TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Pole Folder - Salvation on slavery sins
Pages (2): [1] 2 »
Pole Folder - Salvation on slavery sins
Ongelofelijk nummer
Kende hem al van zijn album, maar nu heb ik hem 2 keer live gehoord, eerste keer in La Rocca, en gisteren buiten op de afterparty van de ciryparade, echt fantastisch en sterk nummer, werd compleet overdonderd door de kracht ervan, pure klasse
Zeer sterke track 
Inderdaad, maar sterkste nummer van het album blijft toch Scared To Lose 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj sterkste nummer van het album blijft toch Scared To Lose ![]() |
+2 
jammer wel dat hij na de break wat afbouwt
als het nu geen prog nummer was, dan had er volgens mijn al lang iemand gezeurd: Er zijn toch threads voor dit soort dingen. Dus bij deze ... 
fantastisch liedje, kan er geen genoeg van krijgen, staat dagelijks n paar keer op
maak me niet meer moe.
enige wat sommige doen is liedjes posten, ja u penis groeit 1 mm per posting
| Originally posted by pooley maak me niet meer moe. enige wat sommige doen is liedjes posten, ja u penis groeit 1 mm per posting |
| Originally posted by pooley maak me niet meer moe. enige wat sommige doen is liedjes posten, ja u penis groeit 1 mm per posting |
pooley
Total Posts: 4232 (5.19 posts per day)
TranceSeeker
Total Posts: 2702 (2.11 posts per day)
Buoyant
Total Posts: 1286 (1.51 posts per day)
X-Tune
Total Posts: 629 (5.50 posts per day)
Ik heb het kleinste pietje 
Ni persoonlijk op u gericht hoor tranceseeker, ik heb ook al zulke postings gedaan.
Als ik het me goed herinner vink em niet zo goed... Maar kan me vergissen, heb hem vandaag nog maar 1x gehoord. (In totaal ook maar 1x)
Nick Muir Mix
scared to lose > fall in violet > salvation
dat eerste nummer, abrsaion of zoiets, mag er anders ook wel zijn.
Doet me terugdenken aan Massive attack - mezzanine album

| Originally posted by pooley Ni persoonlijk op u gericht hoor tranceseeker, ik heb ook al zulke postings gedaan. |
| Originally posted by Xilver |
| Originally posted by Ultravibe! Zeker een vette remix, totdat je de vinyl in huis hebt. Dan merk je bij het mixen pas echt hoe super bruut deze plaat is. E�n van mijn beste aankopen van het jaar tot nu toe. |
Ken ik niet... En als het prog is zal ik hem waarschijnlijk ook nooit kennen 
Proggy/housey-trance is precies het enige dat de Belgen kennen? Of ben ik verkeerd?
| Originally posted by Icone Ken ik niet... En als het prog is zal ik hem waarschijnlijk ook nooit kennen ![]() Proggy/housey-trance is precies het enige dat de Belgen kennen? Of ben ik verkeerd? |
| Originally posted by Bertn vriend, dit is puur belgisch he! wees blij dat er nog eens een belg is die de trance/progscene wat kracht geeft |
Ik zie 'Zero gold' eigenlijk niet als een prog album 
| Originally posted by Pumaz Ik zie 'Zero gold' eigenlijk niet als een prog album |
^ hij heeft wel gelijk
dit is zo'n album dat niet te categoriseren valt..
aka een pareltje