TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ביל גייטס נרצח!!!!!


Posted by on Dec-04-2001 20:26:

ביל גייטס נרצח!!!!!

על פי כתבה באתר של CNN...

http://[email protected]/sa...ngnews/news.htm


זה רק מראה על איך אפשר לפרוץ לאתר של CNN בקלות...


Posted by m0sh on Dec-04-2001 20:53:

זיוף.............


Posted by on Dec-04-2001 20:54:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
זיוף.............


מה אתה אומר....

חחחחחחחחחחח


Posted by dj alonzo on Dec-04-2001 20:54:

זה בדיוק אותו הדבר כמו שהיה עם ההודעה שבריטני ספירס מתה...


Posted by m0sh on Dec-04-2001 20:56:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts


מה אתה אומר....

חחחחחחחחחחח


מה שאתה שומע...

שמעתי על זה בצהריים היום


Posted by on Dec-04-2001 20:56:

נכון
וזה רק מראה שCNN ניתנים לפריצה בקלות


Posted by on Dec-04-2001 20:57:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


מה שאתה שומע...

שמעתי על זה בצהריים היום


אני רואה שאתה לא מבין ציניות!


Posted by dj alonzo on Dec-04-2001 21:00:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
נכון
וזה רק מראה שCNN ניתנים לפריצה בקלות


כן...
כל האקר בן 8 כבר יכול לפרוץ אליהם.. מי את חושב שעושה את כל השטויות האלה?? - ילדים מתלהבים שחושבים שהם גברים מזה שהם פורצים לאיזשהו אתר...


Posted by on Dec-04-2001 21:02:

כן זה פשוט מפגר...
למה לעשות כזה דבר?
ועוד לרשום כתבה על רצח...


Posted by m0sh on Dec-04-2001 21:08:

מה שאתה שומע זה המשך לבדיחה.....


Posted by eXeTik on Dec-04-2001 21:20:

איזה אנשים משועממים...
לא חאראם על הזמן? במקום לפרוץ ל
cnn
אפשר לשמוע איזה טראק טוב ככה בזולה עם נרגילה

עזבו, נראה לי נגמרתי לגמרי


Posted by s0undw4v3 on Dec-04-2001 21:32:

אחים שלי... זאת לא פריצה...

זה סתם מישהו עם תוכנה כמו
Black Widow
שמעתיקה עמוד שלם כולל הכל (תמונות, טקסט ואפליקציות ג'אווה) לתוך ספריה בהארדיסק.

שם אתה כבר יכול לשנות את הקבצי
HTML
איך שאתה רוצה

לפרוץ אני לא יודע אם קשה.


Posted by YuVaL on Dec-05-2001 09:42:

quote:
Originally posted by eXeTik
איזה אנשים משועממים...
לא חאראם על הזמן? במקום לפרוץ ל
cnn
אפשר לשמוע איזה טראק טוב ככה בזולה עם נרגילה

עזבו, נראה לי נגמרתי לגמרי


תאמין לי אחי אתה צודק לאללה!


Posted by Dj-2TaLL on Dec-05-2001 11:39:

ואללה?
איזה רעיון פצצה יש לי...


Posted by Vman on Dec-05-2001 18:59:

לא פרצו ולא כלום
תראו איך עושים את זה:

פותחים שרת ואז יש לו
IP ADDRESS
פותחים בשרת שם משתמש של
WWW.CNN.COM

ואז זה נראה כאילו פרצתם אבל לא פרצו ולא אבטיח
אי אפשר לפרוץ לאתרים כאלה הם מאובטחים לפחות כמו האתרים של הפנטגון


Posted by Dj-2TaLL on Dec-05-2001 20:00:

אני כבר רואה את הכותרת בסי.אן.אן...
נימרוד הוזמן לנגן באינרסיטי בבמה המרכזית לגמרי לבדו!!!
הוא ינגן לקהל סט רצוץ של כ 12 שעות!!!!!
ולאחר מכן ילך לבר הקרוב להעביר עם עמיתיו לעבודה מרקו וטייסטו...


Posted by YuVaL on Dec-05-2001 22:19:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אני כבר רואה את הכותרת בסי.אן.אן...
נימרוד הוזמן לנגן באינרסיטי בבמה המרכזית לגמרי לבדו!!!
הוא ינגן לקהל סט רצוץ של כ 12 שעות!!!!!
ולאחר מכן ילך לבר הקרוב להעביר עם עמיתיו לעבודה מרקו וטייסטו...



חחחחחחח
נימרוד ניגן 12 שעות לקהל מפוצץ של איש אחד!!!!

חחחח


Posted by Hell_Copter on Dec-06-2001 12:14:

quote:
Originally posted by DJ-Energy



חחחחחחח
נימרוד ניגן 12 שעות לקהל מפוצץ של איש אחד!!!!

חחחח


אל תזלזל אחי
זאת גם התחלה


Posted by Dj-2TaLL on Dec-06-2001 20:08:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


אל תזלזל אחי
זאת גם התחלה


חחחחחחח
יודע מה?
מרקו העלה את הרעיון שאולי אתה תצטרף אלינו אחרי המסיבה, טייסטו לא היה סגור על זה כל כך (נו, אתה מכיר איך הוא...) אני באתי להגיד כן, אבל אני לא כלכך בטוח עכשיו...


Posted by Hell_Copter on Dec-07-2001 17:35:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL


חחחחחחח
יודע מה?
מרקו העלה את הרעיון שאולי אתה תצטרף אלינו אחרי המסיבה, טייסטו לא היה סגור על זה כל כך (נו, אתה מכיר איך הוא...) אני באתי להגיד כן, אבל אני לא כלכך בטוח עכשיו...


אני בא לעזרתך ואתה ככה איתי??

יודע מה.. אל תזמין אותי למסיבה

אני ישב מעבר לכביש עם דומונד וארמין


Posted by Dj-2TaLL on Dec-07-2001 20:01:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


אני בא לעזרתך ואתה ככה איתי??

יודע מה.. אל תזמין אותי למסיבה

אני ישב מעבר לכביש עם דומונד וארמין


לא אחי...
טעות...
ציטות לא נכון מצידי...
באתי לכתוב
"זהו!!! לפחות מישהו אחד מסכים איתי"
או משהו בסגנון...
טייסטו ומרקו לא רצו את יובל...
אתה מוזמן אחי!!!


Posted by Hell_Copter on Dec-07-2001 20:14:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL


לא אחי...
טעות...
ציטות לא נכון מצידי...
באתי לכתוב
"זהו!!! לפחות מישהו אחד מסכים איתי"
או משהו בסגנון...
טייסטו ומרקו לא רצו את יובל...
אתה מוזמן אחי!!!


אם אני מוזמן אז זה סבבה!!!

ואל תדאג... אני יביא איתי את דומונד וארמין

הם גם לא אוהבים את הזלזול של יובל



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.