TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTA DJs at work... (De zomer van Dj2Dj.be)
Pages (2): [1] 2 »
BeTA DJs at work... (De zomer van Dj2Dj.be)
| quote: |
--> Dj2Dj on tour - e.a.s.t. @ HvS Sint-Truiden (www.helvanstaaien.be - Tiensesteenweg 223 - Sint-Truiden) 20/07/2005 Finale Dj Contest => meer info: KLIK HIER 20h45 Vega 21h30 Xtreme 22h15 Dirk 23h00 Jay Lee 23h45 Miss LN 00h30 Jo 01h15 Nick Shaffer 02h00 Tompie 02h45 Bjorn Warming up and cooling down by Dj Reality (ex-Real, LazerHotHits) Sponsored by HvS, Cardelly Sint-Truiden en Sound-Station Hasselt! 21/07/2005 BBQ @ HvS Inschrijvingen & meer info: [email protected] 12 euro per persoon (food + 1 free drink) 16h00 Vega vs TCX 18h00 Tomek vs Eclips 20h00 B*Cee vs Axuma 22h00 Nick Shaffer vs Mory 24h00 Jochen vs Cyrax 02h00 Clemo vs Jo 22/07/2005 Ibiza Night 21h30 - 23h00 Wim & Tomz 23h00 - 24h00 Regi (Illusion, Milk Inc) 24h00 - 01h00 Gert (Atmoz, The Mixx) 01h00 - 02h30 Vinno-Ricci 02h30 - 04h00 FredNova & Koenie McRaemus 04h00 - end Clemo --> Dj2Dj on tour - w.e.s.t. @ Rector Gent (www.fuifzaal.be - Stalhof 5 (vlakbij Overpoort) - Gent) 05/08/2005 ... 20h00 Dimitri 21h00 Steve-Austin 22h00 Tomek 23h00 FredNova 24h00 Paul Cruz 01h00 Kosmik 02h00 Zarekk 03h00 Desparatozz 04h00 Tomz flyers en affiches komen er asap aan... |
Lekker druk 
Sint-Truiden is me net iets te ver, maar als ik een beetje kan te weten komen welk genre elk van die dj's in Gent draaien, dan zie ik die wel zitten 
Het gaat een drukke maar z��r fijne zomer worden me dunkt! 
| Originally posted by BZRK Lekker druk ![]() Sint-Truiden is me net iets te ver, maar als ik een beetje kan te weten komen welk genre elk van die dj's in Gent draaien, dan zie ik die wel zitten |
| Originally posted by FredNova ... tis geen BeTA trance party, maar het wordt zeker een kwalitatieve avond hoor |

| Originally posted by BZRK Dan zal ik zien om wat volk mee te krijgen naar daar ![]() Thx |
woot 
ah, ik sta er ook tussen 
goed da'k da weet 
kheb immers bekans herexamens dan
ma bon, da regel ik wel 
ahh, daar zit dien andere cyrax =)
nice!
Dj2Dj on tour - w.e.s.t. @ Rector Gent
moest er een dj wegvallen.. kwil wel reserve zijn 
Wie komt er allemaal mee BBQen?
Het zal wat van Tom afhangen denk ik of ik mee blijf BBQen of niet 
| Originally posted by Jasperovitsj Het zal wat van Tom afhangen denk ik of ik mee blijf BBQen of niet |
Bedoelt ge om mee te rijden? Want ik heb verlof, zit heel de week bij Anja, en vertrek van daaruit. Ik ga wel enkel om te draaien, want kmoet derna nog naar familiefeestje in Maasmechelen. Dus Anja komt ook ni mee.
Ah, da slaagt tegen dan
Hmm, er rijpt een planneke in mijn hoofd, is ff uitwerken 
ik moet ook oprijden vanuit omgeving brussel - leuven
iemand? 
| Originally posted by pooley ik moet ook oprijden vanuit omgeving brussel - leuven iemand? |
)
Ik kom alleen maar draaien, anders krijg ik het niet geregeld met vervoer en tijd. 
En kzal dan maar wat CD-R's meenemen dan!
*Kben is benieuwd hoe Sugar Mountain live gaat klinken
*
Geloof Jasper niet, hij leest de flair als hij rustig een drol zit te draaien.
Oeh, clair stripjes... hmmmm..
Iemand buiten Jasper, Tom, Fred en ik die gaan
Zijt ge er nog geraakt Pool? 
Twas wel iets aardig daar anders 
Den deze had zich grandioos misrekend en de trein een uur te laat genomen, dus we waren pas om 16u10 in de Hel, terwijl Tom en ik om 16u eigenlijk moesten beginnen
Gelukkig was er nog geen volk, dus konden we ons rustig installeren en op het gemak beginnen draaien.
Het is altijd fijn om gewoon uw eigen ding te kunnen doen zonder op iemand te hoeven letten, dus we hebben ons goed laten gaan achter de draaitafels!
Alleen jammer dat de eerste BBQ-gasten mensen van de 3de leeftijd bleken te zijn, en die hadden liever dat het geluid wat stiller werd gezet
Maar dat kon voor mij toch de pret ni drukken, en we mochten zelfs een half uurke langer draaien omdat Pooley blijkbaar in panne stond met zijn voiture
Spijtig dat we geen tijd meer hadden om een stukske vlees mee te pikken, want de BBQ-geuren werkten fameus hongerbevorderend!
En normaal had ik onze set opgenomen, maar in het geharrewar met de kabels per ongeluk een uiteinde verkeerd ingeplugd. Dus geen set jammer genoeg, en ze was best wel zeer ok� al zeg ik het zelf
Dus ge zult het moeten stellen met de tracklist:
01. Ashtrax - Something to get through
02. Quivver - Boz boz (Shiloh's just for Annie mix)
03. Powerplant feat. Trout - Turn it into gold (Madoka's faded memories mix)
04. Audio Magnetics - Ghetto blasta deluxe (Funk mix)
05. Monkz - Goggles
06. Holden - A break in the clouds (Main mix)
07. Kindred Spirits - Sugar mountain (First version)
08. Cosmo Kid - Neon pressure (Haak remix)
09. DJ Fire - Jetlag
10. Portishead - Roads (Sultan & Tonedepth remix)
11. Steiger - Postcard from the edge (Underdub)
12. Tilt - Twelve (Dousk remix)
13. Son Kite - Colours (Luke Chable remix)
14. Pole Folder - Salvation on slavery sins (Nick Muir remix)
15. The Youngsters - Smile (Sasha remix)
16. Matthew Dekay vs Proluctors - Bad
17. Nick Muir feat. Craig Walker - Savin' you (Original mix)
18. Origene - Sanctuary (Harry Lemon remix)
19. Espen & Elusive - Shexy
20. Unknown - Caf� del mar is up in flames
^ziet er lekker uit
mmm
(1000x beter dan die slechte wijn van daar sebiet (zie de off-topic))
morgen ook samekind of food? 
@ Pool troubles met uwe shuttle?
| Originally posted by _Jedi morgen ook samekind of food? ![]() |
pix van vandaag 
http://users.pandora.be/jasperovits...HvS%2021-07-05/
nope, straks is zien wat er fout zit :/ hopelijk ni teveel kosten
Dj2Dj on tour @ Rector Gent
(www.fuifzaal.be - Stalhof 5 (vlakbij Overpoort) - Gent)
05/08/2005
20h00 Dimitri
21h00 Steve-Austin
22h00 Tomek
23h00 FredNova
24h00 Paul Cruz
01h00 Kosmik
02h00 Zarekk
03h00 Desparatozz
04h00 Tomz
gratis inkom!
vanaf 20h00 tot 05h00