TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Máxima bevallen van een dochter
Pages (2): [1] 2 »
Máxima bevallen van een dochter
Prinses Máxima is vanmiddag om 14.40 uur bevallen van een dochter. Het prinsesje, waarvan nog niet bekend is hoe ze gaat heten, is de derde in lijn van troonopvolging. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) gemeld. Máxima werd vanochtend om 9 uur al opgenomen in het Bronovo-ziekenhuis in Den Haag. Ze was pas voor half juli uitgerekend, maar volgens de RVD maken moeder en dochter het goed.
Tijdens de bevalling was kroonprins Willem-Alexander in het ziekenhuis aanwezig. Koningin Beatrix kon niet op tijd ter plaatse zijn, maar zou direct na de geboorte naar het ziekenhuis vertrokken zijn.
Bron
Juppie 
nice )
Niet echt boeiend als je het mij vraagt.....maar leuk voor Willem, Maxima en Amalia....
ok kom maar op met die namen...
degene die het goed raad krijgt van mij een ticket voor een festival naar keuze
Alexandria
Lexia
Wilhemina
Emilie
Louise
zoiets zal het wel worden 
Nou voor festival ticket wil ik wel een gokje wagen 
Agneta, Minima
, Sonja, Elize, Irena
Achja, het zal iig wel iets heel andres zijn dat vrij posh klinkt 
Josephine Quirine Juliana Bernadette

Julie Emma Elouise Sophia Prinses der Nederlanden Prinses van Oranje Nassau

Ben benieuwd of dit ook zo´n lelijk gedrocht is geworden.....
anita, priscilla, kirbey, melinda, stephanie...
Fatima Bouchra Dounia

Femke Linda Berta Greta
Bep
Britney Cristina Madonna Paris Jennifer De Rooy-Van Zuiderzwijn?
In de loop van de dag weten we meer 
nope...
het wordt Amali B
Ze noemen haar in ieder geval GEEN Fidela 
Misschien iets met Junta dan?
Castrolina?
Alexia Juliana Marcella Laurentien
Alex die zn kind Alexia noemt? 
mooie naam 
| quote: |
| Originally posted by Asperge Josephine Quirine Juliana Bernadette |
| quote: |
| Originally posted by jp Alexandria Lexia |

Doe mij maar Dance Valley zaterdag 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.