TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Kan het meliger!!??
Kan het meliger!!??
Deze is best leuk........als je lamlazerus bent!
http://members.9cy.com/cartigny/dromedaris.gif

dit ken toch ook...
eeehhh..............klopt!
Mijn fout!
whaha dis idd humor 
lekkere onzinnige threads zeg (ook die van Sinterklaas)
maar goed, ik heb toch niks beters te doen.
Om verder te komen dan TranceAddict in Training, zul je toch wel wat nuttiger moeten gaan posten hoor! 
hehe ja is wel melig ja, typisch mailhumor
Dis echt dreuge humor, sjonge jonge zeg.
Je moet er maar op komen
HUMMOR!
die zeijn echt wel vet!
| quote: |
| Originally posted by raoel Dis echt dreuge humor, sjonge jonge zeg. Je moet er maar op komen |
LOL...
Re: Kan het meliger!!??
| quote: |
| Originally posted by Oxygen Deze is best leuk........als je lamlazerus bent! http://members.9cy.com/cartigny/dromedaris.gif |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.