TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Máxima bevallen van een dochter
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Dj_Day-V on Jun-26-2005 17:30:

Máxima bevallen van een dochter

Prinses Máxima is vanmiddag om 14.40 uur bevallen van een dochter. Het prinsesje, waarvan nog niet bekend is hoe ze gaat heten, is de derde in lijn van troonopvolging. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD) gemeld. Máxima werd vanochtend om 9 uur al opgenomen in het Bronovo-ziekenhuis in Den Haag. Ze was pas voor half juli uitgerekend, maar volgens de RVD maken moeder en dochter het goed.

Tijdens de bevalling was kroonprins Willem-Alexander in het ziekenhuis aanwezig. Koningin Beatrix kon niet op tijd ter plaatse zijn, maar zou direct na de geboorte naar het ziekenhuis vertrokken zijn.

Bron

Juppie


Posted by jp on Jun-26-2005 17:34:

nice )


Posted by MaGiK54 on Jun-26-2005 17:36:

Niet echt boeiend als je het mij vraagt.....maar leuk voor Willem, Maxima en Amalia....


Posted by Muppy on Jun-26-2005 17:47:

ok kom maar op met die namen...
degene die het goed raad krijgt van mij een ticket voor een festival naar keuze


Posted by jp on Jun-26-2005 17:52:

Alexandria
Lexia
Wilhemina
Emilie
Louise

zoiets zal het wel worden


Posted by Stephan B on Jun-26-2005 18:28:

Nou voor festival ticket wil ik wel een gokje wagen

Agneta, Minima , Sonja, Elize, Irena

Achja, het zal iig wel iets heel andres zijn dat vrij posh klinkt


Posted by Asperge on Jun-26-2005 18:56:

Josephine Quirine Juliana Bernadette


Posted by BaRTeZ on Jun-26-2005 19:22:

Julie Emma Elouise Sophia Prinses der Nederlanden Prinses van Oranje Nassau



Posted by TranceFool on Jun-26-2005 19:33:

Ben benieuwd of dit ook zo´n lelijk gedrocht is geworden.....


Posted by Roger on Jun-26-2005 19:35:

anita, priscilla, kirbey, melinda, stephanie...


Posted by Asperge on Jun-26-2005 19:50:

Fatima Bouchra Dounia


Posted by Roger on Jun-26-2005 20:16:


Posted by Roger on Jun-26-2005 20:30:

Femke Linda Berta Greta


Posted by Freezel on Jun-26-2005 22:22:

Bep


Posted by Chicane on Jun-27-2005 05:59:

Britney Cristina Madonna Paris Jennifer De Rooy-Van Zuiderzwijn?


Posted by jp on Jun-27-2005 21:39:

In de loop van de dag weten we meer


Posted by HBtje on Jun-27-2005 22:11:

nope...


het wordt Amali B


Posted by jp on Jun-27-2005 22:52:

Ze noemen haar in ieder geval GEEN Fidela


Posted by Freezel on Jun-28-2005 06:38:

Misschien iets met Junta dan?


Posted by Chicane on Jun-28-2005 07:05:

Castrolina?


Posted by ahp2002 on Jun-28-2005 08:47:

Alexia Juliana Marcella Laurentien

Alex die zn kind Alexia noemt?


Posted by BaRTeZ on Jun-28-2005 09:23:

mooie naam


Posted by Asperge on Jun-28-2005 09:38:

quote:
Originally posted by Asperge
Josephine Quirine Juliana Bernadette



Ik had er nog 1 goed


Posted by BaRTeZ on Jun-28-2005 09:42:

quote:
Originally posted by jp
Alexandria
Lexia


He meneer de royalty kenner, woon je samen met Peter van der Voorst ofzo?

Ik vind dit wel goed genoeg voor een gratis festival ticket naar keuze, Muppy


Posted by jp on Jun-28-2005 17:04:

Doe mij maar Dance Valley zaterdag


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.