TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Kindred Spirits - Sugar mountain
Pages (2): [1] 2 »
Kindred Spirits - Sugar mountain
Hey iedereen,
Wie vlug was kon mijn onafgewerkte track 'Himalaya' downloaden enkele dagen geleden. Ik heb die samen met TOR afgewerkt en hier is de finale versie met een nieuwe naam 
Download laatste versie
Daar wou ik dus heen met Compos Sui
Anyway, I love it! 
Met jullie toestemming brand ik die graag op een CD'tje en gebruik ik die wel ergens als opener van m'n sets 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Met jullie toestemming brand ik die graag op een CD'tje en gebruik ik die wel ergens als opener van m'n sets |
klinkt lekker 
jah deze is lekker 
lekker dynamisch zelfs ... bass & drums enzo
maar ik mis nog een gitaartje & vocal sample ... vooral die gitaar eigenlijk ... zo'n snel ritme ... lets say 8 nootjes in ��n maat 
kwil ook wel es 'Desperatozz Vision' van deze track maken ... ma dan eb'k wel mp3/wave files nodig 
uw andere tracks waren ook wel cool ... werkelijk mijn stijl ... ma daar was nog meer werk aan de winkel, deze is't meest geslaagd tot nu toe 
goed bezig mannen, klinkt lekker in de oortjes dit, heerlijk zomers
Een klein piano, trompet of guitaar stukje vind ik ook niet misstaan maar dan dat is omdat "dat in andere liedjes ook wel eens voorkomt" dus is misschien niet zo origineel. Er mag in ieder geval nog wat bij
, maar dat moet niet, tis niet dat het nu te leeg klinkt, iets extra's zou volgens mij alleen maar een DIKKE PLUS zijn.
Heel lekker 
| Originally posted by DeSpErAtOs-X kwil ook wel es 'Desperatozz Vision' van deze track maken ... ma dan eb'k wel mp3/wave files nodig ![]() |

lekkere zomerplaat
Noooooooooooo, keep it as it is
Je hebt nu een zalig diep en toch zweverig nummer, waarom dat pers� willen vermainstreamen door een zo'n typisch trompetje of gitaartje in te zetten?
Laat de remixers dat gewoon doen, en laat het original gewoon zoals het is 
*Hoewel een piano misshcien nog geen slechte aanvulling kan zijn, zolang het niet gaat overheersen
*
Goeie plaat!
ge moogt dat remix pack ook altijd eens naar mij doorsturen
| Originally posted by Jasperovitsj Noooooooooooo, keep it as it is Je hebt nu een zalig diep en toch zweverig nummer, waarom dat pers� willen vermainstreamen door een zo'n typisch trompetje of gitaartje in te zetten? Laat de remixers dat gewoon doen, en laat het original gewoon zoals het is ![]() *Hoewel een piano misshcien nog geen slechte aanvulling kan zijn, zolang het niet gaat overheersen * |

| Originally posted by DeSpErAtOs-X 1) er is toch niks mis met mainstream ... als't nie goe zou klinke zou't nie mainstream zijn ![]() |
| Originally posted by Pumaz Je kan ook goed klinken en niet mainstream zijn natuurlijk |
ik moet zeggen, die piano was een goed idee 
Ik heb de eerste post ge�dit met een link naar de laatste versie (met piano) 
Ik zal het kort uitdrukken
Het nummer smaakt me maar irriteert me tegelijk.
Het geheel straalt een rustig zomers gevoel uit waarmee totaal niets miss is, het is echter de beat/kick die me kiekevel geeft. Die conga's geven het nummer veel sterk een "lazy" gevoel waardoor het in mijn oren klinkt als een nummer dat vooral gemikt is op een publiek dat niet liever doet dan in trendy clubs te hangen en de multi-cultureel uit uit te hangen, je kent ze wel, de Scapa-Oxfam hybride.
Het is nu niet dat ik het zo schandalig vind dat ik het nummer naar mijn prullebak verwijs, maar persoonlijk had ik liever een breakbeat of triphop ritme gehoord, meer ambient dan house dus.
ethische sfeer rond het hele nr, die gecreeerd wordt door verschillende instrumenten, is pritty much ace imo, chill sfeertje ook, juist die piano verkloot naar mijn gevoel,altijd die standaard pianosounds, probeer is gewoon dezelfde sound te creeren maar met een ander instrument, ik zeg maar wat een harp, of andere ethnishe instrumenten om het gevoel van het begin te houden.
Neem nu die Hybrid remix van Tears From the moon,ook met zon harp erin klonk echt super die remix
Geen idee of er veel verschillende instrumenten beschikbar zijn in de betreffende muzieksoftware maar goed, so don't shoot me if it's not ...
/klikt link opnieuw
wilt u het bestaande bestand overschrijven?
noOOOOOOOOOOOOo uiteraard niet 
OEF, net op tijd op de nee knop geduwd 
...
euhmn, klinkt idd beter naar mijn smaak ... maar ja, hou dat remix pakketje maar klaar, hier wil'k iets anders mee aanvangen ... funkyer ... korter ... krachtiger
moet haalbaar zijn 
bring it on ... begin eraan vanaf volgende week maandag 
I'm sorry to say this, maar ik ga toch de versie zonder piano spelen 
De piano klinkt wel heel mooi en past harmonisch perfect bij alle andere sounds, maar ze past naar mijn smaak gewoon niet in het geheel van het nummer, het wordt er een beetje te "mellow" en te loungy door vind ik :s
Het zou wel ideaal zijn - zoals Rafic zei - voor een meer downtempo of triphop-achtige remix 
Topnummer weer door de heren TOR en Pumaz!
Bij deze ook een aanvraag om hem te mogen draaien en tevens een non-piano versie erbij voor op het CD-tje (want deze heb ik net gemist) 
Aha, dus TOR was die 'andere artiest' 
ff luisteren...
EDIT: tja, klinkt lekker 'alternatief Belgisch'... meer kan ik ni zeggen vrees ik, 't is ni echt mijne stijl 
| Originally posted by Icone Aha, dus TOR was die 'andere artiest' ![]() |
Originally posted by Jasperovitsj Het zou wel ideaal zijn - zoals Rafic zei - voor een meer downtempo of triphop-achtige remix |

De piano en die etherische vocal smeken gewoon om breakbeats
Kheb echt spijt dat ik zelf ni produce, want ondertussen had ik al een paar heel goeie ideetjes voor een remix