn Bounce - Club Bizzare (Dj Scot Project Mix)

יש לי עוד המון אני פשוט לא זוכר כרגע


Posted by eXeTik on Dec-04-2001 16:30:

קבל בחתימה שלי אחי... יש לך את זה אפילו מחולק יפה


Posted by YuVaL on Dec-04-2001 18:14:

1. [DJ Kim]- Jetlag (Alpha Zone Remix)
שכחתי להזכיר את הטראק הזה
פשוט ענק..


Posted by m0sh on Dec-04-2001 19:32:

Re: טראקים חדשים

quote:
Originally posted by Scorchio
Essential DJ Team - Ong Diggi Dong [Essential Hardhouse Mix]


אוי זה פשוט טראק ענק

הארד האוס במיטבו!

כל האוס זה זבל אבל רק הארד האוס זה פצצה לגבות!

אצלנו בכפר המצאנו את ריקוד הנוכלים(משהו מהתיכון) שזה פצצה לטראק הזה

שירים...

אני יתן לך איזה חזק שפירסמתי

Don Diablo-Kick the flow

יש לי עוד הרבה אבל אני לא יודע מה אתה רוצה


Posted by Dj Black on Dec-05-2001 00:05:

Re: Re: טראקים חדשים

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


אוי זה פשוט טראק ענק

הארד האוס במיטבו!

כל האוס זה זבל אבל רק הארד האוס זה פצצה לגבות!

אצלנו בכפר המצאנו את ריקוד הנוכלים(משהו מהתיכון) שזה פצצה לטראק הזה

שירים...

אני יתן לך איזה חזק שפירסמתי

Don Diablo-Kick the flow

יש לי עוד הרבה אבל אני לא יודע מה אתה רוצה



ריקוד הנוכלים
\:

אני ממליץ על
tukan - light a rainbow (mixes) Cj Stone -cd-bmi


אהבתי


Posted by Hell_Copter on Dec-05-2001 05:47:

יש לי כמה שנחשבים נראה לי יחסית חדשים

no name - im your dj (pulsedriver remix)

the_megara_-_megara__promo_vinyl-bmi

Binary Finary - Niterider (CA-LOs Tribal Rework)

Out Of Grace - Obscura (A1 Delivery 01 Mix)


Posted by m0sh on Dec-05-2001 07:17:

no name - im your dj (pulsedriver remix)

Out Of Grace - Obscura (A1 Delivery 01 Mix)

שני השירים האלה ענקיים אבל הם לא חדשים אני מת על הזה של פולס זה נשמע כמו איזה שיר של יום הולדת כזה הארדקור

והטראק השני לא נורא ממזן יצא לו CDM
אז אולי בגלל זה אתה חושב שזה חדש...


Posted by Hell_Copter on Dec-05-2001 07:24:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
no name - im your dj (pulsedriver remix)

Out Of Grace - Obscura (A1 Delivery 01 Mix)

שני השירים האלה ענקיים אבל הם לא חדשים אני מת על הזה של פולס זה נשמע כמו איזה שיר של יום הולדת כזה הארדקור

והטראק השני לא נורא ממזן יצא לו CDM
אז אולי בגלל זה אתה חושב שזה חדש...


יכול להיות
אמרתי שנראה לי שהם יחסית חדשים


Posted by YuVaL on Dec-05-2001 09:33:

Beam vs Cyrus - Lifestyle (Megara Vs Dj Lee Mix)

טראק מפציץ לאללה!!!


Posted by DjChook on Dec-05-2001 12:00:

אתם גדדולים

marc et claude - Tremble (A1 - Safri Duo vs. Fairlite Remix)

קטלני


Posted by Hell_Copter on Dec-05-2001 12:24:

quote:
Originally posted by DjChook
אתם גדדולים

marc et claude - Tremble (A1 - Safri Duo vs. Fairlite Remix)

קטלני


באמת טראק קטלני

במיוחד עם הווקאלס באמצע

משהו בנזונה


Posted by Sm0keMachine on Dec-05-2001 19:56:

eXeTik
מבחר יפה יש לך בסיגנצ'ור
אני חולה על
space brothers - everywhere i go
ו
Janeiro


Posted by eXeTik on Dec-05-2001 20:59:

quote:
Originally posted by Trance man
eXeTik
מבחר יפה יש לך בסיגנצ'ור
אני חולה על
space brothers - everywhere i go
ו
Janeiro


האמת שהרבה אומרים לי שהם אוהבים את הטעם שלי, תסתכלו מדי פעם... אני אעדכן את הרשימה


Posted by m0sh on Dec-05-2001 21:19:

quote:
Originally posted by DJ-Energy
Beam vs Cyrus - Lifestyle (Megara Vs Dj Lee Mix)

טראק מפציץ לאללה!!!


גירסא טובה אבל לא משתווה למקורית...


Posted by YuVaL on Dec-05-2001 22:01:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


גירסא טובה אבל לא משתווה למקורית...


ת'אמת אחי לא שמעתי עוד ת'טראק המקורי


Posted by Scorchio on Dec-06-2001 07:14:

ואללה חברה תודה
שוב נרדמתי ושכחתי להגיב
אני מייד ניגש לעבודה


Posted by DjChook on Dec-06-2001 16:28:

הפרומו הוא בכלל

THIS IS OUR MUSIC

AND THAT IS OUR LIFESTYLE

בכלל הם גדולים, לכן לדעתי אין רמיקסים שמשפרים את הסגנון שלהם


Posted by m0sh on Dec-06-2001 16:32:

quote:
Originally posted by DJ-Energy


ת'אמת אחי לא שמעתי עוד ת'טראק המקורי



w00000000000ttttt

ששאלתי אותך אמרתי לי שזה ישן

זה הטראק טכנו חווה על הזמן

כבר אמרתי בעבר שלדעתי הם יותר מקוסמיק גייט



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.