TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BETA Party v3
Pages (70): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »

Posted by Jasperovitsj on Jun-24-2005 23:17:

Smiley DJ 07-07-2006 - Rector, Gent - BETA Party V3!!

Dit is een oproep aan alle Beta's:

Zoals jullie ondertussen al wel zullen weten is de oorspronkelijke locatie voor de volgende party - The Zoo in Hasselt - een klein beetje failliet, en zitten we dus zonder zaal om ons feestje in te houden!

Dus nu moeten we nog snel op zoek gaan naar een andere geschikte locatie. In de andere thread waren al enkele suggesties naar voor gekomen, maar op die manier is het nogal omslachtig om iets fatsoenlijk af te spreken. Daarom dus deze thread!

Wat ik jullie vraag is:

- Alle mensen die een geschikte zaal kennen, post ze hier in deze thread, met zo veel mogelijk gegevens!

- Indien mogelijk, contacteer dan zelf de eigenaars van de zaal om af te spreken. Want het is voor ons heel moeilijk om een zaal vast te leggen in een stad tientallen kilometers van waar wij wonen. Plus, misschien kunnen jullie wat contacten uitspelen

- Als je een zaal bespreekt of wil vastleggen, blijf altijd in contact met mij of Cresto, zodat we alles wat kunnen co�rdineren.

- Doe het ook zo snel mogelijk, hoe sneller we een zaal hebben, hoe sneller we de rest kunnen opstarten!!

Onder een geschikte zaal wordt verstaan:

* Een zaal die makkelijk bereikbaar is, dus liefst in ��n van de provinciehoofdsteden (Hasselt, Leuven, Antwerpen,...). Ze kan ook best goed bereikbaar zijn met het openbaar vervoer, aangezien er toch best wat Beta's met de trein komen naar alle waarschijnlijkheid.

* Een zaal met voldoende capaciteit (+/- 100 personen minimum), maar ook niet t� groot! Het moet nog gezellig blijven zonder te krap te zijn of leeg te lijken, ook al is er 200 man. Ik denk dat we toch wel zeker op een 75 tot 100 bezoekers mogen rekenen (hopelijk meer natuurlijk ), dus ga wat op je gevoel af.

* Een zaal die niet te veel kost. Ons budget is redelijk beperkt, dus ik zou 150� � 200� als maxmum nemen. Daarbij dan ook liefst een zaal waar we zelf de toog moeten/kunnen uitbaten, of toch tenminste een procent op de drank krijgen. Zo kunnen we de inkom weeral gratis houden zonder verlies te moeten lijden. En er zijn meer dan genoeg ervaren Beta's die achter een toog kunnen staan!

* Liefst een zaal waar er reeds een goeie installatie aanwezig is! Dat wil dus zeggen: degelijk geluid en belichting en degelijk DJ-materiaal. Bij twijfel daarover mag je mij altijd contacteren. We hebben een heel beperkt budget, dus materiaal bijhuren zal er waarschijnlijk niet inzitten.

* Dit mag, maar is niet noodzakelijk: een zaal waar ze wel meer EDM-feestjes houden. Zo is er veel kans dat we al zeker een aantal vaste bezoekers over de vloer krijgen

En daarbij mag je ook ineens horen of er eventueel sponsoringmogelijkheden zijn in de buurt. We zijn niet kieskeurig, dus iedereen die wil sponsoren is welkom op onze affiche Als sponsors details vragen mag je mij daar ook altijd over contacteren, maar leg nog niks van sponsoring vast voordat er een zaal zelf is vastgelegd of course

!!! Ook heel belangrijk is de datum: Uit de poll was 30 juli als beste datum naar voren gekomen, maar de kans is groot dat deze datum al bezet is ondertussen. Probeer die datum toch als streefdoel te houden, of toch in ieder geval voor een zaterdag te opteren! Of een dag voor een feestdag, dan zijn de meeste mensen ook vrij om te gaan feesten.

Dus alles ligt nu zo'n beetje in jullie handen, wees dan ook snel aub! Als er vragen of opmerkingen zijn, post ze hier op PM me, maar probeer aub deze thread wat schoon en relevant te houden!

Posted by djcresto on Jun-24-2005 23:57:

tis misschien een stom voorstel, maar de rector, zaal waar vorige keer onze beta party doorging is nog vrij op 30 juli. Bovendien is de zaal beschikbaar voor 1 euro, is er een goeie installatie aanwezig en hebben we iets van winst op onzen drank.

Uiteraard zou ik ook liever eens een fuif in Antwerpen, Leuven of Hasselt hebben omdat meer beta's in die regionen wonen. Maar bij gebrek aan beter...

