TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De goeie ouwe boenk
Pages (2): [1] 2 »
De goeie ouwe boenk
Kent er iemand nog plate waarbij ze een Belgisch of Nederlands pop of gewoon zelfs caf�lieden neme en daar een zware techno beat achter zette?
Khad een paar leuke cd's van dit genre maar die zijn spijtig genoeg gesneuveld.
Kben recent terug verliefd geworden op deze muziek 
www.iamasquaredusiktakelanderemensenaf.be
www.skihut.nl
www.speciald.com
| quote: |
| Originally posted by MikeVee www.scootertechno.com |
De Kreuners - Ik Wil Je (Mike Vee Remix) 
Staat hier op mijn PC 
STUREEUH 
Wat is je msn adres?
| Originally posted by Sh!fty Scooter is nice |
The world has gone mad! 
DHT heeft er zo ook redelijk wat, maar dan engelstalige klassiekers. Dat werd vaak gedraaid in mijne tijd.
Ja, scooter!!!
Maar dan spreek ik wel over "Move your ass" en "Hyper Hyper".
of die dingen waarop spanjaarden zo arrogant kunnen doen 
| Originally posted by Sh!fty STUREEUH ![]() |

| Originally posted by X-Tune Ja, scooter!!! Maar dan spreek ik wel over "Move your ass" en "Hyper Hyper". |

| Originally posted by Icone Nah, Scooter heeft veel betere oudere nummers, zoals "Scooter -Rhapsody In E" enzo, puur trance ![]() Onlangs hebben ze nog 2 volledig instrumentale full-on trance nummers uitgebracht, hun titel ontgaat me wel ff... |
| Originally posted by X-Tune Idd, de meesten denken bij Scooter aan van die slechte liedjes, maar kennen de betere nummers niet. Dat is net hetzelfde als die mensen die bij Tiesto enkel Traffic kennen. E�n pot nat dus.. |

| Originally posted by X-Tune Idd, de meesten denken bij Scooter aan van die slechte liedjes, maar kennen de betere nummers niet. Dat is net hetzelfde als die mensen die bij Tiesto enkel Traffic kennen. E�n pot nat dus.. |
| Originally posted by Kaidreas als die bekende hitjes van hem altijd op elkaar trekken, dan zal de rest ook wel gene vette zijn vrees ik. het was nog leuk bij how much is the fish en de rest----> |
^hij ziet er eerder 16 uit met zen blond haar. hij kan eigenlijk wel de broer zijn van johan gielen. Ooooooooow jom wie weet is dat wel zo
ma tis niet omdat ie lang meegaat dat ie daarom goed is... oi 
| Originally posted by Kaidreas als die bekende hitjes van hem altijd op elkaar trekken, dan zal de rest ook wel gene vette zijn vrees ik. het was nog leuk bij how much is the fish en de rest----> |
^ dan neem ik mijn woorden terug, was dat die timesliders dat hier overlaatst is gepost geweest. was best wel vet eigenlijk
| Originally posted by X-Tune Ja, scooter!!! Maar dan spreek ik wel over "Move your ass" en "Hyper Hyper". |
Om toch een Nederlands plaatje te zeggen: De wilde boerendochter van ??? Hoe de remix noemt weet ik niet maar da Rick of Da Boy Tommy zat er voor iets tussen (of allebei)
Is da ni van Ivan Heylen ofzo ?