TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vraagje....
Pages (2): [1] 2 »
Vraagje....
Meisje loopt voorbij..
ja ik heb voor kont tieten hooft gekozen, waarom omdat ik dat gewoon doe.. waarom uuh.. ben al een tijd niet meer naar mijn therapeut geweest dus k zou het andwoord er eigenlijk niet op weten.. 
ik vind denk ik ook lekkere kont belangrijker dan mooie/grote tieten, oei gewaagde opmerking.. 
Ik heb gestemd op:Anders... namelijk
Ik val nml op mannen 
| quote: |
| Originally posted by TimeportE ja ik heb voor kont tieten hooft gekozen, waarom omdat ik dat gewoon doe.. waarom uuh.. ben al een tijd niet meer naar mijn therapeut geweest dus k zou het andwoord er eigenlijk niet op weten.. ![]() ik vind denk ik ook lekkere kont belangrijker dan mooie/grote tieten, oei gewaagde opmerking.. |

Hoofd
Tieten
Kont
Da was m

mmm voor mij is kontje wel heel belangrijk.. t liefst zo groot mogelijk..
Voted 4: kont hoofd tieten..
ik krijg echt zwaar zin in zaterdag..
Ik heb gekozen voor de 'van boven naar beneden look'. Maar ik moet zeggen dat dit per vrouwtje kan verschillen. Als ik te laat kijk en ze is al voorbij kijk ik graag nog ff naar het lekkere kontje. 
Er zijn ook vrouwtjes die zo'n lekker hoofd hebben dat het niet uitmaakt of ze een mooie kont of tieten hebben..tenzij dit erg uit de hand loopt natuurlijk 
lippen, ogen en verder kijk ik niet want dan is ze al te dichtbij om t goed te zien
whehe 
Hoofd
Tieten
Kont
hoofd kont tieten
ze kan nog zo'n lekker lichaam hebben, als ze een gruwelijke kutkop heeft komt haar tong bij mij niet naar binnen 
noukijk, nou had ik het der gister nog over......als ik op CS loop kijk ik altijd naar de lekkere kontjes, die zijn zooooooooooo geil...maarja.......dan komen de tieten.......en als klap op de vuurpijl zo'n rotte kop.......DAS KUT!!!
..............maar ik kijk ook altijd naar het schaambeen van de vrouw, en als ze een liplees broek aan hebben dan is dat altijd maar mooi meegenomen 
hangt van richting af... als ze richting my komt lopen zeg maar, dan ga ik natuurlijk niet eerst wachten tot ze voorbij is om dr kontje te kijken...
dus...
meisje mijn richting op:
koppie, tietjes, kontje
meisje andere richting op:
kontje, koppie, tietjes
kont-hoofd-tieten
Als ze geen lekker kontje heeft interesseert de rest me al nie meer
Daarna vinnik een lekker koppie belangrijker dan een paar tieten.
GreetZ, DC
Ik kick wel op de BIPS :P
kont, gezicht, tieten.
Als eerste kijk ik meestal toch wel naar het kontje, ligt er maar aan hoe ik haar tegenkom.
Ze kan nog zo mooi zijn, maar ik knap af op een dikke kont.
Maar het gezicht is natuurlijk wel belangrijk.
Het is trouwens niet alleen de kont, maar ook de benen. Misschien nog wel meer de benen dan de kont.
Ze kan een mooie kont heben, maar nog geen mooie benen.
Heft ze mooie benen, heeft ze bijna altijd een mooie kont.
Hoofd - kont - tieten 
Kontje vind ik wel heel geil altijd maar bij mij gaat het toch om de eerste blik van het meisje (dan moet ze natuurlijk geen paardebek hebben, anders kijk ik niet eens
). En als die goed is dan kijk ik naar de rest. En daarom deze keus.
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ik heb gestemd op:Anders... namelijk Ik val nml op mannen |

hoofd - kont -tieten
Heel belangrijk !! 
(btw....... die sneeuwpop is nieuw, niet?? hij's goed !!)
Ik ben geen sneeuwpop, ik ben een skimuts! 
valt me tegen van Alpha dat hij deze thread niet heeft geopend....
Shame on you ALpha! 
dat is meestal hoofd kont tieten 
Tja...hoofd,kont,tieten
voor mij ook hoofd, kont, tieten 
Valt me op dat tieten niet erg belangrijk worden gevonden (iig minder), misschien een geruststelling voor sommige dames 

wat ik me afvraag: hoe kun je hoofd/kont/tieten in die volgorde kijken??
rennen jullie dr achteraan om alsnog ff dr tieten te bekijken ofzo??
| Originally posted by Gekhous wat ik me afvraag: hoe kun je hoofd/kont/tieten in die volgorde kijken?? rennen jullie dr achteraan om alsnog ff dr tieten te bekijken ofzo?? |