Posted by Jasperovitsj on Jun-25-2005 00:03:

Ik had ook al met dat idee gespeeld, en ik denk dat we dat best als een soort van laatste optie kunnen nemen? Als er binnen pakweg een week geen deftig voorstel uit de bus komt voor een andere zaal, dan kunnen we toch opteren voor de rector? Dan kunnen we daar wel wat winst maken (meer dan vorige keer nog) zonder de huur en met de opbrengst op de drank, en dan hebben we wat meer budget voor een party in de herfst ofzo...

Posted by FUSyke on Jun-25-2005 06:23:

quote:
Originally posted by djcresto
tis misschien een stom voorstel, maar de rector, zaal waar vorige keer onze beta party doorging is nog vrij op 30 juli. Bovendien is de zaal beschikbaar voor 1 euro, is er een goeie installatie aanwezig en hebben we iets van winst op onzen drank.

Uiteraard zou ik ook liever eens een fuif in Antwerpen, Leuven of Hasselt hebben omdat meer beta's in die regionen wonen. Maar bij gebrek aan beter...

Ik zat er ook aan te denkenDe zaal is maar 1� + winst op de drank = een aardig bedragjeMaar we kunnen dit idd houden als laatste optie, eerst eens in Antwerpen ofzo zoeken.

Posted by Pheatus on Jun-25-2005 07:03:

Ik vrees dat ik weinig zal kunnen helpen met zoeken van locaties. Ik ken wel een paar zalen maar die liggen meestal nogal op 'de buiten'.

Volgens mij lijkt De Rector een ideale plaats nochtans. Ik zou in ieder geval al contact opnemen met de eigenaar, Jasper. Zodat die datum ZEKER niet ingenomen wordt door iemand anders!

Posted by Buoyant on Jun-25-2005 07:06:

quote:
Originally posted by djcresto

Dan ga ik mijn best eens doen, want ik heb totally geen zin om weer zo ver te reizen.

Posted by E-motion_error on Jun-25-2005 08:10:

Hey ik weet niet of het groot genoeg is etc... maar boven Caf� Alegria op de Oude Markt kan je een zaal huren(Esperan�a) foto's van het zaaltje zijn op de site te vinden. Het zaaltje wordt geregeld afgehuurd voor D&B-feestjes en dergelijke.

http://www.cafealegria.be/
Bij de boeking van bar Esperan�a wordt 50 euro betaald. Dit bedrag is meteen de volledige huurprijs.
Hiervoor krijg je:
� de huur van de zaal vanaf een beginuur dat je zelf bepaalt
� vrij gebruik van volledige geluids- en lichtinstallatie (de discobar bevat 2 cd-spelers, 2 platenspelers en een mengpaneel; GEEN koptelefoon)
� de kosten voor Sabam zijn inbegrepen in de huurprijs (indien er geen toegangsgeld gevraagd wordt voor het feestje)
� een barman die je de hele avond bedient
� de opkuis na het feestje wordt ook voor jou gedaan.

Niet inbegrepen in de huurprijs: Drank

Voor meer info over boeking en prijzen: 016/20 11 07

Posted by Bertn on Jun-25-2005 08:15:

^

is dat zaaltje niet v����l te klein? ik ben daar al eens geweest voor een feestje...

Ge kunt natuurlijk ook altijd de Blauwe Kater proberen te regelen in leuven, daar ben ik al eens naar een trancefeestje geweest. Tevens is dat de zaal waar de laatste aflevering van Het Eiland is opgenomen!

Posted by E-motion_error on Jun-25-2005 08:15:

Ander zaaltje in Leuven is de Waaiberg, worden geregeld house-feestjes gegeven maar zal boven jullie budget liggen(huurprijs zaal=+/-400�)

en verder het Musicaf� natuurlijk
staat niks op de website van prijs etc... maar je kan eventueel alleen het bovenste zaaltje afhuren, je moet maar is contact opnemen bij interesse.
MusiCafe

Muntstraat 5
3000 Leuven
Belgium

Tel : 32(0)16 200 641
Cell: 32(0)479 465 484

[email protected]
www.musicafe.be

Posted by E-motion_error on Jun-25-2005 08:16:

quote:
Originally posted by E-motion_error
Hey ik weet niet of het groot genoeg is

Posted by E-motion_error on Jun-25-2005 08:26:

nog wat links/contactgegevens van zaaltjes in Leuven:
RUMBA: http://www.rumba.be/
APERO: Oude Markt 52 Tel: 016/223776

er zullen er nog wel zijn(zoals gezegd: Blauwe Kater, Albatros,...)

Posted by InTeXoR on Jun-25-2005 08:43:

in rumba is het geluid echt wel slecht hoor, en heb al veel dj's horen klagen over de installatie die er staat, tis er echt niet fijn om te draaien vanwege de slechte monitors enzo.

musicaf� is wel een mooie locatie en het geluid is er ook in orde. als je dat bovenste zaaltje alleen kan huren dat zou wel zeer geschikt kunnen zijn denk ik (ideaal qua grootte als er evenveel of iets meer volk is als in gent vorige keer).

greetz

Posted by Bertn on Jun-25-2005 09:01:

ik heb nog gedraaid in de Albatros en in het Musicaf�.

