TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Kan het meliger!!??


Posted by Oxygen on Dec-05-2001 15:09:

Smile Tongue Kan het meliger!!??

Deze is best leuk........als je lamlazerus bent!

http://members.9cy.com/cartigny/dromedaris.gif


Posted by Opti on Dec-05-2001 15:17:



dit ken toch ook...


Posted by Oxygen on Dec-05-2001 15:22:

eeehhh..............klopt!

Mijn fout!


Posted by Henkie_henk on Dec-05-2001 15:52:

whaha dis idd humor


Posted by Ruben_Dubbink on Dec-05-2001 16:23:

lekkere onzinnige threads zeg (ook die van Sinterklaas)
maar goed, ik heb toch niks beters te doen.
Om verder te komen dan TranceAddict in Training, zul je toch wel wat nuttiger moeten gaan posten hoor!


Posted by Dj Lex on Dec-05-2001 17:34:

hehe ja is wel melig ja, typisch mailhumor


Posted by raoel on Dec-05-2001 18:02:

Dis echt dreuge humor, sjonge jonge zeg.
Je moet er maar op komen


Posted by Flippe on Dec-05-2001 18:36:

HUMMOR!

die zeijn echt wel vet!


Posted by eXos on Dec-06-2001 09:22:

quote:
Originally posted by raoel
Dis echt dreuge humor, sjonge jonge zeg.
Je moet er maar op komen


...hoe kom je er af....


Posted by M_Peror on Dec-06-2001 09:51:

LOL...


Posted by Boss on Dec-06-2001 14:50:

Jester Re: Kan het meliger!!??

quote:
Originally posted by Oxygen
Deze is best leuk........als je lamlazerus bent!

http://members.9cy.com/cartigny/dromedaris.gif


hehe... hij's ook nog wel leuk als je niet lamlazerus bent hoor



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.