TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ביל גייטס נרצח!!!!!
ביל גייטס נרצח!!!!!
על פי כתבה באתר של CNN...
http://[email protected]/sa...ngnews/news.htm
זה רק מראה על איך אפשר לפרוץ לאתר של CNN בקלות...
זיוף.............
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN זיוף............. |
זה בדיוק אותו הדבר כמו שהיה עם ההודעה שבריטני ספירס מתה...
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts מה אתה אומר.... חחחחחחחחחחח |
נכון
וזה רק מראה שCNN ניתנים לפריצה בקלות
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN מה שאתה שומע... שמעתי על זה בצהריים היום |
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts נכון וזה רק מראה שCNN ניתנים לפריצה בקלות |
כן זה פשוט מפגר...
למה לעשות כזה דבר?
ועוד לרשום כתבה על רצח...
מה שאתה שומע זה המשך לבדיחה.....
איזה אנשים משועממים...
לא חאראם על הזמן? במקום לפרוץ ל
cnn
אפשר לשמוע איזה טראק טוב ככה בזולה עם נרגילה
עזבו, נראה לי נגמרתי לגמרי 
אחים שלי... זאת לא פריצה...
זה סתם מישהו עם תוכנה כמו
Black Widow
שמעתיקה עמוד שלם כולל הכל (תמונות, טקסט ואפליקציות ג'אווה) לתוך ספריה בהארדיסק.
שם אתה כבר יכול לשנות את הקבצי
HTML
איך שאתה רוצה
לפרוץ אני לא יודע אם קשה.
| quote: |
| Originally posted by eXeTik איזה אנשים משועממים... לא חאראם על הזמן? במקום לפרוץ ל cnn אפשר לשמוע איזה טראק טוב ככה בזולה עם נרגילה עזבו, נראה לי נגמרתי לגמרי |
ואללה?
איזה רעיון פצצה יש לי...

לא פרצו ולא כלום
תראו איך עושים את זה:
פותחים שרת ואז יש לו
IP ADDRESS
פותחים בשרת שם משתמש של
WWW.CNN.COM
ואז זה נראה כאילו פרצתם אבל לא פרצו ולא אבטיח
אי אפשר לפרוץ לאתרים כאלה הם מאובטחים לפחות כמו האתרים של הפנטגון
אני כבר רואה את הכותרת בסי.אן.אן...
נימרוד הוזמן לנגן באינרסיטי בבמה המרכזית לגמרי לבדו!!!
הוא ינגן לקהל סט רצוץ של כ 12 שעות!!!!!
ולאחר מכן ילך לבר הקרוב להעביר עם עמיתיו לעבודה מרקו וטייסטו...

| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL אני כבר רואה את הכותרת בסי.אן.אן... נימרוד הוזמן לנגן באינרסיטי בבמה המרכזית לגמרי לבדו!!! הוא ינגן לקהל סט רצוץ של כ 12 שעות!!!!! ולאחר מכן ילך לבר הקרוב להעביר עם עמיתיו לעבודה מרקו וטייסטו... |
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy חחחחחחח נימרוד ניגן 12 שעות לקהל מפוצץ של איש אחד!!!! חחחח |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אל תזלזל אחי זאת גם התחלה |
| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL חחחחחחח יודע מה? מרקו העלה את הרעיון שאולי אתה תצטרף אלינו אחרי המסיבה, טייסטו לא היה סגור על זה כל כך (נו, אתה מכיר איך הוא...) אני באתי להגיד כן, אבל אני לא כלכך בטוח עכשיו... |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אני בא לעזרתך ואתה ככה איתי?? יודע מה.. אל תזמין אותי למסיבה אני ישב מעבר לכביש עם דומונד וארמין |
| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL לא אחי... טעות... ציטות לא נכון מצידי... באתי לכתוב "זהו!!! לפחות מישהו אחד מסכים איתי" או משהו בסגנון... טייסטו ומרקו לא רצו את יובל... אתה מוזמן אחי!!! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.