Het musicaf�, das elke donderdag een club waar grote namen zoals marco bailey, discobar galaxie of trish komen draaien. dus de installatie is daar wel in orde denk ik

Wij hebben met onze studentenvereniging fuifjes georganiseerd in het musicaf�. beneden kan toch een goeie 500 man binnen, boven een 100tal man denk ik..

Posted by pooley on Jun-25-2005 09:03:

Ik zal nog eens rondhoren voor zaaltjes in Leuven maar de meeste zijn genoemd denk ik.

Posted by TOR on Jun-25-2005 11:13:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik had ook al met dat idee gespeeld, en ik denk dat we dat best als een soort van laatste optie kunnen nemen? Als er binnen pakweg een week geen deftig voorstel uit de bus komt voor een andere zaal, dan kunnen we toch opteren voor de rector? Dan kunnen we daar wel wat winst maken (meer dan vorige keer nog) zonder de huur en met de opbrengst op de drank, en dan hebben we wat meer budget voor een party in de herfst ofzo...

akkoord!

Posted by Meltoz on Jun-26-2005 21:08:

Ik ben over laatst nog naar zo'n out of Office party geweest van 19u tot 24u en was in het musiccafe in de muntstraat, was echt wel chic Ging er nu eigenlijk iemand contact opnemen of zal ik dit doen...? (was even onduidelijk)

Wij hebben met onze zaalvoetbal ook al 2 keer e fuif georganiseerd in " den Travoo" in Herent aan station, ik zal eens aan diene kerel bij ons in de ploeg vragen hoeveel we hiervoor moesten betalen, muziekinstallatie was wel NIET inbegrepen dacht ik... Morgen (maandag) zal ik meer nieuws posten. Zou zonde zijn as dit feesje niet kon doorgaan

Posted by FredNova on Jun-26-2005 21:17:

HvS Sint-Truiden is zowat heel de zomer vol geboekt... (verwacht er binnenkort enkele BeTA's meer info soon)

Posted by Jasperovitsj on Jun-26-2005 22:45:

Rector is bijna zeker dat we die kunnen krijgen, maar het zou mijn inziens wel leuker zijn moesten we een andere locatie kunnen vinden

Dus ja Tom, neem maar contact op met da Musiccaf� als ge wilt

Posted by Bertn on Jun-27-2005 09:21:

ik ken iemand die in met musicaf� werkt, ik kan het hem altijd eens vragen...

ik vrees echter voor 2 dingen:

1 dat het heel duur is
2 dat ge de bovenste zaal niet apart kunt afhuren

Posted by Jasperovitsj on Jun-27-2005 13:13:

Ga is horen h�, wie weet valt het toch nog mee

Posted by Kaidreas on Jun-27-2005 17:25:

de planeet in mechelen. is anders wel aardig, maar niemand is van mechelen peinsk

Posted by Xilver on Jun-27-2005 17:45:

quote:
Originally posted by Kaidreas
de planeet in mechelen. is anders wel aardig, maar niemand is van mechelen peinsk

In Mechelen moogt ge u de laatste tijd nogal veel verwachten aan vechtpartijkes op fuiven, naar het schijnt. Groepkes van gasten die enkel uitgaan om keet te schoppen. So they say, weet nu ook ni wa ervan waar is, though.

Posted by MikeVee on Jun-27-2005 18:13:

^^^
Dat klopt, kan er over meespreken kom wekelijks wel een paar keer in Mechelen.
Maar volgens Bart Somers is er niets aan de hand .

Bovendien sluit alles in Mechelen om 4u al (uren wachten voor de mensen die met het openbaar vervoer komen).

Posted by Bertn on Jun-27-2005 18:45:

Voor musicaf� kreeg ik het volgende te horen:

-Grote zaal: 300 euro (personeel, opkuis, zaal)
- Zaal Boven: 150 euro (personeel, opkuis, zaal)
Capaciteit is ongeveer 150 man in sardienenhouding

www.musicafe.be

nu weet ik wel niet of dat boven wel een goeie installatie is, + ik weet niks van de belichting aldaar...

Posted by djcresto on Jun-27-2005 21:16:

quote:
Originally posted by Bertn
Voor musicaf� kreeg ik het volgende te horen:

-Grote zaal: 300 euro (personeel, opkuis, zaal)
- Zaal Boven: 150 euro (personeel, opkuis, zaal)
Capaciteit is ongeveer 150 man in sardienenhouding

www.musicafe.be

nu weet ik wel niet of dat boven wel een goeie installatie is, + ik weet niks van de belichting aldaar...

300 euro is nog wel te doen vind ik en ziet er wel iets goed uit. Wel nogal chique precies. Kunt ge daar een percentage op den drank krijgen? Of inkom vragen?

Pages (70): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 »