TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Bier of pijpbeurt op Dance Valley
Pages (2): [1] 2 »
Bier of pijpbeurt op Dance Valley
The Cranberries - Shattered (Arctic Quest Bootleg)
Airbiscuit - Lately (Riley & Durrant Remix)
wie deze 2 nummers voor mij heeft geef ik op DV een bier of een pijpbeurt.
ik zou heel blij zijn met deze nummers, krijg er geen genoeg van in ASOT 200

Bier graag Remy. Niet al te lauw graag, anders denk ik dat het je zeik is 
Heb hier nog wel een bootlegje liggen van die Cranberries - Shattered.
En die andere kazige track kan je wel krijgen, moet je even een asot downloaden van ongeveer 4/5/6 week terug.
Start teh sucking pls 
ongelooflijk..
| quote: |
| Originally posted by AirPole Heb hier nog wel een bootlegje liggen van die Cranberries - Shattered. En die andere kazige track kan je wel krijgen, moet je even een asot downloaden van ongeveer 4/5/6 week terug. |
effe een vraagje tussendoor: spit or swallow?
ik heb die airbiscuit wel voor je, maar ben niet op dance valley, doe maar een biertje op een ander feest en pm me maar
| quote: |
| Originally posted by Remy D ja rukker die ASOT heb ik wel allemaal, ik wil de mp3's hebben |
| quote: |
| Originally posted by AirPole Lees dan ook slet. Ik heb die bootleg van The Cranberries WEL. Dus zeg het maar. |
| quote: |
| Originally posted by Freezel Je bedoeld een onvolledige streamrip? |
| quote: |
| Originally posted by AirPole Lees dan ook slet. Ik heb die bootleg van The Cranberries WEL. Dus zeg het maar. |
| quote: |
| Originally posted by Remy D beter die steamrip is goed genoeg voor mij |
hij is beter in pijpen als knippen denk ik
| quote: |
| Originally posted by Roger hij is beter in pijpen als knippen denk ik |
ja had een keer stiekum gekeken toen hij jou ergens voor aan het bedanken was
Re: Bier of pijpbeurt op Dance Valley
| quote: |
| Originally posted by Remy D Airbiscuit - Lately (Riley & Durrant Remix) wie deze 2 nummers voor mij heeft geef ik op DV een bier of een pijpbeurt. |
| quote: |
| Originally posted by Roger ja had een keer stiekum gekeken toen hij jou ergens voor aan het bedanken was |
ik heb ze allebei voor je..
msn: sdesigns (at) home.nl
| quote: |
| Originally posted by Roger hij is beter in pijpen als knippen denk ik |
Ik heb ze ook...
...maar ik lust geen bier en heb geen lul... 
| quote: |
| Originally posted by nwopper ...ik lust geen bier... |
wijf!
| quote: |
Originally posted by robin wijf! oh wacht.. |
Je hoeft ze niet? 
Het mooiste is dat 90% van de mensen die hier reageert Remy nog nooit i.r.l. heeft gezien 
Remy lul, we drinken een biertje op DV, mag jij Sasha weer uit gaan schelden 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.