TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שאלה לא קשורה, אבל אני חייב לדעת


Posted by DjNumShum on Jun-25-2005 11:55:

שאלה לא קשורה, אבל אני חייב לדעת

אני יודע שאם שוטר עוצר אותך מעל ל30 מעל המותר הוא שולל לך את הרישיון
אבל מה עם מצלמה מצלמת אותך ביותר מ30?


Posted by DJ-Kreing^^ on Jun-25-2005 12:17:

למצלמה יש טווח טעות יחסית של 15 קמ"ש
מה שאומר שהמשטרה חייבים להתייחס למקרה המנימלי...ככה שאני לא חושב ישללו לך תרישיון בהתבססות על מצלמה


Posted by DjNumShum on Jun-25-2005 12:19:

העניין שצילמו אותי על 123 שזה 3 קמש מעל 30
עכשיו אני צריך לשלוח להם חזרה עכשיו מכתב שאני מאשר שאני ביצעתי את העבירה עכשיו אם אני עושה את זה זה בעצם כאלו אני מודה שנסעתי מעל 30 ואני מפחד שישללו לי אז אולי עדיף להגיד שזה לא נכון ולא נעסתי 123


Posted by yahel222 on Jun-25-2005 12:23:

השאלה הגדולה - מה קיבלת
נתנו לך דו"ח או זימון למשפט ?????

אם שלחו לך דוח אז אין שלילה אם משפט אז יתנו לך כנראה 30 יום

ומצלמה טועה בעקרון ב5 קמ"ש לא 15 ולכן כמה שתפסו אותך מורידים 5 אז כנראה תפסו אותך על 128

ובכל מקרה כנס ל
www.topspeed.co.il
שאל שם בפורום....


Posted by DjChook on Jun-27-2005 17:39:

לפי מה שאני יודע מורידים ממצלמה 10 קמ"ש
ומצלמה תופסת אותך אז בעל הרכב נשפט



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.