TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Bier of pijpbeurt op Dance Valley
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Remy D on Jun-24-2005 12:22:

Bier of pijpbeurt op Dance Valley

The Cranberries - Shattered (Arctic Quest Bootleg)

Airbiscuit - Lately (Riley & Durrant Remix)

wie deze 2 nummers voor mij heeft geef ik op DV een bier of een pijpbeurt.

ik zou heel blij zijn met deze nummers, krijg er geen genoeg van in ASOT 200


Posted by ahp2002 on Jun-24-2005 12:28:


Posted by SnuggLe on Jun-24-2005 12:49:



Bier graag Remy. Niet al te lauw graag, anders denk ik dat het je zeik is


Posted by AirPole on Jun-24-2005 15:18:

Heb hier nog wel een bootlegje liggen van die Cranberries - Shattered.

En die andere kazige track kan je wel krijgen, moet je even een asot downloaden van ongeveer 4/5/6 week terug.


Start teh sucking pls


Posted by Roger on Jun-24-2005 15:35:

ongelooflijk..


Posted by Remy D on Jun-24-2005 17:51:

quote:
Originally posted by AirPole
Heb hier nog wel een bootlegje liggen van die Cranberries - Shattered.

En die andere kazige track kan je wel krijgen, moet je even een asot downloaden van ongeveer 4/5/6 week terug.


ja rukker die ASOT heb ik wel allemaal, ik wil de mp3's hebben


Posted by jp on Jun-24-2005 19:35:

effe een vraagje tussendoor: spit or swallow?


Posted by Asperge on Jun-24-2005 19:46:

ik heb die airbiscuit wel voor je, maar ben niet op dance valley, doe maar een biertje op een ander feest en pm me maar


Posted by AirPole on Jun-25-2005 09:06:

quote:
Originally posted by Remy D
ja rukker die ASOT heb ik wel allemaal, ik wil de mp3's hebben



Lees dan ook slet. Ik heb die bootleg van The Cranberries WEL.

Dus zeg het maar.


Posted by Freezel on Jun-25-2005 09:15:

quote:
Originally posted by AirPole
Lees dan ook slet. Ik heb die bootleg van The Cranberries WEL.

Dus zeg het maar.



Je bedoeld een onvolledige streamrip?


Posted by AirPole on Jun-25-2005 09:19:

quote:
Originally posted by Freezel
Je bedoeld een onvolledige streamrip?




Eh ja

Bedankt man. Nu krijg ik dus geen pijpbeurt meer. Lekker tof van je.









Posted by Remy D on Jun-25-2005 10:45:

quote:
Originally posted by AirPole
Lees dan ook slet. Ik heb die bootleg van The Cranberries WEL.

Dus zeg het maar.

beter die steamrip is goed genoeg voor mij


Posted by robin on Jun-25-2005 11:59:

quote:
Originally posted by Remy D
beter die steamrip is goed genoeg voor mij


ehm.. dan kan je het net zo goed zelf even uit die asot knippen


Posted by Roger on Jun-25-2005 12:46:

hij is beter in pijpen als knippen denk ik


Posted by HiGH_NrG on Jun-25-2005 12:59:

quote:
Originally posted by Roger
hij is beter in pijpen als knippen denk ik


Je spreekt uit ervaring?


Posted by Roger on Jun-25-2005 13:10:

ja had een keer stiekum gekeken toen hij jou ergens voor aan het bedanken was


Posted by eXos on Jun-25-2005 13:47:

Re: Bier of pijpbeurt op Dance Valley

quote:
Originally posted by Remy D
Airbiscuit - Lately (Riley & Durrant Remix)

wie deze 2 nummers voor mij heeft geef ik op DV een bier of een pijpbeurt.


Airbiscuit-Lately__Riley_And_Durrant_Mix-320kbps-CD



Posted by HiGH_NrG on Jun-25-2005 14:11:

quote:
Originally posted by Roger
ja had een keer stiekum gekeken toen hij jou ergens voor aan het bedanken was


Vieze voyeur!


Posted by _Supreme on Jun-25-2005 18:26:

ik heb ze allebei voor je..

msn: sdesigns (at) home.nl


Posted by Remy D on Jun-25-2005 20:50:

quote:
Originally posted by Roger
hij is beter in pijpen als knippen denk ik

hij is denk de beste furgahobba maar hier spreekt hij toch best de waarheid...


Posted by nwopper on Jun-26-2005 08:49:

Ik heb ze ook...

...maar ik lust geen bier en heb geen lul...


Posted by robin on Jun-26-2005 09:51:

quote:
Originally posted by nwopper
...ik lust geen bier...


wijf!




oh wacht..


Posted by nwopper on Jun-26-2005 14:02:

quote:
Originally posted by robin
wijf!




oh wacht..



Posted by _Supreme on Jun-26-2005 22:51:

Je hoeft ze niet?


Posted by SnuggLe on Jun-27-2005 06:29:

Het mooiste is dat 90% van de mensen die hier reageert Remy nog nooit i.r.l. heeft gezien

Remy lul, we drinken een biertje op DV, mag jij Sasha weer uit gaan schelden


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.