TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Sony MDR V700DJ איפה אפשר לקנות את


Posted by YuVaL on Dec-05-2001 09:21:

Sony MDR V700DJ איפה אפשר לקנות את

אנשים.. אני מתקוון לקנות את האוזניות האלו
אני צריך שתעזרו לי תגידו לי איפה אפשר לקנות את זה במחיר סביר...
850 - 900 שקל ככה...

Plz Help!!


Posted by Dj-2TaLL on Dec-05-2001 11:37:

אני קניתי את האם.די.אר 500 שלי בארה"ב...
עלו 600 ה700 עולים איזה 800 שקל...
לא ניתן לקנות אותם בארץ עד כמה שידוע לי...
תקנו אותי אם אני טועה


Posted by s0undw4v3 on Dec-05-2001 16:58:

נימרוד- קניתי את ה-סוני 500 שלי בלונדון איפה שקניתי את הפטיפון... עלו לי 300 שקל...

הסוני 700 עולות בארה"ב - 100 דולר (זה המחיר הכי זול שראיתי מבין כמה חנויות) אבל עדיף לקנות את האוזניות של טכניקס באותו מחיר. הם מזיינות את סוני. גם בערך 100 דולר.

Technics RP-DJ1200
הם שחורות
ויש גם עם כסף
RP-DJ1200a

את הטכניקס אי אפשר לקנות בארץ כי אין בשום מקום והם יקבלו משלוח שלהם רק עוד כמה חודשים (לדברי החנויות השונות ולדברי א.ב. אלקטרוניקה) וזה זין לחכות כל כך הרבה בשביל אוזניות...

ואת הסוני 700 אני חושב שתמצאו גם כן ב-א.ב. אלקטרוניקה
אבל המחיר בטח יהיה משהו כמו אלף שקל.


Sony MDR-700DJ
http://www.minidisco.com/minispecs/sonymdrv700dj.html


Technics RP-DJ1200a
http://www.appliances.com/technicsrpdj1200a.html


אותו דבר בתדרים (למי שמבין), אבל הטכניקס יותר טובות באיכות - יותר מקצועיות.


Posted by Vman on Dec-05-2001 17:14:

quote:
Originally posted by s0undw4v3

אותו דבר בתדרים (למי שמבין), אבל הטכניקס יותר טובות באיכות - יותר מקצועיות. [/B]


בטכניקס ההתנגדות כניסה היא 32 אום לעומת הסוני שהם רק 24 זאת אומרת פחות העמסה על המיקסר , פחות רעשים וצליל יותר נקי וכמובן יכולת לווליום יותר גבוהה.

ועוד

technics:
Max Input Capacity 1500mW
sony:
Max Input Capacity 3000mW

הסוני יותר כבדות רק ב 70 גרם שזה ממש ממש לא מפריע אלא אם יש לך ראש של חרוב או משהוא

הסוני יותר גמישות ואתה יכול לשחק להן עם הרמקולים ולסובב אותם ב 360 מעלות מה שבטכניקס אני לא חושב שאפשר

גם העיצוב שלהן הרבה יותר יפה


Posted by eXeTik on Dec-05-2001 17:16:

quote:
Originally posted by s0undw4v3
אותו דבר בתדרים (למי שמבין), אבל הטכניקס יותר טובות באיכות - יותר מקצועיות.


כן, אבל הסוני יותר יפות


Posted by Vman on Dec-05-2001 17:19:

לא חשוב איזה אוזניות אל תקנו בארץ!!!!!!!!!!

יש במלא אתרים כמו
WWW.EBAY.COM

במחירים מצחיקים לעומת הארץ
לדוגמה את הסוני אפשר לקנות ב 140 דולר כולל משלוח שמגיע תוך יומיים.

תפסיקו לפחד לקנות באינטרנט ולהיות פרימיטיוים
אף אחד בעולם לא מנסה לרמות אותך כל הרמאות בקניות באה מישראל


Posted by Vman on Dec-05-2001 17:24:

ואת האוזניות של טכניקס ראיתי ב 90 דולר


Posted by s0undw4v3 on Dec-05-2001 18:15:

טוב אז יש אנשים יותר מקצועיים ממני

אז שיהיה- סוני 700 יותר טובות.


Posted by YuVaL on Dec-05-2001 19:24:

quote:
Originally posted by Vman
לא חשוב איזה אוזניות אל תקנו בארץ!!!!!!!!!!

יש במלא אתרים כמו
WWW.EBAY.COM

במחירים מצחיקים לעומת הארץ
לדוגמה את הסוני אפשר לקנות ב 140 דולר כולל משלוח שמגיע תוך יומיים.

תפסיקו לפחד לקנות באינטרנט ולהיות פרימיטיוים
אף אחד בעולם לא מנסה לרמות אותך כל הרמאות בקניות באה מישראל


אני בשמחה הייתי קונה!!
אבל אבא שלי הפאראנויד הזה לא רוצה לקנות באינטרנט ובמיוחד לא מאנשים.. אז אין לי מה לעשות!!


Posted by Dj Moriano on Dec-06-2001 18:49:

אבא שלי הביא מבלגיה
SENNHEISER
HD-600
במאה חמישים דולר



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.